BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Showbiz / TV / Film / Gouden Kooi / topic: VV: Huub vertelt Jaap over Claires vader...

Headliner: GoudenKooi Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
Headliner
 Headliner - maandag 14 april 2008 - 13:50   quote  deeplink  
Villa Vandaag: Huub vertelt Jaap over Claires vader...

Jaap, Huub en Joris hangen op de bank. "Wat zullen we gaan doen vandaag Jaap", vraagt Huub een beetje verveeld aan zijn vriend. "Laten we even in kantoor gaan zitten", antwoordt de Briellenaar. Huub vertelt over het gesprek met de vader van Claire. "Wat ik niet begrijp is, het is f*cking Jaap. Neem het niet zo serieus!", vindt de Oldenzaler. "Trouwens, ik heb een briljant idee. Ik heb dingen in mijn hoofd waar alle betrokkenen blij van worden", voegt Huub er nog aan toe. We zijn benieuwd wat de kleine Miljonair nu weer van plan is...

bron: tien.tv
pauline
 pauline - maandag 14 april 2008 - 13:57   quote  deeplink  
alles
tino
 tino - maandag 14 april 2008 - 13:58   quote  deeplink  
hij heeft het weer in zijn hoofd, de breedbekkikker, nu zullen anderen het wel weer voor hem op moeten knappen.
lisbeth
 lisbeth - maandag 14 april 2008 - 13:59   quote  deeplink  
Huub zat weer eens zo als gewoonlijk te liegen. Vervolgens herhaalde hij 3 keer wat Jaap over Claire haar moeder heeft gezegt en zijn excuus moest aanbieden. En er achteraan dat Brian zijn moeder een vies wijf is en Amanda haar moeder een hoer. Nou vraag ik je wie komt er nu eens in aanmerking om excuus aan te bieden.
Huub denkt dat hij boven iedereen verheven is. Tjonge, jonge echt het wordt weer de voorpagina van de courant als hij de kooi uit moet maar niet als zinloosgeweld maar zinvolgeweld.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 14 april 2008 door lisbeth --
pauline
 pauline - maandag 14 april 2008 - 14:03   quote  deeplink  
lisbeth, er is verschil tussen een belediging, wat jaap deed!
Wat huub zegt is de waarheid. netty is een naar persoon, en de moeder van amanda deugd niet. dat kan je niet zeggen van de familie van huub of claire.
Boudewijn
 Boudewijn - maandag 14 april 2008 - 14:05   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 14 april 2008 - 13:59 schreef lisbeth het volgende:
Huub zat weer eens zo als gewoonlijk te liegen. Vervolgens herhaalde hij 3 keer wat Jaap over Claire haar moeder heeft gezegt en zijn excuus moest aanbieden. En er achteraan dat Brian zijn moeder een vies wijf is en Amanda haar moeder een hoer. Nou vraag ik je wie komt er nu eens in aanmerking om excuus aan te bieden.
Huub denkt dat hij boven iedereen verheven is. Tjonge, jonge echt wordt het weer de voorpagina van de courant als hij de kooi uit moet maar niet als zinloosgeweld maar zinvolgeweld.
Ik heb het verhaal van Huub aan Jaap niet gevolgd, maar Huub zei gisteren in het gesprek met Claires vader ook dat hij zijn familie en achterban heeft moeten instrueren om niet meer naar uitspraken zoals Jaap en Huub die doen te luisteren en zich er niets van moeten aantrekken.
Huub en Jaap hebben het spel tenminste door maar Claires vader snapte dat niet (en nog steeds niet) en heeft daardoor in mijn ogen Claire gediskwalificeerd!
Laat het spel het spel en maak geen heisa om niets!
Nikos@Headliner
 Nikos@Headliner - maandag 14 april 2008 - 14:05   quote  deeplink  
Hoezo is netty een naar persoon???
Die heeft toch nog nooit iets lelijks gezegd??
Huub moet de hulp hebben van de vader van Claire,omdat hij anders allang thuis had gezeten....en daarbij moest er gewoon een dom schaap binnenkomen,om zo gek te zijn om met breedbekkikker te trouwen!!!
tino
 tino - maandag 14 april 2008 - 14:06   quote  deeplink  
nou, nou, de vader van Clair weet anders de weg ook wel te vinden,paultje@nowlive

