|
|
Boudewijn
|
|
|
Huub noemt Brians moeder een stinkh**r en krijgt klappen van Kenneth
Netty, de moeder van Brian komt aan voor Brians verjaardag en Huub noemt haar een stinkwijf.
Andere camera later ingestart: Kenneth geeft Huub enkele klappen en Huub snelt naar binnen om het door te bellen en komt even later weer vervelen.
Hulde voor Brian dat hij zich zo goed heeft weten in te houden!
(c) Decency, Lambal en petermarjan |
|
|
|
|
pieter
|
|
|
?
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 15 april 2008 door pieter -- |
|
|
|
|
fleur82
|
|
|
een heel veld vol met aso ratten ,die nichten net zo stiekum een briefje in zijn broekzak douwen. achterbakse smeerlappen kijk iedereen ziet het toch domme gans,mama ik hoef niks te weten vuile leugenaar je hebt net een briefje in je broekzak gekregen |
|
|
|
|
lisbeth
|
|
|
Wat een stuk ongeluk is die Huub. Als je een beetje opvoeding heb gehad loop je niet op zo'n ordinaire manier iemand uit te schelden. Nu voelt meneer zich sterk omdat zijn broertje er is. Als hij straks weer alleen met Claire is weet hij van narigheid niet wat hij moet doen. Waar blijft zijn excuus nu?? Jaap moest ook zijn excuus aanbieden. Chapeau voor Brian die zich niet verlaagt tot dit niveau. Stem Brian 3040.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 15 april 2008 door lisbeth -- |
|
|
|
|
makker
|
|
|
@ Lisbeth: Volgens mij heeft niemand die in de kooi zit een beetje opvoeding gehad. Of wou je dit ontkennen? Ook Brian laat zich over dingen uit dus is hij net zo erg als Huub, Jaap of Amanda. Dit spel wordt gewoon ziek en er zit totaal geen respect meer in voor wie dan ook. Of het nu familie of gewone mensen zijn. Denk ook dat de regie totaal niet meer weet hoe ze hier mee om moet gaan. Dus niet 1 persoon beschuldigen maar gewoon iedereen. |
|
|
|
|
mc-bjorn
|
|
|
moet je eens denken hoeveel geheime informatie huub krijgt toen eric die homo er nog was had die eric zelfs een telefoon bijzig en liept die huub wat zien en zij huub oh oke dan weet ik dat GOEDZO KENNETH GEEF HUUB MAAR EEN PAKSLAAG ANDERS moet ik het doen als ik hem een keer tegen kom |
|
|
|
|
pauline
|
|
|
weer verkeerde info boudewijn!!!!!!!!!!!!! dat houd ook niet op hé D kop moet zijn:::::::::::::::: Kenneth geeft klappen en huub scheld zijn moeder uit!!!!!!!!!!! |
|
|
|
|
lisbeth
|
|
|
Ik zou toch liever Brian dan Huub als schoonzoon willen. Famiie van Claire succes ermee. Misschien is er ooit eens zinvolgeweld i.p.v, zinloosgeweld.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 15 april 2008 door Boudewijn -- |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
quote:Op dinsdag 15 april 2008 - 08:29 schreef pauline@NOWLIVE het volgende:weer verkeerde info boudewijn!!!!!!!!!!!!! dat houd ook niet op hé D kop moet zijn:::::::::::::::: Kenneth geeft klappen en huub scheld zijn moeder uit!!!!!!!!!!! Nee! Ik heb het expres een paar keer nageluisterd op mijn originele stream. Netty komt aan en ik denk dat Huub meteen al iets over stinkwijf zegt tegen haar maar dat is door de vele stemmen door elkaar niet duidelijk genoeg te horen. Daarna zegt Netty dat 'dit stinkwijf' hem niet begroet en Huub beaamt dat ze een stinkwijf is. Daarna krijgt hij klappen van Kenneth en noemt Huub haar meerdere malen een stinkh**r terwijl ze zeer netjes reageerd op iemadn die haar meerdere malen uitgescholden heeft.
