BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Showbiz / TV / Film / Gouden Kooi / topic: Video: Huub noemt Brians moeder een stinkh**r en krijgt klappen van Kenneth

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: GoudenKooi Nieuws
tino
 tino - dinsdag 15 april 2008 - 14:03   quote  deeplink  
Lisbeth, zelfde kaliber als de kabouter, hij mag toch ook met dombo naar bed.
tino
 tino - dinsdag 15 april 2008 - 14:22   quote  deeplink  
Nou, ik wilde net even op nowlive gaan rondkijken, maar helaas pindakaas, ik heb huubje een psychopaatje genoemd dat opgenomen moest worden, dus in de BAN.
Heeft toch nog 3 dagen geduurd...
lisbeth
 lisbeth - dinsdag 15 april 2008 - 15:15   quote  deeplink  
hahahaha dat zei ik toch.Ik zei alleen tegen incognito na een stuk wat hij of zij geschreven had: incognito met andere woorden kom dan met een gewone naam. Maar alleen de vraag incognito levert al een ban op. Blijf maar lekker hier joh.
janeke
 janeke - dinsdag 15 april 2008 - 15:21   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 15 april 2008 - 13:13 schreef frans-06 het volgende:
boudewijn heeft die rest nooit gezegt hoeveel vaders huub heeft,en zijn moeder een hoer is, en wie zijn eigen vader is ,is die zus van huub ook niet eens uitgemaakt voor hoer, lieke heeft zich toch ook de kooi ingeneukt volgens sommige bewoners ,het is een grote asociale bende,ze doen het allemaal stuk voor stuk
volgens huubke zlef want hij weet hoe hij lieke de kooi ingepraat heeft en huubke weet ook dat hij lieke als een stukvuil heeft behandeld
dat is wel goed he als je huubke heet

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 15 april 2008 door Boudewijn --
dec
 dec - dinsdag 15 april 2008 - 18:04   quote  deeplink  
Hahaha Boudewijn die beweert objectief te zijn als er 1 dat niet is op deze site is het Boudewijn wel , die titels die hij erbij verzint bij de verhaaltjes die hij van 10 kopieert zeggen genoeg.
Boudewijn
 Boudewijn - dinsdag 15 april 2008 - 18:30   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 15 april 2008 - 18:04 schreef dec het volgende:
Hahaha Boudewijn die beweert objectief te zijn als er 1 dat niet is op deze site is het Boudewijn wel , die titels die hij erbij verzint bij de verhaaltjes die hij van 10 kopieert zeggen genoeg.
Ik ben voor Jaap! daar is alles mee gezegd!
dec
 dec - dinsdag 15 april 2008 - 18:48   quote  deeplink  
jaja maar doe die lettergroote maar weer normaal
lisbeth
 lisbeth - dinsdag 15 april 2008 - 19:15   quote  deeplink  
Dit is nu het verschil tussen Huub en zijn vriendjes en Brian. Gisteren mochten ze allemaal meeëten van Amanda en Brian en nu gaan die 4 schijnheilen afgezonderd eten.
Boudewijn
 Boudewijn - dinsdag 15 april 2008 - 19:21   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 15 april 2008 - 18:48 schreef dec het volgende:
jaja maar doe die lettergroote maar weer normaal
welke? het is allemaal 12px...
lisbeth
 lisbeth - dinsdag 15 april 2008 - 19:45   quote  deeplink  
Jaap 3040
Boudewijn
 Boudewijn - dinsdag 15 april 2008 - 20:23   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 15 april 2008 - 19:45 schreef lisbeth het volgende:
Jaap 3040
is de poppoll niet afgelopen?
lisbeth
 lisbeth - dinsdag 15 april 2008 - 20:34   quote  deeplink  
ja Boudewijn jammer hè? Merkte het ook net.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 15 april 2008 door lisbeth --
frans-06
 frans-06 - dinsdag 15 april 2008 - 21:18   quote  deeplink  
jullie hebben het over die kut kabouter, vanavond gekeken naar de kooi?die rat wou sparren met huub, maar de rat liep vlug weg die lafbek vlug het grasveld op, toen de bewaking kwam pakten ze huub vast, dus als er een een lafbek is dan is het die rat,en die del die krijgt hoe langer hoe meer praats die verschuilt zich achter ieder een die praatjes maakster, palma je hebt volkomen gelijk dat jij ze met haar neus op de feiten heb gedrukt dat zij zo,n bek tegen haar moeder moet hebben in plaats van tegen jou
johan13
 johan13 - dinsdag 15 april 2008 - 21:29   quote  deeplink  
dan heb je ook gezien dat die kutkabouter brain en amanda een ongeluk wenste, dat is normaal gedrag zeker
Boudewijn
 Boudewijn - dinsdag 15 april 2008 - 21:35   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 15 april 2008 - 21:18 schreef frans-06 het volgende:
jullie hebben het over die kut kabouter, vanavond gekeken naar de kooi?die rat wou sparren met huub, maar de rat liep vlug weg die lafbek vlug het grasveld op, toen de bewaking kwam pakten ze huub vast, dus als er een een lafbek is dan is het die rat,en die del die krijgt hoe langer hoe meer praats die verschuilt zich achter ieder een die praatjes maakster, palma je hebt volkomen gelijk dat jij ze met haar neus op de feiten heb gedrukt dat zij zo,n bek tegen haar moeder moet hebben in plaats van tegen jou
Het was maar goed ook want anders lag Huub eruit!

