BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Showbiz / TV / Film / Gouden Kooi / topic: VV: Cadeautjes!

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: GoudenKooi Nieuws
moesie
 moesie - maandag 14 april 2008 - 14:09   quote  deeplink  
nikos. tino wij weten beter toch
Joseba@headliner
 Joseba@headliner - maandag 14 april 2008 - 14:10   quote  deeplink  
Ach Bep. iedereen reageert hier op elkaar, dus maak je niet druk, laat je alleen niet verleiden tot woedeuitbarstingen
tino
 tino - maandag 14 april 2008 - 14:11   quote  deeplink  
oke, duidelijk, Boudewijn, bedankt
Boudewijn
 Boudewijn - maandag 14 april 2008 - 14:11   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 14 april 2008 - 14:09 schreef bep38 het volgende:
Boudewijn
Ik mag toch wel terug schrijven al er iemand zit te liegen over mijn taalgebruik. Ik heb een ban van now-live gekrgen omdat ik Huub niet leuk vind, dat was alles, ik scheld nooit, daar heb ik toch te veel niveau voor
uiteraard, het kan zijn dat ik per ongeluk soms iets teveel berichten verwijder maar zolang het een net bericht is laat ik het staan.
Tenzij het een reactie is op een bericht wat dan weer wel te ver ging en ik verwijderd heb. Dan verwijder ik de reacties daarop ook anders snapt een nieuwe bezoeker totaal niet waar deze thread over gaat als er ineens gaten vallen.
Joseba@headliner
 Joseba@headliner - maandag 14 april 2008 - 14:15   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 14 april 2008 - 14:09 schreef Boudewijn het volgende:

[..]

ook vele berichten van frans worden verwijderd en altijd die tegen andere forumgebruikers gericht zijn op een niet nette manier! (zoals dat voor iedereen geldt).

Frans begint heel vaak met reageren over de bewoners op een minder nette manier wat ik voorlopig nog even tolereer (zegge 'rat' of 'del') maar vaak wordt er daarna overgegaan op gescheld niet alleen door Frans, dus dan worden al die berichten gewoon verwijderd (zodra ik daar tijd voor heb dus dat kan soms een halve dag duren.

Gelukkig hebben we nog niet zoveel actieve leden zodat ik het kan bijhouden :)
men heeft op nowlive een uitnodiging gezet om hier wat te posten net als toendertijd op het forum van dgk, waar ik moderator was. zieltjes alles kopiƫren wat daar werd geschreven en gelijk terugposten op goudenkooi forum. Hier gebeurd nu hetzelfde, om te intimideren, niet dat het werkte. maar ach, je kan het bejaarden niet kwalijk nemen. Beetje schreeuwen hoeveel respect men heeft, en ondertussen iedereen afsnauwen die niet radicaal voor Huub is.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 14 april 2008 door Joseba@headliner --
moesie
 moesie - maandag 14 april 2008 - 14:16   quote  deeplink  
maar goed brian is jarig,en we zien wel wat de dag brengt
tino
 tino - maandag 14 april 2008 - 14:16   quote  deeplink  
ze laten het net als die kabouter anderen opknappen !!!
pauline
 pauline - maandag 14 april 2008 - 14:17   quote  deeplink  
bep Mooi verhaal, maar het is gewoon niet waar, ik denk dat boudewijn dat ook weet,,, niemand heeft een ban gekregen omdat hij/zij voor een anders is dan huub.
Is pertinent een leugen!
Ik geef toe dat ik hier ben gekomen om uit te zoeken waarom mensen een hekel aan een bepaalde bewoner hebben. En nogmaals ik ben geen huub/brian/jaap/amanda/claire fan. Ik reageer alleen op wat ik zie en hoor op de streams, en probeer die dan zo open mogelijk naar buiten te brengen
bep38
 bep38 - maandag 14 april 2008 - 14:18   quote  deeplink  
Ik ben niet kwaad of zo, maar vond het een beetje vreemd dat mijn bericht was weggehaald, Maar ja, ik moet weer werken, nog veel plezier vandaag en sms Jaap 3040
Joseba@headliner
 Joseba@headliner - maandag 14 april 2008 - 14:21   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 14 april 2008 - 14:17 schreef pauline@NOWLIVE het volgende:
bep Mooi verhaal, maar het is gewoon niet waar, ik denk dat boudewijn dat ook weet,,, niemand heeft een ban gekregen omdat hij/zij voor een anders is dan huub.
Is pertinent een leugen!
Ik geef toe dat ik hier ben gekomen om uit te zoeken waarom mensen een hekel aan een bepaalde bewoner hebben. En nogmaals ik ben geen huub/brian/jaap/amanda/claire fan. Ik reageer alleen op wat ik zie en hoor op de streams, en probeer die dan zo open mogelijk naar buiten te brengen
Jij bent alles behalve neutraal, pauline al jouw posts van vandaag getuigen van het tegendeel, en aangezien er op vele forums hetzelfsde word gezegd, ben ik van mening dat jij een leugen verspreid door te melden hier dat dit pertinent niet waar is. iedereen die in het minste gerigste iets negatiefs over Huub plaatst krijgt een ban, want dat is tegen de regels van SLY.
tino
 tino - maandag 14 april 2008 - 14:21   quote  deeplink  
quote:
Is pertinent een leugen!
Nou Pauline, als jij streamer bent en hier moet uitzoeken waarom bepaalde mensen een hekel aan Huub c.s. hebben dan kijk je hoogstwaarschijnlijk met gesloten ogen naar de streams en doe je watten in je oren, anders zou je toch wel begrijpen waarom.
Die Huub van nowlive is gewoon een psychopaat !!
Boudewijn
 Boudewijn - maandag 14 april 2008 - 14:21   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 14 april 2008 - 14:15 schreef Xanne het volgende:

[..]

men heeft op nowlive een uitnodiging gezet om hier wat te posten net als toendertijd op het forum van dgk, waar ik moderator was. zieltjes alles kopiƫren wat daar werd geschreven en gelijk terugposten op goudenkooi forum. Hier gebeurd nu hetzelfde, om te intimideren, niet dat het werkte. maar ach, je kan het bejaarden niet kwalijk nemen. Beetje schreeuwen hoeveel respect men heeft, en ondertussen iedereen afsnauwen die niet radicaal voor Huub is.
Dat vindt ik niet erg, laat men maar hierkomen :)
Het intimideren valt wel mee denk ik, het is maar net hoe erg je jezelf laat uitlokken.
Joseba@headliner
 Joseba@headliner - maandag 14 april 2008 - 14:23   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 14 april 2008 - 14:09 schreef Boudewijn het volgende:

[..]

ook vele berichten van frans worden verwijderd en altijd die tegen andere forumgebruikers gericht zijn op een niet nette manier! (zoals dat voor iedereen geldt).

Frans begint heel vaak met reageren over de bewoners op een minder nette manier wat ik voorlopig nog even tolereer (zegge 'rat' of 'del') maar vaak wordt er daarna overgegaan op gescheld niet alleen door Frans, dus dan worden al die berichten gewoon verwijderd (zodra ik daar tijd voor heb dus dat kan soms een halve dag duren.

Gelukkig hebben we nog niet zoveel actieve leden zodat ik het kan bijhouden :)
dat duurt niet lang meer Boudewijn.
Boudewijn
 Boudewijn - maandag 14 april 2008 - 14:24   quote  deeplink  
quote:
Ik was eerst voor Huub maar ben van hem afgestapt toen hij in mijn ogen zeer sneaky en oneerlijk tegen Eric ging spelen met vermeende trappen onder water in het zwembad, te erg tegen Erics dates etc spelen. Jaap speelde het ook mee maar die werdt nooit fysiek en behield meer een humor insteek terwijl Huub het te persoonlijk opnam en met echte overtuiging en naar mijn idee echte haat ging spelen tegen Eric.
Joseba@headliner
 Joseba@headliner - maandag 14 april 2008 - 14:29   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 14 april 2008 - 14:24 schreef Boudewijn het volgende:

[..]

Ik was eerst voor Huub maar ben van hem afgestapt toen hij in mijn ogen zeer sneaky en oneerlijk tegen Eric ging spelen met vermeende trappen onder water in het zwembad, te erg tegen Erics dates etc spelen. Jaap speelde het ook mee maar die werdt nooit fysiek en behield meer een humor insteek terwijl Huub het te persoonlijk opnam en met echte overtuiging en naar mijn idee echte haat ging spelen tegen Eric.
exact Boudwijn, Daarom begrijp ik Eric ook niet behalve zijn media-geilheid dan. maar dat geeft hij zelf ook toe.
Jaap is er altijd een ondertoon van grap bij, ook al wordt hij het huis door gemept met bezemstelen. etc. Het knappe van Jaap is, dat hij onontvankelijk is voor dreigementen van Huub. Hij laat zich niet zo snel intimideren.
pauline
 pauline - maandag 14 april 2008 - 14:46   quote  deeplink  
beste boudewijn. Ik ben bij het jaarfeest van huub geweest, en heb ook uitgebreid met eric mogen kletsen. Ook ik was boos op huub! maar neem maar van mij aan dat er van de verhalen die rond gaan ( trappen onder water) helemaal niets van waar is. De overstap van eric had een totaal andere reden, die ik bereid ben je uit te leggen, echter niet op 1 of ander forum.OOK NIET OP NOWLIVE!
bonnie300
 bonnie300 - maandag 14 april 2008 - 14:58   quote  deeplink  
het is saai geworden bij NOWLIVE omdat alle huub
tegen staanders er uit gegooit worden en gepest worden
dus moeten ze een ander manier zoeken om nog meer
mensen het leven zuur te maken
frans-06
 frans-06 - maandag 14 april 2008 - 15:08   quote  deeplink  
xanne dat heet geen ACTERSTAND MAAR ACHTERSTAND en geen VREINDINNEKE MAAR VRIENDINNEKE ZO JIJ MIJ WIJST OP een EEN TAALFOUT KIJK NAAR JOU ZELF

