BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Showbiz / TV / Film / Gouden Kooi / topic: VV: Claire wordt opgehaald!

Headliner: GoudenKooi Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
Headliner
 Headliner - dinsdag 15 april 2008 - 10:40   quote  deeplink  
Villa Vandaag: Claire wordt opgehaald!

Als Amanda bijna wordt opgehaald voor haar rijles, stopt er een andere auto voor de deur en Claire wordt opgehaald om bruidsjurken te gaan passen. Haar aanstaande man zwaait haar uit totdat ze niet meer in het zicht is. Al was het eerst de afspraak dat Amanda mee zou gaan naar de winkel, nu heeft Claire toch haar zin gekregen en ze gaat alleen met haar moeder jurken passen. Twee dagen geleden heeft haar vader dit goede nieuws gebracht en Claire was zichtbaar opgelucht. Welk meisje wil nou niet met haar moeder een trouwjurk uitzoeken?

bron: tien.tv
tino
 tino - dinsdag 15 april 2008 - 10:48   quote  deeplink  
ik hoop dat ze niet meer terugkomt, zou een goede mop zijn, staat de aanstaande man lekker voor jan met de korte achternaam, wat hem met alle eer toekomt.
Merty@headliner
 Merty@headliner - dinsdag 15 april 2008 - 10:50   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 15 april 2008 - 10:48 schreef tino het volgende:
ik hoop dat ze niet meer terugkomt, zou een goede mop zijn, staat de aanstaande man lekker voor jan met de korte achternaam, wat hem met alle eer toekomt.
DAT HOOP IK OOK
djen
 djen - dinsdag 15 april 2008 - 10:53   quote  deeplink  
ja en die kutsmoesje mams mag een uur blijven geloof me die er is er de hele dag bij en daarom mag amanda niet mee..maar daar zijn al mensen naar toe een skijken hoelang ze blijft ...een skijken hoe de regie een spel met ons speelt ..en huub heeft het goed voor elkaar weer een groepering tegen hem .. nu is iedereen tuig in almere
frans-06
 frans-06 - dinsdag 15 april 2008 - 11:25   quote  deeplink  
clair veel succes met het zoeken naar een mooie bruidsjurk ,zo hoort het ook dat een moeder met dochter haar bruidskleding uitzoekt,een fijne dag
makker
 makker - dinsdag 15 april 2008 - 11:31   quote  deeplink  
Ja Clair fijne dag gewenst. En Frans het klopt. Zo hoort het ook. Een moeder die erbij is als dochter een jurk uitzoekt. Net zoals een moeder die erbij is op een verjaardag, jaardag of ander feest van zoon of dochter ;)
tino
 tino - dinsdag 15 april 2008 - 11:43   quote  deeplink  
Ja Frans zo hoort het ook dat een moeder er bij is als de dochter een trouwjurk uitzoekt net als een moeder die het beste wil voor haar kind en haar graag wil behouden voor misstappen en het ongelukkig zijn (oftewel voor Huubke)
frans-06
 frans-06 - dinsdag 15 april 2008 - 11:54   quote  deeplink  
ja pino laat eerst maar eens zien wat een moeder is,dan heb ik het over een echte moeder die voor haar kinderen door het vuur gaat, er zit er een in de kooi die die een moeder heeft en nooit wat van zich laat horen ,een kaart hoe blij was zij er mee? niet met een verjaardag niet een belletje zelfs niet collect, niet op een jaardag dat noemt zich een moeder,? als ze haar zus belt licht mama op bed zelfs dan is ze nog te belabbert om haar nest uit te komen, en maar oordelen over anderen daar zijn ze goed in,laten ze naar zich zelf kijken hebben ze meer dan genoeg
frans-06
 frans-06 - dinsdag 15 april 2008 - 11:59   quote  deeplink  
en pino wat denk jij als die rat met zijn del de kooi uit komt, dat zij een gelukkig leven tegemoed gaat ,nou ik weet zeker van niet,maar de tijd zal het leren
janeke
 janeke - dinsdag 15 april 2008 - 12:39   quote  deeplink  
claire zal er in die jurk vast uitzien als een uitgewoonde pannakoek
en zal nooit de prinses van de kooi worden
janeke
 janeke - dinsdag 15 april 2008 - 12:41   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 15 april 2008 - 10:53 schreef djen het volgende:
ja en die kutsmoesje mams mag een uur blijven geloof me die er is er de hele dag bij en daarom mag amanda niet mee..maar daar zijn al mensen naar toe een skijken hoelang ze blijft ...een skijken hoe de regie een spel met ons speelt ..en huub heeft het goed voor elkaar weer een groepering tegen hem .. nu is iedereen tuig in almere