Brian wilde in de sportruimte sparren op een 'vriendelijke' manier, Huub wilde gewoon Brian meteen op z'n kop meppen om hem pijn te doen.
Mrs.B@headline
 Mrs.B@headline - dinsdag 15 april 2008 - 21:42   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 15 april 2008 - 21:35 schreef Boudewijn het volgende:

[..]

Het was maar goed ook want anders lag Huub eruit!

Brian wilde in de sportruimte sparren op een 'vriendelijke' manier, Huub wilde gewoon Brian meteen op z'n kop meppen om hem pijn te doen.
Als er geen beveiliging erbij was zou Huub van z’n levensdagen Brian niet uitdagen.
Hij weet dondersgoed, net als iedereen die naar DGK kijkt, dat Brian hem echt finaal in elkaar slaat. Hopelijk zal het na de Kooi niet gebeuren want Huub beland in het ziekenhuis of
mortuarium en Brian achter tralies. En dat willen we voor beide niet.
lisbeth
 lisbeth - dinsdag 15 april 2008 - 21:54   quote  deeplink  
In het begin zou Brian dat gedaan hebben maar nu niet meer daar staat hij gelukkig boven dat zagen we vanmorgen aan de ontbijttafel. Maar er zijn veel mensen die Huub wel een pak slaag willen geven buiten de kooi. Ik zou als ik hem was maar met Carlo mee gaan trainen dan kan hij misschien wat klappen opvangen.
frans-06
 frans-06 - dinsdag 15 april 2008 - 21:57   quote  deeplink  
mrs.b de bewaking kwam pas toen het uit de hand liep,maar een ding moet ik huub na geven hij is niet bang,als die rat zo sterk is waarom liep hij dan weg van huub ?bang voor een exit,en hij wou niet sparren in de sport ruimte maar buiten,en zeker niet op een vriendelijke manier, goed kijken boudewijn vanavond word het herhaald
frans-06
 frans-06 - dinsdag 15 april 2008 - 22:01   quote  deeplink  
ja hoor lisbeth allemaal groot spraak dat weten we zo langzamerhand wel,nee die rat zal wel gek zijn om dat te doen bang voor een exit simpel toch
frans-06
 frans-06 - dinsdag 15 april 2008 - 22:04   quote  deeplink  
hoor jij mij zeggen dat het normaal is ik neem aan van niet,er worden zoveel dingen gedaan die niet normaal zijn
Mrs.B@headline
 Mrs.B@headline - dinsdag 15 april 2008 - 22:07   quote  deeplink  
Hoi Frans, natuurlijk is hij bang voor een exit, wie in de kooi niet. Ik nem aan dat je het over Brian hebt.
Zou toch zonde zijn als een van hun nu door een stommiteit de kooi zou moeten verlaten.
De bewaking is er altijd, ze komen niet meteen in actie maar ze zijn er altijd.
frans-06
 frans-06 - dinsdag 15 april 2008 - 22:11   quote  deeplink  
