|
|
Boudewijn
|
|
|
Brian krijgt stiekum iets in z'n broekzak gestopt
(c) filmpje van Decency
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 15 april 2008 door Boudewijn -- |
|
|
|
|
dec
|
|
|
|
|
|
mc-bjorn
|
|
|
meschien is het wel informatie van productie |
|
|
|
|
makker
|
|
|
Of het ratten zijn of niet dat doet er niet toe. Het dient gewoon afgekeurd te worden en waarschijnlijk ook bestraft. Op deze manier kan hij extra informatie krijgen. Net als het praten in zijn moerstaal. Wordt tijd dat regie aan alle kanten de touwtjes strakker gaat trekken. En dan ook voor iedereen. |
|
|
|
|
pauline
|
|
|
volgens het grote regelboek waarin staat: informatie verkregen waar talpa geen inzicht in heeft gehad of willens en wetens informatie te hebben verkregen zonder talpa hierin te verwittigen zal worden bestraft met uitsluiting van het spel!! |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
quote:Op dinsdag 15 april 2008 - 08:55 schreef pauline@NOWLIVE het volgende:volgens het grote regelboek waarin staat: informatie verkregen waar talpa geen inzicht in heeft gehad of willens en wetens informatie te hebben verkregen zonder talpa hierin te verwittigen zal worden bestraft met uitsluiting van het spel!! Dus dan is het briefje of goedgekeurd of hij heeft het meteen laten lezen aan de regie. Maarja... daar komen we nooit achter! |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
En daarbij heeft het eigenlijk ook geen nut om zo stiekum te doen want tegenwoordig mag elke gast alle info geven die hij/zij wil dus het kan net zo goed out-in-the-open gezegd worden. |
|
|
|
|
pauline
|
|
|
dat brian pillen nodig heeft dat weten we allemaal. als de regie dit had geweten waarom moet het dan stiekum???? niet zo naief!! We zijn ervan overtuigd dat het iets is wat niemand mag weten. Onze moderators hebben inmiddels telefoninsch contact gehad met de regie en ze gaan dit ( tot grote tevredenheid van ons) uitzoeken. en brian is vanaf dat moment niet een seconde van de streams geweest, dus laten lezen door de regie is flauwekul |
|
|
|
|
frans-06
|
|
|
het is en blijft een rat, en de regie geeft geen briefje zeker niet aan de visite om dat stiekem weg te moffelen in een broekzak |
|
|
|
|
mossa
|
|
|
quote:Op dinsdag 15 april 2008 - 08:55 schreef pauline@NOWLIVE het volgende:volgens het grote regelboek waarin staat: informatie verkregen waar talpa geen inzicht in heeft gehad of willens en wetens informatie te hebben verkregen zonder talpa hierin te verwittigen zal worden bestraft met uitsluiting van het spel!! Jaaahaaaa Pauline, ga jij jezelf nou maar een leven aanmeten. Als het om brian en amanda gaat dan ben je continue kritisch. Maar, hoe zit het dan met Huub? Heeft hij niet al heel vaak de regels gebroken? JAAA, maar hij zit er nog steeds in tot ieders verbazing. Hij had er al lang uitgeschopt moeten worden, toch? Ik wil van jou een objectief antwoord hierop, anders heb je alleen jezelf hier mee. |
|
|
|
|
frans-06
|
|
|
er zijn al zoveel regels overtreden, wat te denken dat die rat met natasia een nacht in een hotel heeft gezeten, hoeveel glazen deuren heeft hij gesloopt,hoe heeft natasia jaap in zijn kruis staan trappen , en ga zo maar door het is een grote asociale bende ik kan er niets anders van maken,dat zijn dan onze toekomstige miljonairs?ze kunnen beter allemaal naar een opvoedings gesticht lijkt mij beter ,leren wat normen en waarden zijn |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
quote:Op dinsdag 15 april 2008 - 09:54 schreef pauline@NOWLIVE het volgende:Onze moderators hebben inmiddels telefoninsch contact gehad met de regie en ze gaan dit ( tot grote tevredenheid van ons) uitzoeken. persoonlijk vindt ik het een beetje triest dat je contact met de redactie moet opnemen omdat er eventjes iets niet door de beugel kan wat bij iedereen al honderden keren is voorgevallen. |
|
|
|
|
frans-06
|
|
|
ja boudewijn regels zijn regels? daar kom je niet onder uit het een net zo goed als het ander |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
quote:Op dinsdag 15 april 2008 - 12:56 schreef frans-06 het volgende:ja boudewijn regels zijn regels? daar kom je niet onder uit het een net zo goed als het ander Uiteraard, maar denk je dat ze bij de redactie daar die filmpjes niet voorbij zien komen?? En ik kan me niet herinneren dat ze vanuit nowlive gebeld hebben toen Huub een keer sneaky info kreeg of toen hij door het lint ging en de regel overtreden had! Zeg dan gewoon dat je voor Huub bent, of in ieders geval tegen Brian. Ik geef ook gewoon toe dat ik voor Jaap ben! Alleen ik ga niet bij elk akkefietje bellen... |
|
|
|
|
frans-06
|
|
|
ik ben voor niemand laten we dat voorop stellen, als ik het iemand zou gunnen is het jaap,en niet aan mij vragen naar de bekende weg wand ik neem aan dat jij genoeg leest, ik word niet voor niets aangevallen dat buiten beschouwing |
|
|
|