weet je wat huubke vergeet zijn eigen smerige zooi
die vergelijkt hij met een ieder
huubje heeft zelf zijn broer al aangeboden claire te neuken zijn huubkes woorden
wat een familie vind je het gek dat ze niet naar hun eigen kjiken maar vol zitten van amanda en brian
janeke
 janeke - dinsdag 15 april 2008 - 12:54   quote  deeplink  
en anders een paar stink bommen op het huwelijk
frans-06
 frans-06 - dinsdag 15 april 2008 - 13:04   quote  deeplink  
ik denk dat clair jullie versteld doet staan hoe zij er uit gaat zien ,nee jullie zien liever een slettebak in een ordinaire jurk,maar ja smaken verschillen nu eenmaal
djen
 djen - dinsdag 15 april 2008 - 13:08   quote  deeplink  
gelukkig smaken verschille frans wie heeft het hier over amanda ?? ik heb daar niet eens een fan ...voor mij mag jaap gewoon winnen dus dat is heel wat anders ..en versteld staan met zo,n kop hahahah nou daar valt niks van de maken laat staan over haar lompe houding
frans-06
 frans-06 - dinsdag 15 april 2008 - 13:15   quote  deeplink  
waar staat het woord amanda?
tino
 tino - dinsdag 15 april 2008 - 14:01   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 15 april 2008 - 11:59 schreef frans-06 het volgende:
en pino wat denk jij als die rat met zijn del de kooi uit komt, dat zij een gelukkig leven tegemoed gaat ,nou ik weet zeker van niet,maar de tijd zal het leren
Frans, jij weet het zeker van niet, maar ik zou er geen euro op durven zetten dat het wel zo is. Jaap moet winnen.
reetje 076
 reetje 076 - dinsdag 15 april 2008 - 16:07   quote  deeplink  
zeker is haar moeder er heel de tijd geweest papie heeft zondag toch gedreigt ermee hoop dat ze er als een pompoen uitziet
tino
 tino - woensdag 16 april 2008 - 10:12   quote  deeplink  
wat voor jurk ze ook krijgt, knapper kan ze toch niet worden....en met zo'n "knappe" man aan haar zijde schrikt iedereen zich wezenloos, het FAKE-bruidspaar van de eeuw !!
Izz@headliner
 Izz@headliner - woensdag 16 april 2008 - 10:37   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 16 april 2008 - 10:12 schreef tino het volgende:
wat voor jurk ze ook krijgt, knapper kan ze toch niet worden....en met zo'n "knappe" man aan haar zijde schrikt iedereen zich wezenloos, het FAKE-bruidspaar van de eeuw !!
Het FREAK bruispaar van de eeuw.
tino
 tino - donderdag 17 april 2008 - 09:21   quote  deeplink  
Hallo Alle Huub-haters,
dat hele huwelijk is ontzettend fake, ze trouwen zogenaamd op huwelijkse voorwaarden en hebben een bespreking gehad met een notaris, nu hier valt volgens mijn bescheiden mening TALPA goed door de mand. Was dat een echte notaris ? Ze was inderdaad zo uitgedost als een notaris maar dan een uit de jaren 50. Ik heb vaak met notarissen te doen gehad maar nog nooit een heeft mij met een tekening van man en vrouw uitgelegd wat huwelijkse voorwaarden zijn, natuurlijk is Claire en Huub veel te simpel om het anders te snappen, maar toch, zo moeilijk is het niet om het normaal mondeling uit te leggen, bovendien was het zo duidelijk in beeld dat een en ander echt overdone was. Het commentaar van de kabouter naar dombo terwijl de zogenaamde notaris wegreed moest ook door de kijkers duidelijk gehoord worden.
Als laatste : de notaris moet de akte helemaal voorlezen, waarna beide betrokkenen moeten tekenen, dit is ook helemaal niet gebeurd.
Het zou me niet verwonderen als het fake-huwelijk straks gewoon doorgaat met ja-woord en al, alleen de huwelijksakte wordt "onzichtbaar" ondertekend, dus niet en dan is er ook geen officieel huwelijk.
Kunnen jullie de grote donorshow van BNN noch herinneren, nou volgens mijn bescheiden mening is dit "huwelijk", DE namaak van deze show !!

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3143
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: GoudenKooi Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Showbiz / TV / Film / Gouden Kooi / topic: VV: Claire wordt opgehaald!

0.0051729