|
|
Headliner
|
|
|
Villa Vandaag: Publiek gezocht!
Terwijl Claire intussen bijna klaar voor vertrek is, sloft Jaap boven de woonkamer binnen. De Briellenaar moet gisteren door een hel gegaan zijn. Hij probeerde voortdurend Brians familie te verblijden met een goochelshow, maar keer op keer koos zijn publiek het hazenpad. Uiteindelijk heeft hij, hangend door een raam in het kantoor én in clownsoutfit, alsnog zijn show kunnen opvoeren, maar de reacties waren niet bijster positief. Arme Jaap... Zal hij ooit een aandachtig publiek kunnen vinden?
bron: tien.tv |
|
|
|
|
djen
|
|
|
zal wel lukken .als hij maar bij huub uit zijn buurt blijft en zijn eigen ding doet..huub roept agressie uit bij jaap ....en jaap we gaan steeds meer van je houden en we gaan smseeee alles voor de andere die huub moet zo laag omlaag donderen hahahaha |
|
|
|
|
Merty@headliner
|
|
|
quote:Op dinsdag 15 april 2008 - 10:27 schreef djen het volgende:zal wel lukken .als hij maar bij huub uit zijn buurt blijft en zijn eigen ding doet..huub roept agressie uit bij jaap ....en jaap we gaan steeds meer van je houden en we gaan smseeee alles voor de andere die huub moet zo laag omlaag donderen hahahaha DAT VIND IK OOK MAAR HIJ MOET ZIJN SPEL ALLEEN SPELEN NIET DIE KIKKER WANT HIJ WILT ALLE CREDITS VOOR ZICH ZELF NEMEN IK HOOP OOK ECHT DAT NAAR DGK JAAP ALLEEN IETS OPZET EN NIET MET DIE GLAZEN OOG KIKKER |
|
|
|
|
Merty@headliner
|
|
|
quote:Op dinsdag 15 april 2008 - 10:27 schreef djen het volgende:zal wel lukken .als hij maar bij huub uit zijn buurt blijft en zijn eigen ding doet..huub roept agressie uit bij jaap ....en jaap we gaan steeds meer van je houden en we gaan smseeee alles voor de andere die huub moet zo laag omlaag donderen hahahaha DAT VIND IK OOK MAAR HIJ MOET ZIJN SPEL ALLEEN SPELEN NIET DIE KIKKER WANT HIJ WILT ALLE CREDITS VOOR ZICH ZELF NEMEN IK HOOP OOK ECHT DAT NAAR DGK JAAP ALLEEN IETS OPZET EN NIET MET DIE GLAZEN OOG KIKKER |
|
|
|
|
lisbeth
|
|
|
stem 3040 voor Jaap of Amanda of Brian. |
|
|
|
|
tino
|
|
|
|
|
|
Merty@headliner
|
|
|
HOOR DAT DAN ZIJN FAM.VAN KIKKER HOUDT ZICH ER BUITEN JA TOEN BRAIN EN NATAS WAREN ZE ER ZO VAN OVERTUIGD DAT HIJ EEN PILLETJE IN ZIJN DRANK HAD SUKKELS |
|
|
|