De kop is wellicht qua tijdslijn omgedraaid maar het klopt wel! :) |
|
|
|
|
pauline
|
|
|
boudewijn,, je maakt je belachelijk, je hoort wat je wilt horen. Je bent dus totaal niet objectief. |
|
|
|
|
lisbeth
|
|
|
Ja, Boudewijn op het bordes zei Huub, vies wijf! En buiten stinkhoer. En omdat ik hier ook over viel beweerd PaulineNOWlive dat ik geen opvoeding heb gehad. Zegt meer over haar dan over mij. |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
quote:Op dinsdag 15 april 2008 - 09:01 schreef pauline@NOWLIVE het volgende:boudewijn,, je maakt je belachelijk, je hoort wat je wilt horen. Je bent dus totaal niet objectief. ik denk dat ik best objectief ben en met m'n koptelefoon op hoor ik het Huub toch echt zeggen.
Maar jij wilt beweren dat Huub dus geen stinkh**r zegt?
Oftewel, de kop 'Huub noemt Brians moeder een stinkh**r' klopt! En krijgt Huub dan geen klappen van Kenneth? Oftewel, de kop 'krijgt klappen van Kenneth' klopt ook! De kop suggereert misschien dat het ene een gevolg is van het andere maar dat staat er niet!! Het levert natuurlijk wel discussie op wat nou juist net de bedoeling is.... :) |
|
|
|
|
pauline
|
|
|
neem een voorbeeld aan nightshift.. die schrijft zoals de feiten zijn, zoals iedereen het op de streams ziet, maar hier lees ik alleen maar WAT mensen Willen zien, en daar hoor jij ook bij. Het verhaal is dat huub een paar weken geleden netty idd een st...h..r noemde. Bij het bordes wilde huub netty gewoon begroeten, ze zei: je hoeft een sti.nkh..r niet te begroeten, waarop huub antwoorde met: hedda heeft nog wel het fatsoen om brian te begroeten, terwijl brian hedda ook vaak heeft uitgemaakt voor h.or.. Huub liep het groepje achterna op 5 meter afstand, en toen kwam die kenneth.. wat daarna gebeurde keur ik ook af,, het taalgebruik van huub.. Als je dit bij het filmpje zet, dan ben je oprecht en objectief |
|
|
|
|
lisbeth
|
|
|
Huub vraagt erom. Vandaag zal Amanda de pispaal wel weer zijn omdat ze niet mee mocht jurken kijken. Deze jongen is zo voorspelbaar daar moet je als (zogenaamde)advocaat doorheen kunnen prikken. Maar ach, de opleidingeen van vandaag zijn die van vroeger niet. |
|
|
|
|
djen
|
|
|
en die fam hebben maar hun zin gekregen clairtje mag alleen..dus weg nep stemming , tja alles voor de kijkcijfertjes..als iedereen zich niet zo met het spel had bemoeid hadden we nog jaren die parakooi kunnen kijken ..nee je hebt er zulke zieke mensen bij die dagelijks alles mailen om zo in de belangstelling te komen staan hoe knap ze wel niet zijn en wat ze weer voor elkaar gekregen hebben ...en weet je wat ze er mee hebben bereikt ??dat heel die kooi stopt hahahah ..en dat ze hun leven terug krijgen en dan krijg je nog dagen lang te lezen hoe ze zitten te janken hahhahhah |
|
|
|
|
djen
|
|
|
zo en ook tijd dat die nep vriendin annouk op donderd ..eens kijken kan ze de gehele dag weer op huub zijn lip gaan zitten jankken |
|
|
|
|
Merty@headliner
|
|
|
OOH JA HOOP DAT TROUWDAG ZO VERNEUKT WORDT EN MAAR HOPEN DAT KIKKER MET ZIJN GLAZEN OOG ZICH IN KAN HOUDEN WE ZULLEN HET ZIEN ALLEMAAL |
|
|
|
|
frans-06
|
|
|
