|
|
Headliner
|
|
|
Villa Vandaag: "Je familie is tuig uit de achterbuurt"
Joris bemoeit zich met het gesprek en wendt zich tot Brian. "Jouw moeder zet meteen tegen Huub een toon in voordat hij wat heeft gezegd", zegt het broertje van Huub. "Inderdaad, je moeder zoekt de aanval. Daarom ben ik even achter haar aan gelopen. In mijn eigen tuin!", vult Huub aan. "Hoe kan zij je hand gaan schudden als ze de dag ervoor nog wordt uitgescholden?", wil Brian weten. "Je moeder en Kenneth laten zich kennen, Brian", vindt Huub. "Ik zit mezelf niet goed te praten of zo, maar jouw bezoek komt binnen en begint meteen", voegt de kleine Miljonair toe. "Je hebt je niet volwassen opgesteld", vindt Brian. "Jouw familie is gewoon f*cking tuig uit de Almere achterbuurt", zegt Huub boos. "Huub scheldt je moeder trouwens wel uit voor een reden", zegt Joris tegen Brian. Hij vindt dat Brians moeder zich te veel met het spel bemoeit en daardoor een reactie uitlokt. "Ja, maar bij m'n moeder zat het hoog omdat het kort geleden was dat je haar uitschold", vindt Brian. Het lijkt erop dat de twee niet op één lijn zitten...
bron: tien.tv |
|
|
|
|
makker
|
|
|
Wel vreemd Brian. Dat de vader en moeder van Claire worden beledigd vind je prachtig en keur je goed maar als het je eigen moeder betreft ga je in de verdediging. Als je iets afkeurt moet je dat bij alles doen. En trouwens volgens mij heb jij Lieke, Cora, Hedda ed ook beledigd toen. |
|
|
|
|
tino
|
|
|
hij probeert weer eens voor de zoveelste keer iets goed te praten, Brian sta er boven, het is tuig uit Oldenzaal. |
|
|
|
|
djen
|
|
|
juist het gaat nu om nu en toen was toen ..en je moeder is allles ..oww en wat heeft huub gedaan makker??? die heeft alle groeperingingen alle familie leden en alle spelers mensen met ziektes ..enz enz uit gemaakt en nu het gedeelte waar brains zijn familie woond nou ben er trots op dat je zoiets vergelijkt zeg....maar de stap naar buiten word steeds moeilijker geloof me hij kan denken dat ie alles is ..ookal zou hij winnen hahahah zelfs dan is t niks ..zo 1 wil je als vrouw zijnde nieteens met een stokkie aanraken zelfs had ie er 1 van goud eraan hangen gadverdamme zeg ..een moeder is een moeder wat en wie ze ook is ieder moeder is voor zijn kinderen goed op haar eigen manier ...hij zou t bij mij eens moeten doen geloof me ..ik ben een vrouw maar huubertje liet ik kruipen geloof me |
|
|
|
|
roepieroepie
|
|
|
wat nu..........censuurrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr. dit is erger dan in russia |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
quote:Op dinsdag 15 april 2008 - 12:49 schreef roepieroepie het volgende:wat nu..........censuurrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr. dit is erger dan in russia alle berichten die niet kunnen + de (ook al zijn het normale) reacties daarop worden verwijderd. |
|
|
|
|
frans-06
|
|
|
roepieroepie perfect ik ben in de verdedeging gegaan met een stel maloten, nml bedreigingen naar huub toe bendes vormen noemen ze dat ,ik wil niet zeggen dat hij een lievertje is maar dit kan echt niet,ik heb ze bij deze uitgedaagt dus als ze flink zijn komen ze naar mij toe ik heb al meerdere malen mijn adres gegeven maar ze komen niet,dan kunnen ze wat beleven met hun grote koppen ze kunnen nog geen deuk in een pakje boter slaan,dus bij deze neem ik het voor hem op, niet dreigen maar komen, allemaal op afstand hebben ze praatjes en jij weet het praatjes vullen geen gaatjes |
|
|
|
|
johan13
|
|
|
ik hoef mij niet te verschuilen achter een nick-name. ik ben gewoon johan en geef mijn mening. dat van die haatmail is bullshit, ik geef al meer dan een jaar mijn mening over die k*tkabouter en die parabrother en heb nog nooit een haatmail ontvangen. ik sta voor mijn mening en post onder mijn eigen naam |
