|
|
Izz@headliner
|
|
|
alle forummers wachten op het filmpje van Huub contra kenneth eerst vertelde Huub dat Kenneth beukte en toen was het beetje duwen, we zijn benieuwd? wie het heeft mag het plaatsen. en wie het weet mag het zeggen. |
|
|
|
|
johan13
|
|
|
|
|
|
Joseba@headliner
|
|
|
nou wat een lef van het lulletje terug komen huppelen als een real randebieltje, en dan schoudertje beseft hij wel dat als Kenneth hem echt een opdonder had gegeven, dat die lul nu op intensive care had gelegen |
|
|
|
|
Joseba@headliner
|
|
|
|
|
|
Joseba@headliner
|
|
|
die joris heeft meer klasse in zijn pinknagel dan Huub in dat kleine gedrochten lijffie van hem |
|
|
|
|
Merty@headliner
|
|
|
|
|
|
Merty@headliner
|
|
|
niet normaal hoe bang is deze kabouter zeg niet normaal zegt hij over brain dat hij altijd belt woh wie was er bang kaboutertje effe wachten naar 23 mei en weet je ook al heb je tien beveiligingsmensen om je heen het kan zo gebeuren er lopen genoeg gekken |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
Zo bang was hij toch niet? Alleen dat doorbellen is een beetje krom omdat hij inderdaad daar Brian telkens op aanvalt.
Ik had het even gemist maar het leek erop dat Kenneth dit deed om Huub bij Netty weg te houden (voor het geval dat)? |
|
|
|
|
Merty@headliner
|
|
|
quote:Op dinsdag 15 april 2008 - 01:06 schreef Boudewijn het volgende:Zo bang was hij toch niet? Alleen dat doorbellen is een beetje krom omdat hij inderdaad daar Brian telkens op aanvalt. Ik had het even gemist maar het leek erop dat Kenneth dit deed om Huub bij Netty weg te houden (voor het geval dat)? Nou Boudewijn je kent die kikker en je hebt toch vaker gezien hoe hij doet en verder gaat vooral bij zo een voorval maar hier zie ik duidelijk dat hij bang is hoor he
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 15 april 2008 door Merty@headliner -- |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
|
|