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 14 april 2008 door tino --
tg3
 tg3 - maandag 14 april 2008 - 14:07   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 14 april 2008 - 14:03 schreef pauline@NOWLIVE het volgende:
lisbeth, er is verschil tussen een belediging, wat jaap deed!
Wat huub zegt is de waarheid. netty is een naar persoon, en de moeder van amanda deugd niet. dat kan je niet zeggen van de familie van huub of claire.
ohh gatver hou toch op dan neem ik aan dat je ze beide persoonlijk kent of ben je zo ver heen dat je niet kunt relativeren ...vergeet je pilletje niet in te nemen met je vriendjes daar at nolive

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 14 april 2008 door tg3 --
Nikos@Headliner
 Nikos@Headliner - maandag 14 april 2008 - 14:08   quote  deeplink  
ja,met bedreigingen naar de3 regie toe,alles voor het schaapje Claire,om haar 3 maanden vakantie te geven,en alles op een presenteer blaadje aan te reiken...je moet Claire eens horen als er ruzie is.....ze is dan doodsbang dat er iets gebeurt,wat haar schaadt!!!
pauline
 pauline - maandag 14 april 2008 - 14:11   quote  deeplink  
goed gereageerd nikos erg inhoudelijk..
iedereen die de kooi langer als een jaar volgt, weet wat voor type vrouw netty is. Ik heb haar een keer mogen ontmoeten, and trust my words!! Is een hele moeilijke vrouw, Zij viel mij ook aan op het feit dat brian slecht werd neergezet op nowlive( wat niet waar is) De moderators en topic'ers laten het beeld zien zoals het daadwerkelijk gebeurt.
tino
 tino - maandag 14 april 2008 - 14:14   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 14 april 2008 - 14:11 schreef pauline@NOWLIVE het volgende:
iedereen die de kooi langer als een jaar volgt, weet wat voor type vrouw netty is. Ik heb haar een keer mogen ontmoeten, and trust my words!! Is een hele moeilijke vrouw, Zij viel mij ook aan op het feit dat brian slecht werd neergezet op nowlive( wat niet waar is) De moderators en topic'ers laten het beeld zien zoals het daadwerkelijk gebeurt.
dan bekijk de spotfoto's maar eens die er van Brian en Amanda en Jaap opstaan, behalve van de grote winnaar Huub, het gnoompje
Boudewijn
 Boudewijn - maandag 14 april 2008 - 14:15   quote  deeplink  
quote:
Ik denk niet dat Netty een slecht persoon is maar dat ze net als Claires vader nu zich in het begin te druk heeft gemaakt om de reacties richting Brian. In elk topic lees je wel dat hij rat etc genoemd wordt en daardoor heeft ze zich laten verleiden tot uitlatingen over enkele forums.
De laatste tijd echter doet ze dat niet meer in het openbaar of op de streams (toch?) dus hopelijk kan ze het wat verder loslaten.
Nikos@Headliner
 Nikos@Headliner - maandag 14 april 2008 - 14:15   quote  deeplink  
quote:
Wat WEL waar is,want op Nowlive heet Brian geen Brian maar iets anders,en idem voor Amanda....maar als je zoiets over Huub zegt....dan lig je eraf???