|
|
|
|
johan13
|
|
|
quote:Op dinsdag 15 april 2008 - 12:51 schreef frans-06 het volgende:roepieroepie perfect ik ben in de verdedeging gegaan met een stel maloten, nml bedreigingen naar huub toe bendes vormen noemen ze dat ,ik wil niet zeggen dat hij een lievertje is maar dit kan echt niet,ik heb ze bij deze uitgedaagt dus als ze flink zijn komen ze naar mij toe ik heb al meerdere malen mijn adres gegeven maar ze komen niet,dan kunnen ze wat beleven met hun grote koppen ze kunnen nog geen deuk in een pakje boter slaan,dus bij deze neem ik het voor hem op, niet dreigen maar komen, allemaal op afstand hebben ze praatjes en jij weet het praatjes vullen geen gaatjes we zijn het niet altijd eens, maar jij post ook onder jou eigen naam en daar het ik respect voor |
|
|
|
|
bonnie300
|
|
|
ach hou toch op als er iemand tuig isw ben jij het wel huub en je hele fam er bij trouwens ik snap het heel goed dat het huwelijk voor jou een spel is huub heb je niet van een vreemde he |
|
|
|
|
bonnie300
|
|
|
weet je nog met mike die iets over huub zijn moeder zei nou nou die kreeg slaag in de nacht weet je nog???/// dus begrijp ik het nu goed ?? huub mag alles over iedereen zeggen |
|
|
|
|
Joseba@headliner
|
|
|
quote:Op dinsdag 15 april 2008 - 11:37 schreef makker het volgende:Wel vreemd Brian. Dat de vader en moeder van Claire worden beledigd vind je prachtig en keur je goed maar als het je eigen moeder betreft ga je in de verdediging. Als je iets afkeurt moet je dat bij alles doen. En trouwens volgens mij heb jij Lieke, Cora, Hedda ed ook beledigd toen. Ik denk dat je het punt mist dat aan Claires familie verplichte excuses worden aangeboden Jaap., en dat Huub er weer mee wegkomt. |
|
|
|
|
Mrs.B@headline
|
|
|
Huub mee wegkomen en hoe. Hij begon meteen te lachen en dat is net zo erg. |
|
|
|
|
fleur82
|
|
|
weet je die gene die die smerige rat hier goed praten komen ook uit een achterburt die,weten ook niet hoe het hoort die zullen ook wel bedreigen en zo ,maar weet je gelukkig zijn er nog heel heel veel normale mensen die dit onkruid uit almere niet moeten zelfs veel antilianen samen de ogen uit hun kop,en dan bedoel ik de goede antilianen die wel werken en fatsoen hebben ahah |
|
|
|
|
Izz@headliner
|
|
|
geen 1 antiliaan laat zijn moeder uit maken, en geen 1 ras, dus wat dit nu te maken heeft met Brian zijn afkomst, de huupers kunnen niet uitstaan dat Brian het listig aanpakt en niet smerig. |
|
|
|
|
pauline
|
|
|
begrijp ik goed dat een antiliaan zijn moeder niet laat beledigen?,, maar dat het wel toegestaan is dat zelf te doen, ook al is het in het heetst van de strijd, is het een antilaan toegestaan om meisjes s'nachts een paar klappen voor het hoofd te geven?.. hardhandig de douche in te sleuren? te sjoemelen in het spel? ( nichtje die iets in of uit brian zijn broekzak haalt of stopt!!! kom nou... Nu reageert weer een of ander onnozel figuur over cocaine gebruik. meisjes misbruiken. dat heet nu demoniseren. als je dit soort dingen typt, dan heb ik echt medelijden |
|
|
|
|
Merty@headliner
|
|
|
Pauline lag je bij amanda en brain in bed dan dat je dat hebt gezien? |
|
|
|
|
pauline
|
|
|
heb je dat niet gezien op een filmpje??????????????/ |
|
|
|
|
Merty@headliner
|
|
|
ja maar wie zegt dat hij amanda geslagen heeft dan heb je amanda dat horen zeggen pauline? |
|
|
|
|
pauline
|
|
|
Jij hebt dus niet gezien dat amanda 2 klappen op haar hoofd krijgt, en denk je nu echt dat amanda iets zegt dan,, kan brian gelijk de kooi uit..
