|
|
frans-06
|
|
|
boudewijn dat kan wel zo zijn maar een ding clair stond er bij en keek er naar ,daarna hing ze aan zijn lippen volgens jou kan waar zijn, maar toen huub amanda lag te beffen kroop brian er ook weer boven op dus wat is het verschil vertel jij dat nou eens aan mij |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
quote:Op dinsdag 15 april 2008 - 23:55 schreef pauline@NOWLIVE het volgende:oogkleppen!!!!!!!!!!! boudewijn kan niet begrijpen dat hij zijn eigen woorden verdraait,, hij zegt dat jaap meer recht op de overwinning heeft omdat hij er langer dan een jaar in zit en een paar keer echte terror heeft uitgevoerd.. Ik geef als voorbeeld dan dat huub dan nog meer recht heeft.. wat OOK nergens op slaat.. het is een spel en ieder die meedoet heeft evenveel recht op de overwinning ,,,iedereen!!!!!!!!!! dus zelfs een brian of amanda.. Lees het nou nog eens rustig terug! Ik heb het enkel en alleen over Claire.
Nergens verdraai ik mijn woorden en ik vindt inderdaad dat iedere bewoner meer recht op de overwinning heeft dan Claire om zeer duidelijke redenen die door niemand te onderkennen zijn. Claire brengt niets en alle andere bewoners hebben vele malen meer gebracht. Het zou een lachertje zijn als Claire zou winnen! Deceptie ten top van DGK!
Noem anders eens 2 acties die Claire gedaan heeft die tot ophef hebben gezorgd waarbij ze zelf het initiatief nam en het geheel zelf geregiseerd heeft. |
|
|
|
|
lisbeth
|
|
|
Wat een varkens H,J,C, oh sorry ik beledig de varkens. |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
quote: nee
quote: wat doet claire als huub een hoer neukt??
uithuilen bij anderen
quote: Jij weet dan precies wat zij doet??
ja, want ik heb zelf de filmpjes gemaakt!
quote: waarom werk jij hier????
omdat het mijn site is.
quote: of praat je uit ervaring?? heeft je vrouw je een keer betrapt,, ben je daarom zo giftig
nee, nee, ben ik niet
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 16 april 2008 door Boudewijn -- |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
quote:Op woensdag 16 april 2008 - 00:03 schreef frans-06 het volgende:boudewijn dat kan wel zo zijn maar een ding clair stond er bij en keek er naar ,daarna hing ze aan zijn lippen volgens jou kan waar zijn, maar toen huub amanda lag te beffen kroop brian er ook weer boven op dus wat is het verschil vertel jij dat nou eens aan mij Brian sloeg Huub voor z'n bek en veroorzaakte een van de hoogtepunten (of dieptepunten wat jij wilt) uit DGK en was daarna heel erg lang heel erg boos.
Claire... half uurtje huilen en verder ja en amen en hondje van Huub.
duidelijk verschil! |
|
|
|
|
pauline
|
|
|
oke zie wat je nu doet wel de humor van in.. denk dat we een beetje langs elkaar heen kletsen.. het is ook laat toch respect dat je dit kan opbrengen |
|
|
|
|
tg3
|
|
|
quote:Op woensdag 16 april 2008 - 00:03 schreef frans-06 het volgende:boudewijn dat kan wel zo zijn maar een ding clair stond er bij en keek er naar ,daarna hing ze aan zijn lippen volgens jou kan waar zijn, maar toen huub amanda lag te beffen kroop brian er ook weer boven op dus wat is het verschil vertel jij dat nou eens aan mij ten eerste het was geen vooropgezet plan waar hij huub eerst claire vraagt hem te vertrouwen en dat hij vandaag naast haar slaapt ...en geen behoefte heeft aan een ander dan aan jaap vertelt dat hij gaat proberen om beide te naaien ..eerst gaby ergens in het huis en claire in bed ...toen dat mislukte wist hij dat claire meekeek en toch bangde hij nog ff door tot het eind wetende dat ze daar in tranen zit omdat ze al overstuur was door een kus in de jacuzzi ......is toch heel anders dan je slag zijn bij een dronken amanda omdat hij nuchter toch geen kans zou maken en toen brian dat zag je duidelijk jaloezie .... en jaloezie heb je alleen als je gevoelens hebt |
|
|
|
|
frans-06
|
|
|
lisbeth afkomst verloochend zich niet ?nee hij is zo netjes opgevoed dat hij weer borden kapot liep te gooien zo netjes is hij opgevoed,en laten ze leren met mes en vork te eten zelfs dat kunnen ze niet,wat te bedenken om met een volle mond te praten,inderdaad nette opvoeding |
|
|
|
|
lisbeth
|
|
|
Je bedoeld Huub en Jaap zeker. |
|
|
|
|
frans-06
|
|
|
ze zijn goed voor dames in de dop,leren hoe je jezelf op moet stellen voor je gasten, hoe je een glas vast houd en ga zo maar door,een diner voorschotelen,maar ja ze kan nog geen ei bakken hoe zielig ben je dan |
|
|
|
|
frans-06
|
|
|
lisbeth wie zou ik nou bedoelen hier mee,jaap die hoord thuis tussen de varkens die zou ik niet aan tafel willen hebben |
|
|
|
|
Merty@headliner
|
|
|