huub kwam gewoon aan lopen de moeder van die rat had hem al gewaarschuwd,die moeder hoorde ik wel zeggen daar komen ze met hun nep kadeau ,en die del deed er nog een schepje boven op ,over de spiegel van lieke, wat zich daarvoor af heeft gespeeld weet ik niet ,die kennith heeft niet het recht om huub aan te vallen daarna heeft huub pas die moeder uit gemaakt dit zie ik als reactie op reactie,het zijn en blijven ratten |
|
|
|
|
lisbeth
|
|
|
|
|
|
lisbeth
|
|
|
Moet je nu weer die grote bek horen van die Huub. |
|
|
|
|
makker
|
|
|
@tino: Juist jij wilt dat Boudewijn optreed maar volgens mij ben jij net zo aan het opruien als alle anderen. Doe toch eens allemaal normaal en reageer gewoon ontopic. Stelletje kleine kinderen. En Merty zou jij alstublieft die capslock willen uitzetten want het komt over als het roepen om aandacht (tis niet om je aan te vallen trouwens maar gewoon een vraag. En gaarne alleen reactie van deze 2 personen en niet van anderen want heb geen zin in voor of tegenstanders. |
|
|
|
|
lisbeth
|
|
|
Ricardo zei gisteren tegen Brian dat hij ook Joris niet moet vertrouwen. Hij heeft toch gelijk. Hij zit nu weer alles goed te praten omdat de familie van Brian te emotioneel is naar Brian toe. Dat zijn ouders alles slikken is Huub's probleem. Je kan best een spel spelen. Maar zo verlagen als Huub is onmenselijk. Alle keren heeft Brian's moeder boven alle uitspattingen van Huub gestaan. Nu reageert ze door geen hand te geven en te zeggen dat hij een vies wijf maar geen hand moet geven en wordt ze uitgescholden voor stink.... Het komt er weer op neer Huub mag alles zeggen en een ander niet. |
|
|
|
|
makker
|
|
|
@Boudewijn: Zou jij de mensen eens kunnen verzoeken de Capslock uit te zetten. Het komt over als roepen om aandacht en is erg storend. Alvast bedankt. |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
quote:Op dinsdag 15 april 2008 - 11:07 schreef makker het volgende:@Boudewijn: Zou jij de mensen eens kunnen verzoeken de Capslock uit te zetten. Het komt over als roepen om aandacht en is erg storend. Alvast bedankt. daar ben ik het helemaal mee eens!
caps uit! |
|
|
|
|
janeke
|
|
|
hij had huubke tandloos moeten achterlaten |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
quote:Op dinsdag 15 april 2008 - 09:08 schreef pauline@NOWLIVE het volgende:neem een voorbeeld aan nightshift.. die schrijft zoals de feiten zijn, zoals iedereen het op de streams ziet, maar hier lees ik alleen maar WAT mensen Willen zien, en daar hoor jij ook bij. Het verhaal is dat huub een paar weken geleden netty idd een st...h..r noemde. Bij het bordes wilde huub netty gewoon begroeten, ze zei: je hoeft een sti.nkh..r niet te begroeten, waarop huub antwoorde met: hedda heeft nog wel het fatsoen om brian te begroeten, terwijl brian hedda ook vaak heeft uitgemaakt voor h.or.. Huub liep het groepje achterna op 5 meter afstand, en toen kwam die kenneth.. wat daarna gebeurde keur ik ook af,, het taalgebruik van huub.. Als je dit bij het filmpje zet, dan ben je oprecht en objectief Nightshift is normalerwijs objectief hoewel hij de afgelopen week een enkele keer doorschoot. Ik lees ze trouwens niet helemaal uit, vaak net iets te langdradig voor mij.
Maar ik heb speciaal voor jou een filmpje gemaakt over wat Huub volgens jou niet gezegd zou hebben:
Transscript: Netty: stinkwijf? Huub: Ja! Netty: dus een stinkwijf moet jij niet groeten!