maar,,, heb jij huub cocaine zien snuiven, heb jij huub meisjes zien slaan?? |
|
|
|
|
Merty@headliner
|
|
|
quote:Op zaterdag 19 april 2008 - 16:09 schreef pauline@NOWLIVE het volgende:Jij hebt dus niet gezien dat amanda 2 klappen op haar hoofd krijgt, en denk je nu echt dat amanda iets zegt dan,, kan brian gelijk de kooi uit.. maar,,, heb jij huub cocaine zien snuiven, heb jij huub meisjes zien slaan?? Nee ik heb het zelf niet gezien maar hij heeft het zelf wel bekend hedda geslagen en snuiven heeft hij ook gedaan maar goed jij hebt dus wel gezien en weet voor een feit dat Amanda klappen van brain heeft gehad knap vind ik dat.En ik was het bijna vergeten wat hij gedaan met Lieke onder de dekens dat heeft Lieke zo vaak gezegt maar dat is zeker ook niet waar toch.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 19 april 2008 door Merty@headliner -- |
|
|
|
|
Izz@headliner
|
|
|
quote:Op zaterdag 19 april 2008 - 16:09 schreef pauline@NOWLIVE het volgende:Jij hebt dus niet gezien dat amanda 2 klappen op haar hoofd krijgt, en denk je nu echt dat amanda iets zegt dan,, kan brian gelijk de kooi uit.. maar,,, heb jij huub cocaine zien snuiven, heb jij huub meisjes zien slaan?? dat en veel meer! |
|
|
|
|
pauline
|
|
|
izzie - zaterdag 19 april 2008 - 16:33 ach kind houd toch op,,, voor dit soort uitspraken die je doet... daar krijg op nowlive een ban voor,, en ieder normaal denkend mens kan dat begrijpen |
|
|
|
|
frans-06
|
|
|
djen ben jij daar bij geweest vraag ik mij af,en respect moet je verdienen, dat krijg je niet zo maar,weet jij hoeveel antilianen buiten echtelijke kinderen hebben, omdat ze er maar op los leven,dat noemen ze buiten vrouwen hahahaha en dan praten over respect je moet je na laten kijken je spoort echt niet |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
quote:Op zaterdag 19 april 2008 - 16:35 schreef pauline@NOWLIVE het volgende:izzie - zaterdag 19 april 2008 - 16:33 ach kind houd toch op,,, voor dit soort uitspraken die je doet... daar krijg op nowlive een ban voor,, en ieder normaal denkend mens kan dat begrijpen Waarom zou dat een ban zijn? Afgezien van het feit dat dat niet gezien kan zijn mag dat toch gewoon gezegd worden? Dan kunnen andere forumgebruikers daar op inhaken door bewijs te vragen.