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 14 april 2008 door Boudewijn --
tg3
 tg3 - maandag 14 april 2008 - 14:15   quote  deeplink  
quote:
hij diep jullie daar niet zinken ...lachwekkend gewoon ..denk je dat iemand ook maar een woord gelooft van deze bullshit ..alles om huub op 1 te houden en de rest af te branden ..verdoe je tijd lekker met inzameliingactiesom de ballegooys rijkers te maken ...hij heeft fans nodig uit de onderlaag van de bevolking
Boudewijn
 Boudewijn - maandag 14 april 2008 - 14:20   quote  deeplink  
quote:
Ik weet niet hoe het in het forum aan toe gaat omdat ik de structuur te lastig vindt en daardoor daar nooit kijk (wel bij fok en vol) maar af en toe lees ik berichten die toch echt een ander beeld doen geloven dat het in mijn opinie gegaan is.
Maar dat scheelt heel erg per bericht dus volgens mij zijn er enkele personen/berichtschrijvers die wel en andere weer minder objectief kunnen zijn. Helaas kun je niet zien we een bericht geschreven heeft (op de frontpage) toch?
Joseba@headliner
 Joseba@headliner - maandag 14 april 2008 - 14:22   quote  deeplink  
IK ken Netty persoonlijk, en vanmorgen schreef jij nog dat je het heel normaal vind dat ouders voor hun kinderen opkomen wanneer Netty dit hetzelfde doet, is zij ineens abnormaal. dus je spreekt jezelf tegen Pauline op meerdere fronten.
tino
 tino - maandag 14 april 2008 - 14:23   quote  deeplink  
nee, en ze zetten het commentaar dat je geeft ook niet bij het bericht waar het bij hoort.
pauline
 pauline - maandag 14 april 2008 - 14:25   quote  deeplink  
dank je wel tg3,, mooi gesproken, helaas kan ik hier niets zinnigs op antwoorden.
En boudewijn mijn woorden zijn niet netty is een slecht persoon, ik heb gezegd een naar persoon, en een moeilijke vrouw. En iedere bewoner heeft wel een nickname, het woord kabouter word nog elke dag gebezigd, en niemand krijgt daar een ban voor.
1 van de moderators kreeg van haar een bedreiging, dat hij zuinig op zijn ( zaakje) moest zijn! Omdat hij geschreven had dat brian amanda op het hoofd had geslagen! iedereen heeft dat kunnen zien. dat bedoel ik met een moeilijke vrouw
tg3
 tg3 - maandag 14 april 2008 - 14:27   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 14 april 2008 - 14:22 schreef Xanne het volgende:
IK ken Netty persoonlijk, en vanmorgen schreef jij nog dat je het heel normaal vind dat ouders voor hun kinderen opkomen wanneer Netty dit hetzelfde doet, is zij ineens abnormaal. dus je spreekt jezelf tegen Pauline op meerdere fronten.
alles wat pauline zegt is een load of crap ....dit is wat hos geinfecteerden al een tijdje doen ..leugens verspreiden ...manipuleren...een vertekend beeld geven van de waarheid ....en vergeet niet ..al zijn walgelijke acties goedpraten ...verdoen je er nog wat aan pauline?
sly verdient bakken met geld aan jullie huubfans ..de ene actie naar de andere opzetten om geld in te zamelen waarvan 90% in zijn zak gaat
Boudewijn
 Boudewijn - maandag 14 april 2008 - 14:28   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 14 april 2008 - 14:25 schreef pauline@NOWLIVE het volgende:
1 van de moderators kreeg van haar een bedreiging, dat hij zuinig op zijn ( zaakje) moest zijn! Omdat hij geschreven had dat brian amanda op het hoofd had geslagen! iedereen heeft dat kunnen zien. dat bedoel ik met een moeilijke vrouw
Dat wist ik niet!
pauline
 pauline - maandag 14 april 2008 - 14:29   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 14 april 2008 - 14:20 schreef Boudewijn het volgende:

[..]

Ik weet niet hoe het in het forum aan toe gaat omdat ik de structuur te lastig vindt en daardoor daar nooit kijk (wel bij fok en vol) maar af en toe lees ik berichten die toch echt een ander beeld doen geloven dat het in mijn opinie gegaan is.
Maar dat scheelt heel erg per bericht dus volgens mij zijn er enkele personen/berichtschrijvers die wel en andere weer minder objectief kunnen zijn. Helaas kun je niet zien we een bericht geschreven heeft (op de frontpage) toch?
dat ben ik met je eens ,, ook jij doet dat,,,( de vader van claire hypocriet) dus iedereen heeft een voorkeur. ieder zijn opinie, ook ik heb die. Maar wat ik hier moeilijk aanvaardbaar vind, is het schelden. Ik hoor dingen over die frans-06,, dat soort dingen horen hier niet thuis
bonnie300
 bonnie300 - maandag 14 april 2008 - 14:34   quote  deeplink  
die pauline heeft ook een probleem volgens mij wel over andere
de meest erge dingen zeggen maar oweeeeeeeeeee
als het over huub gaat tipis een o,onnnnnnnolevene
huub en clair naar huis dfat is het beste weg met die gekken
je gaat toch nie
trouwen om het trouwen???
maar ja de vader van claire is ook gek neem dat domme mokkel
lekker mee naar huis vader van claarisze dat kind is zo dom trouwen met iemand als huub
kom van je roze wolk dom mokkel