Dus ik ben niet objectief? Volgens mij heb ik gewoon goed gehoor of goede audio hardware :)
Het is dus PRECIES zo gegaan zoals ik heb opgeschreven, dus graag excuses! :)
Overigens heb ik Huub nergens Hedda horen noemen tijdens het terugluisteren dus het lijkt me sterk dat jij het wel hebt kunnen horen. Hij zal het waarschijnlijk wel gezegd hebben want er was nogal wat veel lawaai door elkaar maar dat moet heel erg snel gegaan zijn... |
|
|
|
|
pauline
|
|
|
keurig janeke ,, heel netjes meisje, woon je toevallig ook in almere?? |
|
|
|
|
pauline
|
|
|
Kijk dat bedoel ik weer.. je hebt maar het halve filmpje, waar is het stuk dat ze eraan kwamen lopen,, waar is het stuk dat 1 van die nichtjes huub begroet, en dat andere nichtje tegen huub zei: ik ben ook antiliaan, en hem straal voorbij loopt. waar is het stuk waar huub aan 1 van die nichtjes vraagt waarom dat ene nichtje zo naar doet, waarop netty zegt: Omdat jij mij een stinkwijf noemt... waarop huub zegt: stinkwijf?????? ja stinkwijf zegt netty!!! Weer een heel ander verhaal boudewijn.. je bent echt mooi selectief! dus excuses krijg je niet |
|
|
|
|
janeke
|
|
|
quote:Op dinsdag 15 april 2008 - 08:29 schreef pauline@NOWLIVE het volgende:weer verkeerde info boudewijn!!!!!!!!!!!!! dat houd ook niet op hé D kop moet zijn:::::::::::::::: Kenneth geeft klappen en huub scheld zijn moeder uit!!!!!!!!!!! huubke heeft live on stream brian moeder een stinkhoer genoemd ooo wat netjes he rot toch op denk je dat ik naar iemand luister die het nu nog voor huubje wil opnemen hij is het smerigste wat er in de kooi loopt en is alles behalve netjes en maar roepen dat men netjes moet zijn en ondertussen de gaaijes van de kooi steunen huubke is gewoon een kikker die in een kabouter veranderd tot zoon van de duivel |
|
|
|
|
johan13
|
|
|
ik vind dat Kenneth zich nog redelijk heeft gedragen, ik kan me herrinneren dat er ook iemand was in de kooi die een boete kreeg omdat hij zijn handjes niet kom thuis houden na een opmerking over zijn ouders, was dat niet die k*tkabouter. als er iemand is, in mijn bijzijn, die mijn moeder uitscheldt, dan denk ik niet dat ik zo rustig reageer dan Kenneth
pauline, als het je hier niet bevalt dan ga je toch lekker naar de site van grote smurf en die adoptieloeder |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
quote:Op dinsdag 15 april 2008 - 12:57 schreef pauline@NOWLIVE het volgende:Kijk dat bedoel ik weer.. je hebt maar het halve filmpje, waar is het stuk dat ze eraan kwamen lopen,, waar is het stuk dat 1 van die nichtjes huub begroet, en dat andere nichtje tegen huub zei: ik ben ook antiliaan, en hem straal voorbij loopt. waar is het stuk waar huub aan 1 van die nichtjes vraagt waarom dat ene nichtje zo naar doet, waarop netty zegt: Omdat jij mij een stinkwijf noemt... waarop huub zegt: stinkwijf?????? ja stinkwijf zegt netty!!! Weer een heel ander verhaal boudewijn.. je bent echt mooi selectief! dus excuses krijg je niet sorry hoor maar luister nou eens!
Netty: Stinkwijf? Huub: Ja!
hoe moeilijk is dat om te begrijpen?
En dat andere personen van Brians familie iets anders zeggen moeten ze zelf weten. Dat geeft Huub nog niet het recht om haar een stinkwijf te noemen. (tenzij hij met bewijs kan aantonen dat ze echt daadwerkelijk stinkt, maar dat bewijs heb ik nog niet gehoord)
Ik zal je vast niet kunnen overtuigen dus ik laat het hier maar bij zitten. Huub heeft Netty gewoon recht voor haar neus beaamt dat ze een stinkwijf is dus de klappen van Kenneth waren zeer goed te begrijpen (maar niet goed te keuren uiteraard)
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 15 april 2008 door Boudewijn -- |
|
|
|
|
pauline
|
|
|
dus jij beweert dat huub eerst tegen netty zegt: stinkwijf! en dan wil huub netty toch een begroeting geven???wat klopt er dan niet in je verhaal.. jij beweert dat huub netty een stinkwijf noemt, en dan haar een begroeting wil geven?? denk nu eens na |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
quote:Op dinsdag 15 april 2008 - 13:10 schreef pauline@NOWLIVE het volgende:dus jij beweert dat huub eerst tegen netty zegt: stinkwijf! en dan wil huub netty toch een begroeting geven???wat klopt er dan niet in je verhaal.. jij beweert dat huub netty een stinkwijf noemt, en dan haar een begroeting wil geven?? denk nu eens na waar beweer ik dat?
ik beweer aan de hand van de feiten dat Huub Netty eerst een stinkwijf noemt (dus middels de 'JA' wat heel duidelijk te horen is) en hij krijgt daarna klappen van Kenneth en daarna noemt hij haar stinkh**r.