Dus izzie... waar heb je dat gezien?? |
|
|
|
|
Izz@headliner
|
|
|
quote:Op zaterdag 19 april 2008 - 17:41 schreef Boudewijn het volgende:[..] Waarom zou dat een ban zijn? Afgezien van het feit dat dat niet gezien kan zijn mag dat toch gewoon gezegd worden? Dan kunnen andere forumgebruikers daar op inhaken door bewijs te vragen. Dus izzie... waar heb je dat gezien?? Live op de streams
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 19 april 2008 door Boudewijn -- |
|
|
|
|
Izz@headliner
|
|
|
wel toevallig, dat ze precies weet wat ik wel en niet gezien heb, waarom vroeg je niet naar wat ik gezien had van Amanda? juist omdat Amanda nooit op haar hoofd of gezicht is geslagen, Brian heeft haar in haar gezicht gespuwd, dat heb ik gezien, wanneer mijn vrouw dit mij had geflikt met wie dan ook, had ze wel meer als een beetje speeksel in haar gezicht had.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 19 april 2008 door Izz@headliner -- |
|
|
|
|
aanpassen
|
|
|
nee,mag vooral niet op Zaterdag en Zondag en s'nachts. Ik heb wel een dag vrij gevraagd voor het huwelijk van het jaar. Ik hoop dat claire er leuk uitziet, want dan is ze toch nog een dag gelukkig |
|
|
|
|
Izz@headliner
|
|
|
quote:Op zaterdag 19 april 2008 - 19:18 schreef de boskabouter het volgende:nee,mag vooral niet op Zaterdag en Zondag en s'nachts. Ik heb wel een dag vrij gevraagd voor het huwelijk van het jaar. Ik hoop dat claire er leuk uitziet, want dan is ze toch nog een dag gelukkig Reken op een uurtje, zou al veel zijn met deze net niet echte vent. |
|
|
|
|
aanpassen
|
|
|
De mensen om mij heen hebben geen streams ( net als ik) maar op de tv vinden ze Huub te stoer doen, Brian te lief doen, Amanda te veel schreeuwen, Clair zielig en popie is Jaap. Gemiddelde leeftijd van deze mensen 25 jaar. Als ik op Now-live kijk zie ik bij de profiels de meeste vrouwen zijn over de vijftig. Ik denk dat ze het daarom zo leuk vinden dat huwelijk of misschien hebben ze mannen die doetjes zijn, daarom Huubfan. |
|
|
|
|
frans-06
|
|
|
wat ik niet begrijp jullie zijn tegen dit huwelijk? maar je zou er alles voor over hebben om het te zien, wat is dit sensatie? nieuwsgierigheid?waar hopen jullie op dat hij of zij nee zal zeggen?jullie zijn een stel zielige figuren |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
quote:Op zaterdag 19 april 2008 - 20:37 schreef frans-06 het volgende:wat ik niet begrijp jullie zijn tegen dit huwelijk? maar je zou er alles voor over hebben om het te zien, wat is dit sensatie? nieuwsgierigheid?waar hopen jullie op dat hij of zij nee zal zeggen?jullie zijn een stel zielige figuren ik hoop dat Jaap flink Terror mag plegen maar dat zal vast niet mogen van vadertje Claire :( |
|
|
|
|
frans-06
|
|
|
boudewijn stel jij of een van je kinderen gaat trouwen ?je maakt een lijst van gasten,en verstuurt de uitnodigingen iemand die jou bruiloft komt verstieren nodig je dus bij voorbaat al niet uit, ik begrijp jullie niet,dat je er zo op gebrand bent dat het een zooitje gaat worden ,ik begrijp niet wat een mooie dag moet worden dat er personen zijn die hopen dat het meer een ramp gaat lijken,om de bruiloft te vergallen ,boudewijn ik had jou wel hoger ingeschat maar jij bewijst het tegendeel helaas |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
quote:Op zaterdag 19 april 2008 - 23:10 schreef frans-06 het volgende:boudewijn stel jij of een van je kinderen gaat trouwen ?je maakt een lijst van gasten,en verstuurt de uitnodigingen iemand die jou bruiloft komt verstieren nodig je dus bij voorbaat al niet uit, ik begrijp jullie niet,dat je er zo op gebrand bent dat het een zooitje gaat worden ,ik begrijp niet wat een mooie dag moet worden dat er personen zijn die hopen dat het meer een ramp gaat lijken,om de bruiloft te vergallen ,boudewijn ik had jou wel hoger ingeschat maar jij bewijst het tegendeel helaas als mijn kinderen gaan trouwen doen ze dat niet in de gouden kooi en al helemaal niet op ermee op te vallen tegenover de buitenwereld.