je zet je zelf en je fam voor gek
Boudewijn
 Boudewijn - maandag 14 april 2008 - 14:34   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 14 april 2008 - 14:27 schreef tg3 het volgende:

[..]

alles wat pauline zegt is een load of crap ....dit is wat hos geinfecteerden al een tijdje doen ..leugens verspreiden ...manipuleren...een vertekend beeld geven van de waarheid ....en vergeet niet ..al zijn walgelijke acties goedpraten ...verdoen je er nog wat aan pauline?
sly verdient bakken met geld aan jullie huubfans ..de ene actie naar de andere opzetten om geld in te zamelen waarvan 90% in zijn zak gaat
Je hoeft geen VIP/betaald account te nemen daar dus dat is ieders eigen keuze. En persoonlijk vindt ik het niet meer dan logisch dat de opbrengsten van zo'n betaald account naar de eigenaar van de site gaan want tjah... het is zijn site!
Donaties voor kado's is natuurlijk een andere zaak maar ik geloof nooit dat het geld wat doorvoor bedoeld is in eigen zal gestoken wordt want daarvoor zijn die vele kaarten, kado's, vliegtuigjes etc te duur!
En ik kan je verzekeren dat een site zoals nowlive (en andere forumsites) echt niet veel geld opleveren aan bannerinkomsten alleen. Daarvoor moet je nevenactiviteiten hebben (zoals ik die heb met Headliner mbt b2b) waarvan je content oid kan verkopen of verhuren.
Boudewijn
 Boudewijn - maandag 14 april 2008 - 14:38   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 14 april 2008 - 14:29 schreef pauline@NOWLIVE het volgende:

[..]
dat ben ik met je eens ,, ook jij doet dat,,,( de vader van claire hypocriet) dus iedereen heeft een voorkeur. ieder zijn opinie, ook ik heb die.
Maar weet je ook waarom ik dat gezegd heb? De meeste hebben mijn tekst onder het filmpje namelijk niet gelezen. (zie filmpje). En daar sta ik volledig achter. Als je echt zo'n moraalridder bent dan had hij nooit zijn goedkeuring moeten geven aan een huwelijk tussen Huub en Claire.

quote:

Maar wat ik hier moeilijk aanvaardbaar vind, is het schelden. Ik hoor dingen over die frans-06,, dat soort dingen horen hier niet thuis
Helemaal mee eens, die worden dan ook verwijderd maar ik moet nog 3 webwinkels klaarmaken dus mijn tijd is gelimiteerd :)
tino
 tino - maandag 14 april 2008 - 14:39   quote  deeplink  
frans scheld zelf het hardst van allemaal.
Boudewijn
 Boudewijn - maandag 14 april 2008 - 14:40   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 14 april 2008 - 14:39 schreef tino het volgende:
frans scheld zelf het hardst van allemaal.
Zullen we het op even hard houden.
En daarbij is het altijd lastig als je in een 1 tegen meer situatie staat, dan kun je schelden wat je wilt maar je wint het toch nooit (zie DGK als goed voorbeeld)
bonnie300
 bonnie300 - maandag 14 april 2008 - 14:41   quote  deeplink  
ik vind mensen zo ziek
die wel alles over een ander denken te mogen zeggen
en het andere verbieden hun mening te geven
net zo kortzichtig als huub zelf
maar goed aan alles en iedereen komt een eind
ook aan het huub en zijn zognamde achterban
zet hem maar op een troon en hij pist op je kop
en van nettie mag huub en conjorten zeker alles zeggen
nou ik geef je het op een briefje dat er niets van die hele huubover blijft
als hij de kooi uit is wat dat handje vol o,onnnnnnnolevene
fans van hem die ook eenslaatje uit de gouden
kooi willen slaan houd op als hij er uit
is en ze gaan met hun konig ten onder ,,stukje geschiedenis
bonnie300
 bonnie300 - maandag 14 april 2008 - 14:46   quote  deeplink  
ike vind Boudewijn -to eerlijkmens
ben je Boudewijn -met alle respec
voor jou
tino
 tino - maandag 14 april 2008 - 14:47   quote  deeplink  
mooi gezegd, bonnie.
Ik ga maar eens een eindje wandelen, goede middag verder.
bonnie300
 bonnie300 - maandag 14 april 2008 - 14:49   quote  deeplink  
tino doe dat het is mooi weer en het kan
zo weer omslaan dus gewoon doen en dank je
je medestander
pauline
 pauline - maandag 14 april 2008 - 14:51   quote  deeplink  
goede middag verder tino
geen tegen(of) medestander
tg3
 tg3 - maandag 14 april 2008 - 14:52   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 14 april 2008 - 14:34 schreef Boudewijn het volgende:

[..]

Je hoeft geen VIP/betaald account te nemen daar dus dat is ieders eigen keuze. En persoonlijk vindt ik het niet meer dan logisch dat de opbrengsten van zo'n betaald account naar de eigenaar van de site gaan want tjah... het is zijn site!
Donaties voor kado's is natuurlijk een andere zaak maar ik geloof nooit dat het geld wat doorvoor bedoeld is in eigen zal gestoken wordt want daarvoor zijn die vele kaarten, kado's, vliegtuigjes etc te duur!
En ik kan je verzekeren dat een site zoals nowlive (en andere forumsites) echt niet veel geld opleveren aan bannerinkomsten alleen. Daarvoor moet je nevenactiviteiten hebben (zoals ik die heb met Headliner mbt b2b) waarvan je content oid kan verkopen of verhuren.
tuurlijk om een account aante maken of je niet te betalen je moet alleen huubfan zijn want anders wordt je er binnen no time uitgekickt en wat betreft de inkomsten niemand weet hoeveel er wordt opgehaald met inzamelingen ..je weet alleen hoeveel jezelf geeft ...doe je dat maal 2000 ..dan is het toch wel meer dan een taart en een kaartje kosten
en hoe ze daar te werk gaan is reclame maken voor andere sites en bedrijven en dan een deel van het geld spenden aan smsjes voor huub vandaar dat het niet een eerlijke strijd is
bonnie300
 bonnie300 - maandag 14 april 2008 - 15:00   quote  deeplink  
het is saai geworden bij NOWLIVE omdat alle huub
tegen staanders er uit gegooit worden en gepest worden
dus moeten ze een ander manier zoeken om nog meer
mensen het leven zuur te maken
Boudewijn
 Boudewijn - maandag 14 april 2008 - 15:02   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 14 april 2008 - 14:52 schreef tg3 het volgende:

[..]

tuurlijk om een account aante maken of je niet te betalen je moet alleen huubfan zijn want anders wordt je er binnen no time uitgekickt en wat betreft de inkomsten niemand weet hoeveel er wordt opgehaald met inzamelingen ..je weet alleen hoeveel jezelf geeft ...doe je dat maal 2000 ..dan is het toch wel meer dan een taart en een kaartje kosten
en hoe ze daar te werk gaan is reclame maken voor andere sites en bedrijven en dan een deel van het geld spenden aan smsjes voor huub vandaar dat het niet een eerlijke strijd is
Ik verwacht niet dat er meer dan 100 verschillende personen zijn die doneren voor een kado. Maar misschien onderschat ik het Huub-fan zijn.
Als ik aan de hand van de site-statistieken bekijk hoeveel unieke bezoekers er op nowlive zijn dan zullen ze echt geen 2000 betaalde accounts of donateurs hebben.
(hoewel die openbare bezoekersstatistieken echt niet zullen kloppen, want anders zou dit forumpje met 15 actieve leden oid een kwart van de pageviews genereren van wat nowlive doet, maar dat terzijde)