lisbeth je moet goed voor je gasten zorgen als jij bezoek krijgt geef jij ze dan ook koude eieren,ze mankeren allemaal wat aan hun handen er is er niet een die een hand uitsteekt,maar ja we weten het je bent anti huub dus zijn broer moet er ook maar aan geloven he lisbeth
frans-06
 frans-06 - dinsdag 15 april 2008 - 22:14   quote  deeplink  
mrs,b je zal toch erg stom zijn met het eide in zicht om zo,n stommiteit uit te halen
Mrs.B@headline
 Mrs.B@headline - dinsdag 15 april 2008 - 22:16   quote  deeplink  
Frans; Precies, dus moet hij toch afstand nemen door weg te lopen. Niet uit angst voor klapjes van Huub maar angst voor een exit. Heel begrijpelijk.
frans-06
 frans-06 - dinsdag 15 april 2008 - 22:27   quote  deeplink  
mrs.b ik heb al lang ge zegt zet het hele spul in de paarden bak ,en laten ze het maar uitvechten met zijn allen, de gene die wint is de winnaar,ik vraag mij af hoe ze deze hele situatie op gaan lossen
Mrs.B@headline
 Mrs.B@headline - dinsdag 15 april 2008 - 22:32   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 15 april 2008 - 22:27 schreef frans-06 het volgende:
mrs.b ik heb al lang ge zegt zet het hele spul in de paarden bak ,en laten ze het maar uitvechten met zijn allen, de gene die wint is de winnaar,ik vraag mij af hoe ze deze hele situatie op gaan lossen
Dan weten we al voor wie de winst is.
Ik denk dat velen benieuwd zijn naar de finalespel en hoop dat het eerlijk zal gaan.
Boudewijn
 Boudewijn - dinsdag 15 april 2008 - 22:47   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 15 april 2008 - 22:32 schreef Mrs.B het volgende:

[..]

Dan weten we al voor wie de winst is.
Ik denk dat velen benieuwd zijn naar de finalespel en hoop dat het eerlijk zal gaan.
Dat hoop ik nou ook. Maar eerst Claire eruit want anders zou het bij voorbaat al niet eerlijk zijn!
frans-06
 frans-06 - dinsdag 15 april 2008 - 22:50   quote  deeplink  
boudewijn waarom zou dat niet eerlijk zijn zij heeft toch ook haar inleg geld betaald
Boudewijn
 Boudewijn - dinsdag 15 april 2008 - 22:53   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 15 april 2008 - 22:50 schreef frans-06 het volgende:
boudewijn waarom zou dat niet eerlijk zijn zij heeft toch ook haar inleg geld betaald
omdat ze veel te laat in het spel is gekomen en dat je blijkbaar als vader zijnde ineens dingen geregeld kunt krijgen bij de redactie wat in mijn ogen heel oneerlijk is want ze wisten allemaal vantevoren wat DGK was en nog steeds is en dat TerrorJaap erin zit.
Mrs.B@headline
 Mrs.B@headline - dinsdag 15 april 2008 - 22:55   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 15 april 2008 - 22:47 schreef Boudewijn het volgende:

[..]

