BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Showbiz / TV / Film / Gouden Kooi / topic: VV: Daar gaan we weer...

Headliner: GoudenKooi Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
Headliner
 Headliner - maandag 14 april 2008 - 21:40   quote  deeplink  
Villa Vandaag: Daar gaan we weer...

Terwijl Brian en Amanda gezellig dooreten, dreigt de jolige stemming in de woonkamer om te slaan. "Ik ben moe, man", kermt Jaap, die vervolgens op de bank neer ploft. Even lijkt het erop alsof alle goocheltrucs de Briellenaar genekt hebben, maar niets is minder waar. "Huub, ik heb nog een plan!", roept hij als hij ineens overeind springt. Onmiddellijk neemt hij Huub mee naar buiten. Om het plan te laten slagen, moet eerst Ricardo een touw regelen. Wat zijn ze van plan? In elk geval is het te hopen dat Brian en Amanda op hun hoede zijn...

Terrorclown in ruste?

bron: tien.tv
lisbeth
 lisbeth - maandag 14 april 2008 - 22:17   quote  deeplink  
Misschien kunnen er wat Antillianen naar de gouden kooi gaan om Huub even te wassen en in slaap te wiegen! Hij noemt nu de Antillianen smerig straat volk. Je zou die kikker toch op zijn kop in de vijver zetten. En nu geen excuus aanbieden.
Izz@headliner
 Izz@headliner - maandag 14 april 2008 - 22:19   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 14 april 2008 - 22:17 schreef lisbeth het volgende:
Misschien kunnen er wat Antillianen naar de gouden kooi gaan om Huub even te wassen en in slaap te wiegen! Hij noemt nu de Antillianen smerig straat volk. Je zou die kikker toch op zijn kop in de vijver zetten. En nu geen excuus aanbieden.
het is een vieze pad. even op zijn handjes de vijver door, maar wel boven halen voordat hij vergeet adem te halen.
Izz@headliner
 Izz@headliner - maandag 14 april 2008 - 22:20   quote  deeplink  
Columbiaanse stropdas zou hem aardig staan!
Mrs.B@headline
 Mrs.B@headline - maandag 14 april 2008 - 22:25   quote  deeplink  
Moeders zijn voor Antilianen heilig. Het maakt niet uit of het hun moeder is of die van een kennis. Als je een moeder beledigd heb je een probleem. Wat Huub vergeet is dat Joris samen met Antilianen honkbal speelt. Ze hoeven met niet op te hangen maar een flinke pakslag zit er dik in.
lisbeth
 lisbeth - maandag 14 april 2008 - 22:40   quote  deeplink  
En terecht!!!!!!!!!!
lisbeth
 lisbeth - maandag 14 april 2008 - 22:41   quote  deeplink  
Ik word nu helemaal nerveus van Huub, het is toch niet normaal als iemand zich zo gedraagt? Schandalig.
Mrs.B@headline
 Mrs.B@headline - maandag 14 april 2008 - 22:49   quote  deeplink  
Huub ziet zelf niet in dat hij een probleem heeft. Brian heeft ook een probleem maar hij ontkent het niet, dat is 1 van de verschillen tussen die twee.
Joseba@headliner
 Joseba@headliner - maandag 14 april 2008 - 23:18   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 14 april 2008 - 22:49 schreef Mrs.B het volgende:
Huub ziet zelf niet in dat hij een probleem heeft. Brian heeft ook een probleem maar hij ontkent het niet, dat is 1 van de verschillen tussen die twee.
Welk mens met gevoel, zou geen probleem krijgen in zo'n situatie, persoonlijk denk ik dat ik iemand verrot had geslagen en geloof mij maar dat dit Huubje had geweest er was geen beveilging snel genoeg bij geweest omdat ettertje te redden.
Joseba@headliner
 Joseba@headliner - maandag 14 april 2008 - 23:19   quote  deeplink  
maw, ik vind dat Brian meer geduld heeft getoont dan welke latino hem dan ook na zou kunnen doen.
visje
 visje - dinsdag 15 april 2008 - 00:16   quote  deeplink  
Huub heeft bijvoorbaat 2 bewakers aangenomen voor als hij uit de kooi komt. Alsof.....

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3165
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: GoudenKooi Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Showbiz / TV / Film / Gouden Kooi / topic: VV: Daar gaan we weer...

0.0053279