En mochten ze een deel van hun advertentie inkomsten willen spenderen aan smsjes voor Huub dan is dat hun goed recht. Ik ga het niet doen! (anders zou Jaap ook wel heel makkelijk winnen elke keer.... haha )
bonnie300
 bonnie300 - maandag 14 april 2008 - 15:02   quote  deeplink  
ikke mede stander tino//
tegenstander huub en conjorten
italiangirl
 italiangirl - maandag 14 april 2008 - 15:05   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 14 april 2008 - 14:15 schreef Nikos het volgende:

[..]

Wat WEL waar is,want op Nowlive heet Brian geen Brian maar iets anders,en idem voor Amanda....maar als je zoiets over Huub zegt....dan lig je eraf???
En maar commentaar op nowlive, maar als hier wat wordt gezegd over Brian, nounou dan heb je de poppen aan het dansen, beetje krom he??!!
tg3
 tg3 - maandag 14 april 2008 - 15:10   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 14 april 2008 - 15:02 schreef Boudewijn het volgende:

[..]

Ik verwacht niet dat er meer dan 100 verschillende personen zijn die doneren voor een kado. Maar misschien onderschat ik het Huub-fan zijn.
Als ik aan de hand van de site-statistieken bekijk hoeveel unieke bezoekers er op nowlive zijn dan zullen ze echt geen 2000 betaalde accounts of donateurs hebben.
(hoewel die openbare bezoekersstatistieken echt niet zullen kloppen, want anders zou dit forumpje met 15 actieve leden oid een kwart van de pageviews genereren van wat nowlive doet, maar dat terzijde)

En mochten ze een deel van hun advertentie inkomsten willen spenderen aan smsjes voor Huub dan is dat hun goed recht. Ik ga het niet doen! (anders zou Jaap ook wel heel makkelijk winnen elke keer.... haha )
van wat ik heb begrepen hebben ze rond de 10.000 leden en dat staat ook ergens neergepend en aangezien hoe meer pageviews hoe meer je meot betalen of zoiets in die trant worden anti huubjes gebanned zodat er niet meer op geklikt kan worden en zo blijft een community...en het zijn zeker meer dan 100 leden die doneren
tg3
 tg3 - maandag 14 april 2008 - 15:11   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 14 april 2008 - 15:05 schreef italiangirl het volgende:

[..]

En maar commentaar op nowlive, maar als hier wat wordt gezegd over Brian, nounou dan heb je de poppen aan het dansen, beetje krom he??!!
nou het commetaar is namelijk niet verzonnen zo gaat het werkelijk daar ..als het moeilijk is om aan te horen jammer dan
bonnie300
 bonnie300 - maandag 14 april 2008 - 15:12   quote  deeplink  
het is saai geworden bij NOWLIVE omdat alle huub
tegen staanders er uit gegooit worden en gepest worden
dus moeten ze een ander manier zoeken om nog meer
mensen het leven zuur te maken

commentaar is geen probleem heeft iedereen
en hier mag je gewoon je mening geven en zeggen als je er aan
iets stoort wordt je heus niet aan gevallen
waar het om gaat is dat men geen verschil ziet in wat echt is en
niet alleen maar omdat men oogkleppen op heeft
of letterlijk door een zwarte bril kijkt
italiangirl
 italiangirl - maandag 14 april 2008 - 15:21   quote  deeplink  
jullie blijven er een beetje in hangen, zet je eroverheen en reageer inhoudelijk, nowlive dit nowlive dat jezus gaat nergens anders meer over
tg3
 tg3 - maandag 14 april 2008 - 15:25   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 14 april 2008 - 15:21 schreef italiangirl het volgende:
jullie blijven er een beetje in hangen, zet je eroverheen en reageer inhoudelijk, nowlive dit nowlive dat jezus gaat nergens anders meer over
het is ook inhoudelijk ..misschien moet je de definitie
van het woord inhoudelijk opzoeken ...we komen met argumenten en meningen die we niet kunnen geven op de site zelf dus maar hier
tino
 tino - maandag 14 april 2008 - 15:35   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 14 april 2008 - 15:02 schreef bonnie300 het volgende:
ikke mede stander tino//
tegenstander huub en conjorten
oke bonnie !! was een korte wandeling, begon te regenen..