Dat hoop ik nou ook. Maar eerst Claire eruit want anders zou het bij voorbaat al niet eerlijk zijn!
Ik hoop ook dat Claire naar huis gaat.
Ik ben van mening dat de winst een van de "oudere"bewoners toekomt en niet een groentje die heel snel liefje van Huub is geworden. EN het brengt Huub in een hele moeilijke positie. Als Jaap flink scoort in de poll, zal hem ook duidelijk zijn (hoop ik) dat het komt door zijn acties tegen Huub en Claire, gepland of niet.
pauline
 pauline - dinsdag 15 april 2008 - 23:02   quote  deeplink  
hoe kan je nu zeggen veel te laat?????? toen ze erin kwam was er niets bekend over einde gouden kooi..En de vader had gelijk! als de regie denkt om 1 of andere straat d*l met claire mee te sturen om een trouwjurk uit te zoeken, heeft dat niets met het spel te maken, en de uitspraak van jaap keur ik ook niet goed, net als de uitlatingen van huub...
Als iemand dit soort dingen over mijn evt. vrouw ( ja ik ben een pot) zou zeggen zou ik ook in opspraak komen. mocht jij deze mening niet delen, ben ik wel beniuewd wat jou vriendin/ vrouw hier van zou zeggen..Het is maar een spel, laat het dan ook een spel zijn! En je spreekt je enorm tegen.. Wet je nog??? de trouwerij van jaap???? het gedrag van cora??? de offstream gesprekken met cora en anderen, waar geen camera bij was!!!!!!! kerel toch blijf nu toch eens objectief ( nee geen caps)
Mrs.B@headline
 Mrs.B@headline - dinsdag 15 april 2008 - 23:17   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 15 april 2008 - 23:02 schreef pauline@NOWLIVE het volgende:
hoe kan je nu zeggen veel te laat?????? toen ze erin kwam was er niets bekend over einde gouden kooi..En de vader had gelijk! als de regie denkt om 1 of andere straat d*l met claire mee te sturen om een trouwjurk uit te zoeken, heeft dat niets met het spel te maken, en de uitspraak van jaap keur ik ook niet goed, net als de uitlatingen van huub...
Als iemand dit soort dingen over mijn evt. vrouw ( ja ik ben een pot) zou zeggen zou ik ook in opspraak komen. mocht jij deze mening niet delen, ben ik wel beniuewd wat jou vriendin/ vrouw hier van zou zeggen..Het is maar een spel, laat het dan ook een spel zijn! En je spreekt je enorm tegen.. Wet je nog??? de trouwerij van jaap???? het gedrag van cora??? de offstream gesprekken met cora en anderen, waar geen camera bij was!!!!!!! kerel toch blijf nu toch eens objectief ( nee geen caps)
Waarom een straatd*l, ze heet Amanda en waarom een pot, het is lesbisch zijn. Amanda is een meisje die simpelweg zegt wat ze denkt en wat ze allemaal gedaan heeft. Ze is niet vies van een goede vrijpartij en zegt dat ook. Dat maakt haar geen del. Huub doet precies hetzelfde maakt dat hem een stoere kerel ? nee toch.Ik zou het ook niet accepteren als iemand mij of mijn echtgenoot (ja, ik ben hetero niet dat ik het hoef te zeggen omdat geaardheid niet belangrijk is)zou beledigen.
Ze hebben allemaal offstreams momenten gehad, het zal wel nodig zijn geweest neem ik aan. Misschien materiaal voor NA DGK ?
Boudewijn
 Boudewijn - dinsdag 15 april 2008 - 23:18   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 15 april 2008 - 23:02 schreef pauline@NOWLIVE het volgende:
laat ik dan maar reageren met dat je zelf objectief moet blijven. Ik kom steeds met de feiten aan de hand van filmpjes maar blijkbaar ontgaat jou dat of wil je het niet weten.

1 jaar + 3 maanden + totale Terror van Jaap vs 4 maanden met totaal geen eigen inbreng van Claire... lijkt me duidelijk waarom dat niet eerlijk is. Zelfs Huub fans zouden dat moeten snappen.
Mrs.B@headline
 Mrs.B@headline - dinsdag 15 april 2008 - 23:21   quote  deeplink  
Pauline@nowlive; oeps, 1-0 voor Boudewijn.
frans-06
 frans-06 - dinsdag 15 april 2008 - 23:27   quote  deeplink  
boudewijn hadden die dennix en nadia een eigen inbreng? ja inder daad heel de dag de drama queen uithangen, en konijnen kijken nou zeg dat is pas tv maken kom op zeg
Izz@headliner
 Izz@headliner - dinsdag 15 april 2008 - 23:30   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 15 april 2008 - 13:18 schreef Boudewijn het volgende:

[..]

ach, ik krijg al 15000 spammailtjes per dag dus een mailactie kan er ook nog wel bij :)

maar ik wil gewoon duidelijkheid van Pauline middels een simpele ja of nee, of ze nou echt niet hoort dat Heeb Netty een stinkwijf noemt (middels de JA) nog voordat hij klappen krijgt van Kenneth
Ik heb het geduw gezien, maar waar krijgt Huub dan Klappen?????????????????
frans-06
 frans-06 - dinsdag 15 april 2008 - 23:31   quote  deeplink  
o spuit elf is ook wakker heeft huub klappen gehad dan???????????????
pauline
 pauline - dinsdag 15 april 2008 - 23:38   quote  deeplink  
boudewijn vind dus dat psv meer recht op het kampioenschap heeft dan bv heerenveen.
slim hoor.
Huub heeft met hoeren geneukt .. die verdient het meer dan iedereen.
Huub heeft met 3 bewoners genaaid,, dus huub verdient het het meest.
Huub dronk het meest , dus huub verdient het meest.
Huub heeft het meeste geweld gebruikt ( volgens anderen) dus verdient hij het meest.
huub heeft de meeste bewoners het huis uit getreiterd, dus hij verdient de victorie..
wie vind het boverstaande gelul????
Boudewijn
 Boudewijn - dinsdag 15 april 2008 - 23:43   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 15 april 2008 - 23:27 schreef frans-06 het volgende:
boudewijn hadden die dennix en nadia een eigen inbreng? ja inder daad heel de dag de drama queen uithangen, en konijnen kijken nou zeg dat is pas tv maken kom op zeg
ze maakten met hun tweeen door al dat ge-dramaqueen wel tv en ik keek 10 keer liever naar dat gekeuvel (niet het gekonijn dus...) dan naar Claire nu.
Boudewijn
 Boudewijn - dinsdag 15 april 2008 - 23:45   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 15 april 2008 - 23:38 schreef pauline@NOWLIVE het volgende:
boudewijn vind dus dat psv meer recht op het kampioenschap heeft dan bv heerenveen.
slim hoor.
Huub heeft met hoeren geneukt .. die verdient het meer dan iedereen.
Huub heeft met 3 bewoners genaaid,, dus huub verdient het het meest.
Huub dronk het meest , dus huub verdient het meest.
Huub heeft het meeste geweld gebruikt ( volgens anderen) dus verdient hij het meest.
huub heeft de meeste bewoners het huis uit getreiterd, dus hij verdient de victorie..
wie vind het boverstaande gelul????
wil je het nou echt niet snappen of draai je er expres omheen??

Ik heb het toch niet over Huub! Ik heb het over Claire!!! Lees de feiten nou eens...

En inderdaad PSV heeft (hoe klote ik het ook vindt) meer recht op het kampioenschap dan Heerenveen want tjah... PSV heeft nou eenmaal meer punten....
Boudewijn
 Boudewijn - dinsdag 15 april 2008 - 23:46   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 15 april 2008 - 23:30 schreef izzie het volgende:

[..]

