BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Showbiz / TV / Film / Gouden Kooi / topic: VV: Exit Claire?

Headliner: GoudenKooi Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
Headliner
 Headliner - maandag 14 april 2008 - 18:10   quote  deeplink  
Villa Vandaag: Exit Claire?

Huub en Joris hebben een broederlijke onderonsje. "Claire scoort maar drie procent, drie procent!", roept Huub sarcastisch uit. "Hoe asocialer Jaap doet hoe hoger hij scoort! Hoe ranziger hij wordt hoe leuker ze hem vinden", redeneert Huub hardop. "Kijk, er moet iemand uit, het zou stom zijn als niemand eruit gaat tijdens de ontslagronde. Jaap wil ik er niet uit stemmen, ik zit liever met Jaap tegenover Amanda en Brian dan met Claire. Hij is scherper, sluwer en slimmer met alles!", raast hij verder. "Ben je niet bang voor je eigen positie?", vraagt Joris zijn broer. "Totaal niet, totaal niet! Niet voor deze ontslagronde", roept hij zelfverzekerd uit. Betekent dit dat Huub zijn aanstaande eruit gaat stemmen?

bron: tien.tv
Mrs.B@headline
 Mrs.B@headline - maandag 14 april 2008 - 18:28   quote  deeplink  
Dit heeft Huub al tig keren gezegd. Het is toch helder dat trouwen een speltactiek van hem is ? Claire heeft gezegd dat ze DGK volgde, dan moet ze toch ook hebben gehoord dat Huub zei dat hij zelfs zijn moeder verkoopt voor 1 milj.
Joseba@headliner
 Joseba@headliner - maandag 14 april 2008 - 18:32   quote  deeplink  
niet vergeten dat hij vertelde, dat hij bang was te verliezen van Brian en Amanda met Claire. maar dit terzijde, was socilaa wenselijker om mee tetrouwen maar in het spel heb je hier niets aan. duidelijke taal van jullie Huubke, en laten we wel wezen, Hij hoopt dat iedereen hem een sluwe slimme speler zal vinden. het huwelijk boeitt hem totaal niet. ja voor de popupol & de Cp's

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 14 april 2008 door Joseba@headliner --
visje
 visje - dinsdag 15 april 2008 - 00:40   quote  deeplink  
Of je nu Jaap fan bent of niet (ik ben het niet) maar hij is wel slim
en als jaap met Huub speelt zal Huub denk ik nooit winnen want Mits het anders in het script staat ER zou kunnen staan Huub moet winnen maar anders geef ik hem geen kans Kortom Huub zou juist een sterke speler als Jaap er uit kunnen stemmen want Jaap is sterker dan Huub en de sterkere maak je toch eerst af of........
Boudewijn
 Boudewijn - dinsdag 15 april 2008 - 02:02   quote  deeplink  
Ik zie net op de poll van Talpa:

Claire blijft!
Gelukkig maar! 7%
Ze had mee moeten gaan met ‘r familie! 82%
Als ze haar gevoel maar volgt 11%
totaal: 10036 stemmen

Dat zegt genoeg lijkt me...

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5128
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: GoudenKooi Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Showbiz / TV / Film / Gouden Kooi / topic: VV: Exit Claire?

0.0050029