Wat klopt daaraan niet? |
|
|
|
|
frans-06
|
|
|
boudewijn heeft die rest nooit gezegt hoeveel vaders huub heeft,en zijn moeder een hoer is, en wie zijn eigen vader is ,is die zus van huub ook niet eens uitgemaakt voor hoer, lieke heeft zich toch ook de kooi ingeneukt volgens sommige bewoners ,het is een grote asociale bende,ze doen het allemaal stuk voor stuk |
|
|
|
|
lisbeth
|
|
|
Zo is het maar net Boudewijn. Als je nu hoort hoe hij met zijn broer zit te overleggen over winst. Je wordt er misselijk van en dat durft dan te zeggen dat ze technisch spreken. Hij gaat volop om Amanda eruit te krijgen en zegt dat het kan omdat hij het ook voor elkaar heeft gekregen Natasia eruit te krijgen. Brian moet denken dat Jaap zijn mattie is en Amanda laten vallen. (die is gek) |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
quote:Op dinsdag 15 april 2008 - 13:13 schreef frans-06 het volgende:boudewijn heeft die rest nooit gezegt hoeveel vaders huub heeft,en zijn moeder een hoer is, en wie zijn eigen vader is ,is die zus van huub ook niet eens uitgemaakt voor hoer, lieke heeft zich toch ook de kooi ingeneukt volgens sommige bewoners ,het is een grote asociale bende,ze doen het allemaal stuk voor stuk jawel, maar doet dat er bij dit filmpje toe?
Hoor jij ook niet dat Huub Netty stinkwijf noemt (middels de JA)? |
|
|
|
|
johan13
|
|
|
quote:Op dinsdag 15 april 2008 - 13:12 schreef Boudewijn het volgende:[..] waar beweer ik dat? ik beweer aan de hand van de feiten dat Huub Netty eerst een stinkwijf noemt (dus middels de 'JA' wat heel duidelijk te horen is) en hij krijgt daarna klappen van Kenneth en daarna noemt hij haar stinkh**r. Wat klopt daaraan niet? het heeft geen zin boudewijn. deze mensen draaien net zolang de waarheid dat het hun uitkomt. ze zijn blind en verafgoden die kabouter en niemand mag iets verkeerd zeggen over huubje. ik denk dat er straks ook wel een e-mailactie zal komen tegen jou, want je bent te negatief over huubje(volgens hun dan). |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
quote:Op dinsdag 15 april 2008 - 13:15 schreef johan13 het volgende:[..] het heeft geen zin boudewijn. deze mensen draaien net zolang de waarheid dat het hun uitkomt. ze zijn blind en verafgoden die kabouter en niemand mag iets verkeerd zeggen over huubje. ik denk dat er straks ook wel een e-mailactie zal komen tegen jou, want je bent te negatief over huubje(volgens hun dan). ach, ik krijg al 15000 spammailtjes per dag dus een mailactie kan er ook nog wel bij :)
maar ik wil gewoon duidelijkheid van Pauline middels een simpele ja of nee, of ze nou echt niet hoort dat Heeb Netty een stinkwijf noemt (middels de JA) nog voordat hij klappen krijgt van Kenneth |
|
|
|
|
frans-06
|
|
|
lisbeth dat deed brian toch ook met kennith,wat ze met het geld gingen doen, hadden ze het niet over de huizen markt? wat is hier mis mee |
|
|
|
|
lisbeth
|
|
|
Meneer van Ballegooien zit ook te beweren dat hij naar de Pabo zou gaan op het moment dat hij de kooi inging. Zijn broer verteld dat Huub Mavo heeft. Ik weet niet hoe dat kan, misschien in Oldenzaal maar hier met mavo naar de pabo bestaat niet. |
|
|
|
|
lisbeth
|
|
|
Hij blijft beledigen nu is Elly een schat van een mens maar wel héél oud volgens hem. Die vent is het doodslaan nog niet waard. |