- edit Boudewijn -
Zullen we nu maar niet meer op taalfouten gaan letten! Daar maakt iedereen zich in meer of mindere mate schuldig aan

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 14 april 2008 door Boudewijn --
frans-06
 frans-06 - maandag 14 april 2008 - 15:17   quote  deeplink  
bonnie 300 dan ben je hier op de juiste plaats,maar mij maken jullie het leven absoluut niet zuur, ik heb gewoon medeleiden met bepaalde personen,het is maar net hoe je het bekijkt hebben jullie mijn familie ook niet uit zitten maken ,dus bij deze jullie zijn heilig ,IK ZEG MAAR ZO IK HOUD ER VAN
Izz@headliner
 Izz@headliner - maandag 14 april 2008 - 15:35   quote  deeplink  
ik hou ervan
tino
 tino - maandag 14 april 2008 - 15:38   quote  deeplink  
ik ook
frans-06
 frans-06 - maandag 14 april 2008 - 16:37   quote  deeplink  
IK HOUD ER VAN IK HOUD ER VAN IK HOUD ERVAN RARA VAN WIE ZOU DEZE UITSPRAAK ZIJN WIE HET RAAD KRIJGT EEN TAART
makker
 makker - maandag 14 april 2008 - 16:53   quote  deeplink  
Normaal reageerde ik altijd op bepaalde items op headliner maar helaas is dat plezier vergald door een aantal mensen die het nodig vinden je continu te verwijzen naar Nowlive ed. Ik weet dat Boudewijn zijn best doet om dit te voorkomen maar snap niet dat mensen dit zonodig moeten doen. Ik ben voor HUUB. Laat dat duidelijk wezen. Dus steun ik HUUB. Laat mensen toch weten voor wie ze zijn. Daarnaast wordt ik het continu beledigen van spelers van het spel ook zat. Er zijn gewoon namen maar wil jij Huub of Claire beledigen kan je ook verwachten dat anderen dat gaan doen over jou spelers. Dus loop niet te zeiken over Nowlive als jullie nu hetzelfde hier creeeren. Ik vind dat Boudewijn een groot compliment verdiend maar dat aantal mensen nu het plezier aan het wegnemen zijn van mensen die gewoon willen reageren.
johan13
 johan13 - maandag 14 april 2008 - 16:53   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 14 april 2008 - 14:46 schreef pauline@NOWLIVE het volgende:
beste boudewijn. Ik ben bij het jaarfeest van huub geweest, en heb ook uitgebreid met eric mogen kletsen. Ook ik was boos op huub! maar neem maar van mij aan dat er van de verhalen die rond gaan ( trappen onder water) helemaal niets van waar is. De overstap van eric had een totaal andere reden, die ik bereid ben je uit te leggen, echter niet op 1 of ander forum.OOK NIET OP NOWLIVE!
het trappen onder water is uitgesproken door eric zelf, dat zijn geen verhalen maar reactie's op uitspraken van eric zelf
bonnie300
 bonnie300 - maandag 14 april 2008 - 17:45   quote  deeplink  
Boudewijn is TOp
moesie ja ze zitten zich daar te vervelen
van daar worwn ander nu gepest echt ient voor de huubaanhang
bonnie300
 bonnie300 - maandag 14 april 2008 - 17:53   quote  deeplink  
ik heb erik zien huilen toen huub hem trapte onder
water,,,, zelf gezien heb er filmpje van in eigen beheer
en nog veel meer ongein van huub
dec
 dec - maandag 14 april 2008 - 18:00   quote  deeplink  
-