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 14 april 2008 door tino --
johan13
 johan13 - maandag 14 april 2008 - 16:17   quote  deeplink  
quote:
oude moderators van geenleven worden nog steeds bedreigt, niet door familie van brain maar de de grote smurf(sly) zelf. daar hoor je niks van omdat grote smurf heilig verklaard is door sommige.

pauline@NOWLIVE - maandag 14 april 2008 - 14:11

iedereen die de kooi langer als een jaar volgt, weet wat voor type vrouw netty is. Ik heb haar een keer mogen ontmoeten, and trust my words!! Is een hele moeilijke vrouw, Zij viel mij ook aan op het feit dat brian slecht werd neergezet op nowlive( wat niet waar is) De moderators en topic'ers laten het beeld zien zoals het daadwerkelijk gebeurt

de topics op geenleven zijn alleen maar pro-huub en anti-brain en amanda. de werkelijkheid wordt zo gedraaid dat huub alles goed doet. op een bepaalde topic worden de familie's van brain en amanda zwart gemaakt met allemaal leugens en als je dan er iets over de familie van huub neer zet, haalt grote smurf het er zelf af en je krijgt een ban ivm het uitlokken.

quote:
En iedere bewoner heeft wel een nickname, het woord kabouter word nog elke dag gebezigd, en niemand krijgt daar een ban voor.

dat is niet waar, want in de tijd dat huub lieke bedreigde en stalkte, hebt ik heb kabouter genoemd en ik kreeg een ban van 120 dagen ivm uitlokken

sorry boudewijn voor de lange reactie, maar de waarheid mag weleens naar boven komen over de gedragingen van sommige mensen op geenleven
bonnie300
 bonnie300 - maandag 14 april 2008 - 17:29   quote  deeplink  
hai tino alles okee
zie bericht hier boven dat is echt waar boudewijn
ik zei een keer dat ik het niet eens was met huub
op nowlive omdat hij het over zwarte dit had en zwarte dat
en dat hij Brain steeds sloeg en dat hij zo loog tegen
lieke en een keer dat hij over amanda haar vader zo gemeen
begon zei ik er ook wat van en ja hoor gelijk een ban van
NOWLIVE en daar hebbeb ze het alleen maar over rat en hoerdit enhoer
dat echt erg over brain en amanda en zelf over jaap en toen nog lieke
die er toen ng zat en alles wat huub deed vonden ze goed
niet eerlijk dus
bonnie300
 bonnie300 - maandag 14 april 2008 - 17:36   quote  deeplink  
iki zelf ben nog steeds voor jaap
al is die nog zo gek hij heeft toch
wat
huub vind ik echt een slecht persoon
ik ben echt niet vergeten wat hij met erik deed
en dat hij alles op alles zette
om amanda in bed te krijgen alleen maar om brain te pakken
moet je na gaan
wat een persoon je dan bent
kijk wat amanda ook is of doet brain geeft om haar en dan
wordt je natuurlijk gek als een ding als huub
aan haar zit zo vies moet er toch niet aan denken
en die sil toen die er nog zat ook zo
slecht mens ,,en dan moet je ze horen daar op o,o,o,live
dat Brain gek is en zo zou met een van hen moeten
gebeuren zou je dan horen nou ik geloof dat die huub
allang het hek over was gegaan spel of geen spel
lisbeth
 lisbeth - maandag 14 april 2008 - 18:16   quote  deeplink  
Ja hoor bonnie zo is het maar net. Tegenwoordig gaan de streams al uit als er iets tegen Huub wordt ondernomen in geval dat hij gaat rammen. Nee Brian deed dat ook maar heeft met het kickboxen veel geleerd.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3098
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: GoudenKooi Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Showbiz / TV / Film / Gouden Kooi / topic: VV: Huub vertelt Jaap over Claires vader...

0.0073909