|
|
|
|
pauline
|
|
|
Het gaat om de volgorde boudewijn.. ja huub heeft netty een stinkwijf genoemd, alleen jij doet het voorkomen, dat netty en gevolg het bordes oplopen, en dat huub tegen netty zegt: stinkwijf! Dat is gewoon niet waar, je meldt niet wat daar vooraf aan ging. Je hebt het dus gewoon niet gevolgt en gaat af wat er op dat ( te korte) fimpje vertoont word. . je vermeld niet dat huub netty op een normale manier wou begroeten, met drie kussen!! de reaçtie's die daar op volgen is een reactie op de manier hoe netty en haar gevolg zich gedragen. |
|
|
|
|
lisbeth
|
|
|
Ja, en het toppunt van bijdehand zijn Huub zal Palma even leren patat te bakken. En dan tegen Claire jij straalt en ik betaal. En volgens hun wordt het het huwelijk van het jaar. Straks denkt hij dat hij Willem Alexander is. Palma loopt ook aardig overdreven te doen. |
|
|
|
|
Soerabaja
|
|
|
Decency Lambal en Petermarjan *
Hoezo? Brian heeft zich in weten houden? En hulde? Voor wie heeft Brian zich dan ingehouden? Door zijn broer niet op de bek te slaan? (Dat wél had gemoeten.) En HULDE voor iemand die zich inhoudt? Moet je al beloond worden als je je fatsoenlijk gedraagd? Ruk op! |
|
|
|
|
tino
|
|
|
quote:Op dinsdag 15 april 2008 - 13:31 schreef pauline@NOWLIVE het volgende:Het gaat om de volgorde boudewijn.. ja huub heeft netty een stinkwijf genoemd, alleen jij doet het voorkomen, dat netty en gevolg het bordes oplopen, en dat huub tegen netty zegt: stinkwijf! Dat is gewoon niet waar, je meldt niet wat daar vooraf aan ging. Je hebt het dus gewoon niet gevolgt en gaat af wat er op dat ( te korte) fimpje vertoont word. . je vermeld niet dat huub netty op een normale manier wou begroeten, met drie kussen!! de reaçtie's die daar op volgen is een reactie op de manier hoe netty en haar gevolg zich gedragen. Boudewijn, gewoon niet op reageren, je krijgt toch geen gelijk van die nowlive-mensen. Als ik de villa was binnengekomen had ik net gedaan of ik dat kaboutertje niet zag staan, hem begroeten NO WAY |
|
|
|
|
tino
|
|
|
Nou mensen, ik weet niet waarom maar alles wat ik schrijf is in een keer verdwenen, als ik dan een BAN heb, moet je het me eerst even mededelen |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
quote:Op dinsdag 15 april 2008 - 13:31 schreef pauline@NOWLIVE het volgende:Het gaat om de volgorde boudewijn.. ja huub heeft netty een stinkwijf genoemd, alleen jij doet het voorkomen, dat netty en gevolg het bordes oplopen, en dat huub tegen netty zegt: stinkwijf! dat is toch ook zo? als ik alle voor, tussen en na-stukjes ook moet gaan beschrijven dan heeft het geen nut meer om het filmpje te bekijken.
Krantenkoppen dagen ook uit tot het lezen van het hele stuk, ik doe niet anders... |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
quote:Op dinsdag 15 april 2008 - 13:52 schreef tino het volgende:Nou mensen, ik weet niet waarom maar alles wat ik schrijf is in een keer verdwenen, als ik dan een BAN heb, moet je het me eerst even mededelen reacties op berichten die verwijderd worden worden ook verwijderd! |
|
|
|
|
tino
|
|
|
oke, weet ik dat, bedankt |
|
|
|
|
lisbeth
|
|
|
Nou begint die broer van Huub weer te zeuren tegen Palma dat de eieren koud waren vanmorgen. Snotneus. Kook dan zelf een ei of mankeer je iets aan je handen. |
|
|
|