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 14 april 2008 door dec --
frans-06
 frans-06 - maandag 14 april 2008 - 21:13   quote  deeplink  
boudewijn je zit bij deze aardig uit jou nek te lullen,het gene wat hier word geschreven door meerdere personen is dat netjes? ja hoor geweldig maar ze zullen jou wel bestoken en zielig doen,en proberen mij hier van af te krijgen, dat franske weer bezig is de rest is heilig die durven niet,en bep38 jij krijgt niet voor niets een ban wand zo netjes ben jij ook niet dat blijkt wel weer
frans-06
 frans-06 - maandag 14 april 2008 - 22:27   quote  deeplink  
net wat jij zegt boudewijn ik begin over de bewoners maar word constand aangevallen door de schrijvers hier, en hoe beschrijven zij huub, clair, lieke, eric, palma, is dat zo netjes dan ,en dan noem ik ze nog netjes bij naam ,de schrijvers hier doen het wel anders,dus begrijp ik niet als ik het over een rat of del heb dat jullie dat zien als aanvallen, laat een ieder ff in zijn of haar stront roeren hebben ze meer dan genoeg
Boudewijn
 Boudewijn - dinsdag 15 april 2008 - 00:06   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 14 april 2008 - 21:13 schreef frans-06 het volgende:
boudewijn je zit bij deze aardig uit jou nek te lullen,het gene wat hier word geschreven door meerdere personen is dat netjes?
nee, daarom worden die berichten ook verwijderd. Zolang het ontopic en netjes blijft hoeft niemand te vrezen. Helaas kunnen sommigen zich niet beheersen en reageren ze op een ander.

quote:

ja hoor geweldig maar ze zullen jou wel bestoken en zielig doen,en proberen mij hier van af te krijgen, dat franske weer bezig is de rest is heilig die durven niet,en bep38 jij krijgt niet voor niets een ban wand zo netjes ben jij ook niet dat blijkt wel weer
er heeft mij nog niemand gemaild over jou dus het valt allemaal reuze mee met het zwartmaken van jou.
Joseba@headliner
 Joseba@headliner - dinsdag 15 april 2008 - 00:20   quote  deeplink  
Ik zou zijn post van vanavond maar eens checken dn, Kankermongool, randdebiel, mijn moeder en mijn broer, en wilde weer afspreken aan de vinkenslag, die man is ziek echt ziek, misschien Touret syndroom?
Boudewijn
 Boudewijn - dinsdag 15 april 2008 - 00:23   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 15 april 2008 - 00:20 schreef Xanne het volgende:
Ik zou zijn post van vanavond maar eens checken dn, Kankermongool, randdebiel, mijn moeder en mijn broer, en wilde weer afspreken aan de vinkenslag, die man is ziek echt ziek, misschien Touret syndroom?
ik ben bezig... ik kan niet eens even een aantal uurtjes gaa sporten en ik moet 90% van jullie berichten weer verwijderen!

HET IS EEN GOTSPE!
Joseba@headliner
 Joseba@headliner - dinsdag 15 april 2008 - 00:27   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 15 april 2008 - 00:23 schreef Boudewijn het volgende:

[..]

ik ben bezig... ik kan niet eens even een aantal uurtjes gaa sporten en ik moet 90% van jullie berichten weer verwijderen!

HET IS EEN GOTSPE!
Alles voor king Jaap. lol
Joseba@headliner
 Joseba@headliner - dinsdag 15 april 2008 - 00:29   quote  deeplink  
je moet toegeven Boudewijn dat het hier een mini kopie van de goudenkooi word, en dat is alleen maar leuk, bereid je maar vast voor BB 2008 komt eraan. nu dat wordt weer van voor af aan. mensjes ik ga aan de arbeid, fijne avond. en keep me posted.
Boudewijn
 Boudewijn - dinsdag 15 april 2008 - 00:33   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 15 april 2008 - 00:29 schreef Xanne het volgende:
je moet toegeven Boudewijn dat het hier een mini kopie van de goudenkooi word, en dat is alleen maar leuk, bereid je maar vast voor BB 2008 komt eraan. nu dat wordt weer van voor af aan. mensjes ik ga aan de arbeid, fijne avond. en keep me posted.
wat bedoel je met mini kopie van dgk? kampen tegen elkaar?

En laat BB 2008 maar komen! Tegen die tijd is het moderator verhaal klaar dus wordt het een stuk makkelijker!
Joseba@headliner
 Joseba@headliner - dinsdag 15 april 2008 - 00:36   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 15 april 2008 - 00:33 schreef Boudewijn het volgende:

[..]

wat bedoel je met mini kopie van dgk? kampen tegen elkaar?

En laat BB 2008 maar komen! Tegen die tijd is het moderator verhaal klaar dus wordt het een stuk makkelijker!
ja 2 de 2 kampen, het is best humoristisch. maar nu ga ik er echt vandorus, je laat mij niet eens naar mijn werk gaan. laat staan sporten etc, Boudewijn goede nachtrust laat je niet gek maken, have fun. cya!
frans-06
 frans-06 - dinsdag 15 april 2008 - 09:36   quote  deeplink  
xanne ik heb genoeg aan een papegaai verzin zelf eens wat

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5965
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: GoudenKooi Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Showbiz / TV / Film / Gouden Kooi / topic: VV: Cadeautjes!

0.0077631