quote:Op woensdag 16 april 2008 - 00:09 schreef Boudewijn het volgende:[..] Brian sloeg Huub voor z'n bek en veroorzaakte een van de hoogtepunten (of dieptepunten wat jij wilt) uit DGK en was daarna heel erg lang heel erg boos. Claire... half uurtje huilen en verder ja en amen en hondje van Huub. duidelijk verschil! Beste Boudewijn weetje ik heb echt RESPECT voor jou kijk je neemt de tijd om je mening en iedereen een antwoord te geven ik vind zelf dat je goed doet dat je ondanks je gewoon ook je dingetjes hebt en niet altijd tijd hebt maar deze toch neemt vaak gaat het hier om welles nietes spel als je dit allemaal terug leest en slaat de beschuldigen nergens echt totaal nergens op is alleen maar om jou uit je tent te lokken. Maar het Siert je weetje waarom jij bent een man van KARAKTER. Dit omdat je durft te zeggen dat je voor Jaap bent niet zoals sommige sites waar ze niet een mening geven maar ze duidelijk voor 1 persoon zijn hier mag je voor Brain Amanda,Jaap Huub of CLaire zijn het maakt niet uit . Daarnaast vind ik ook waar ik ook heel veel respect voor heb is dat jij een discussie gewoon aangaat niet zoals SLY die je zomaar uit het niks een ban geeft maar goed zo zal het hem daar wel sieren maar ik vind je TOp. Ga zo dooor er zijn vele met mij die je GEWOON TOP VINDEN SUPER HOE JE DIT DOET
EN LAAT JE NIET GEK MAKEN
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 16 april 2008 door Merty@headliner -- |
|
|
|
|
tino
|
|
|
Boudewijn, discussie met die Pauline is zinloos. Zelfkennis heeft ze ook niet want gisteren zij ze tegen mij dat ze op en top vrouw was, wel lesbisch, maar toch. Later spreekt ze over haar echtgenoot, want ze is een pot, is ze nu het vrouwtje of het mannetje, dit weet ze blijkbaar uit frustratie niet net zoals die 'vriend Huubke' van haar die weet ook nog niet of hij van vrouwen of mannen houdt, als hij hem maar ergens in kan stoppen dan is het goed. |
|
|
|
|
tino
|
|
|
Boudewijn je bent TOP (was ik vergeten)
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 16 april 2008 door tino -- |
|
|
|
|
Izz@headliner
|
|
|
quote:Op woensdag 16 april 2008 - 00:25 schreef frans-06 het volgende:lisbeth wie zou ik nou bedoelen hier mee,jaap die hoord thuis tussen de varkens die zou ik niet aan tafel willen hebben en je was Jaap zijn grootste fan? non quote> van mij mag jaap winnen. |
|
|
|
|
mc-bjorn
|
|
|
ik ken me ook iemand herineren die Nathanael een paar schoppen gaf en toen werd die gene verwijderd uit de kooi en even later werd die weer terug geplaats wie zou dat toch zijn he |
|
|
|
|
Izz@headliner
|
|
|
quote:Op woensdag 16 april 2008 - 21:01 schreef mc-bjorn het volgende:ik ken me ook iemand herineren die Nathanael een paar schoppen gaf en toen werd die gene verwijderd uit de kooi en even later werd die weer terug geplaats wie zou dat toch zijn he dat is dus nooit gebeurd, he mc-bjorn, dat is allemaal verzinsel, van de mensen die zaten te kijken, live. want Huub heeft niet Nathael zijn kop tegen de muur gebonkt dat was op zijn schouder, hij greep nooit Nathanael's keel dat was zijn T shirt, hij heeft geschopt, want dat was tegen de stoel. uhu. en John de mol is eigenlijk een zwerver die is aangekleed als miljonair. |
|
|
|
|
mc-bjorn
|
|
|
maar waarom zou die er uitworden gezet als die niets zou gedaan hebben alleen De GoudenKooi was bang voor die klote advocaat wat huub naar de goudenkooi wou sturen |
|
|
|
|
Izz@headliner
|
|
|
quote:Op woensdag 16 april 2008 - 21:08 schreef mc-bjorn het volgende:maar waarom zou die er uitworden gezet als die niets zou gedaan hebben alleen De GoudenKooi was bang voor die klote advocaat wat huub naar de goudenkooi wou sturen 1 van de producers vond Huub geweldig en die heeft tegen een enorm aantal die dit niet wilde hem terug gehaald. |
|
|
|
|
fleur82
|
|
|
juist en nu zal de advocaat van huub en japio en claire alles onderzoeken tot de laatste steen boven is en dan kan zijn aanhang weer dreigen met moord prachtig toch als je daar bij hoort die ratten zullen verdwijnen in het riool waar ze thuis horen!!wel gek dat de goede antiliaan zich schaamt voor deze smerige rat,zegt al genoeg!!ahahah |
|
|
|
|
frans-06
|
|
|
stelletje wouzen hij schopte tegen de stoel waar nathanael op zat,verder is er niets gebeurt weer de boel verdraaien ,stelletje ratten jullie zijn nog een beetje erger |
|
|
|
|
fleur82
|
|
|
nee dat zal niet gebeuren want die rat en cavia en aanhang moeten ver uit mijn kring blijven wij kotsen op dit soort lui!!ze zijn een schande voor onze samenleving! |
|
|
|
|
fleur82
|
|
|
echt als wilders en verdonk aan de top komen word al dit asociale onkruid en gespuis opgeruimd prachtig kan niet wachten,hoevaak worden die smerige antiianen besproken in de tweede kamer ahahahah zegt al genoeg!!
- edit Boudewijn - over politiek praten kun je doen in ons politiek forum :)
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 17 april 2008 door Boudewijn -- |
|
|
|