Ik heb het geduw gezien, maar waar krijgt Huub dan Klappen?????????????????
ik meende te zien dat Kenneth 1 keer uithaalde, je zag Huub een beetje ineen trok en met z'n handen naar z'n gezicht ging dus volgens mij had hij hem wel geraakt.
tg3
 tg3 - dinsdag 15 april 2008 - 23:49   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 15 april 2008 - 09:01 schreef pauline@NOWLIVE het volgende:
boudewijn,, je maakt je belachelijk, je hoort wat je wilt horen. Je bent dus totaal niet objectief.
wat lachwekkend is dat jij over objectief begint ...totaal geen recht van spreken laat dat komen uit de mond van iemand die dat wel is .....ooit van hypocriet gehoord...dat is wel van toepassing bij jou
frans-06
 frans-06 - dinsdag 15 april 2008 - 23:52   quote  deeplink  
nou boudewijn smaken verschillen toen was het ook een zooitje met die dennix en nadia wat flikte die natte naadje met luc ,noem jij dat tv maken nou ik niet,dennix ik stond er bij en keek er naar
pauline
 pauline - dinsdag 15 april 2008 - 23:55   quote  deeplink  
oogkleppen!!!!!!!!!!!
boudewijn kan niet begrijpen dat hij zijn eigen woorden verdraait,, hij zegt dat jaap meer recht op de overwinning heeft omdat hij er langer dan een jaar in zit en een paar keer echte terror heeft uitgevoerd..
Ik geef als voorbeeld dan dat huub dan nog meer recht heeft.. wat OOK nergens op slaat.. het is een spel en ieder die meedoet heeft evenveel recht op de overwinning ,,,iedereen!!!!!!!!!! dus zelfs een brian of amanda..
pauline
 pauline - dinsdag 15 april 2008 - 23:57   quote  deeplink  
je vergeet 1 ding ,, ook ik ben een voorstander ( geen fan) van jaap, maar ik ben objectief
Boudewijn
 Boudewijn - dinsdag 15 april 2008 - 23:57   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 15 april 2008 - 23:52 schreef frans-06 het volgende:
nou boudewijn smaken verschillen toen was het ook een zooitje met die dennix en nadia wat flikte die natte naadje met luc ,noem jij dat tv maken nou ik niet,dennix ik stond er bij en keek er naar
ik noem dat wel tv maken, want je zag op tv Dennis niets doen behalve vanuit bed kijken of in de tuin heen en weer rennen tot de volgende dag als ze bekvechtend in de slaapkamer/douche rollebollen en er totale drama van maken.

Wat doet Claire als Huub een hoer neukt? Jankend weglopen en even later hangt ze weer aan Huubs lip en zegt weer 'ja Huub, je hebt gelijk Huub'.

Ik zie daar grote verschillen in. Claire heeft geen eigen mening of laat die iig niet merken en loopt als een mak lammetje achter Huub aan. En als Huub het niet kan regelen dan komt papa Claire te hulp!
pauline
 pauline - woensdag 16 april 2008 - 00:00   quote  deeplink  
wordt jij para boudewijn???
wat doet claire als huub een hoer neukt??
Jij weet dan precies wat zij doet?? waarom werk jij hier????
of praat je uit ervaring?? heeft je vrouw je een keer betrapt,, ben je daarom zo giftig
tg3
 tg3 - woensdag 16 april 2008 - 00:01   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 15 april 2008 - 23:52 schreef frans-06 het volgende:
nou dat was zeker weten tv 3 maanden lang drraide de show praktisch om drama tussen dennis en nadia ..van begin tot eind van hun relatie en daarna hun jaloezie naar elkaar toe ....daar gebeurde er wel degelijk wat ...niet zo nikszeggend figuur als claire dat alles pikt wat haar wordt aangedaan ......zolang het maar in mooie woorden door huub wordt uitgelegd ..vreet ze alles op
lisbeth
 lisbeth - woensdag 16 april 2008 - 00:02   quote  deeplink  
Nu kun je het verschil van opvoeding zien. Huub en zijn broer liggen op de bank te eten en Amanda en Brian eten netjes aan tafel kijk afkomst verloogend zich niet.
tg3
 tg3 - woensdag 16 april 2008 - 00:02   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 15 april 2008 - 23:57 schreef pauline@NOWLIVE het volgende:
je vergeet 1 ding ,, ook ik ben een voorstander ( geen fan) van jaap, maar ik ben objectief
zoek objectief op in het woordenboek want kijkend naar al je berichten ..weet je niet wat het betekent

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3163
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: GoudenKooi Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Showbiz / TV / Film / Gouden Kooi / topic: Video: Huub noemt Brians moeder een stinkh**r en krijgt klappen van Kenneth

0.0078821