Dus ja, lekker verstieren, de show gaat boven alles! |
|
|
|
|
Merty@headliner
|
|
|
Zo en dat gaat hij zeker doen let maar op hahahha |
|
|
|
|
johan13
|
|
|
quote:Op zaterdag 19 april 2008 - 23:10 schreef frans-06 het volgende:boudewijn stel jij of een van je kinderen gaat trouwen ?je maakt een lijst van gasten,en verstuurt de uitnodigingen iemand die jou bruiloft komt verstieren nodig je dus bij voorbaat al niet uit, ik begrijp jullie niet,dat je er zo op gebrand bent dat het een zooitje gaat worden ,ik begrijp niet wat een mooie dag moet worden dat er personen zijn die hopen dat het meer een ramp gaat lijken,om de bruiloft te vergallen ,boudewijn ik had jou wel hoger ingeschat maar jij bewijst het tegendeel helaas ze komen het feest vieren bij jaap, als ze zo graag willen dathun dochter trouwt, kan het ook na de kooi op een lokatie die zij willen en dan kunnen ze mensen uitnodigen die zij willen.
als het de ouders van claire niet bevalt, blijven ze toch lekker thuis |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
quote:Op zondag 20 april 2008 - 01:40 schreef johan13 het volgende:[..] ze komen het feest vieren bij jaap, als ze zo graag willen dathun dochter trouwt, kan het ook na de kooi op een lokatie die zij willen en dan kunnen ze mensen uitnodigen die zij willen. als het de ouders van claire niet bevalt, blijven ze toch lekker thuis helemaal mee eens! als de redactie alle terror acties gaat verbieden ga ik eens een mailactie starten over oneerlijk gedrag! |
|
|
|
|
johan13
|
|
|
quote:Op zondag 20 april 2008 - 01:53 schreef Boudewijn het volgende:[..] helemaal mee eens! als de redactie alle terror acties gaat verbieden ga ik eens een mailactie starten over oneerlijk gedrag! ik hou niet van die mailactie, maar dan steun ik je ook. dat kan je dan ook doen in samenwerking met andere site's |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
quote:Op zondag 20 april 2008 - 02:05 schreef johan13 het volgende:[..] ik hou niet van die mailactie, maar dan steun ik je ook. dat kan je dan ook doen in samenwerking met andere site's ik denk niet dat die groot aantal Huub fans daaro de actie zullen steunen maar mocht het nodig zijn dan is uiteraard elke hulp welkom :) |
|
|
|
|
linnie42
|
|
|
ik ben van geen leven afgegooid omdat ik niet voor die dwerg en die platvis ben, dus dan word je eraf gegooid , dus die site deugt echt niet, en snap dus ook niet dat er hier mensen van geen leven zitten en hun opgedrongen mening geven, die moeten fijn op geen leven blijven |
|
|
|
|
linnie42
|
|
|
ik vind ook dat die twee geoon na de kooi moeten trouwen niet daar, ze weten dat er wat gaat gebeuren dus niet janken dan en inderdaad de ouders van claire kiezen hier dus ook zelf voor net als huubje en clairtje |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
quote:Op zondag 20 april 2008 - 02:43 schreef linnie42 het volgende:ik ben van geen leven afgegooid omdat ik niet voor die dwerg en die platvis ben, dus dan word je eraf gegooid , dus die site deugt echt niet, en snap dus ook niet dat er hier mensen van geen leven zitten en hun opgedrongen mening geven, die moeten fijn op geen leven blijven Nah, iedereen is hier welkom! Daarbij kan hier niemand hun mening opdringen bij anderen! |
|
|
|
|
Merty@headliner
|
|
|
Boudewijn ik weet niet of je streamen bent nu maar laatst had ik het hier over toch zie je wat hij doet hij zoekt de camera op voor zijn momentje weer is toch te zielig. Ik kan niet wachten tot de bruiloft er is wacht maar wat Jaapio gaat Japio is de gekste de leukste nummer 1 met show maken |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
quote:Op zondag 20 april 2008 - 02:50 schreef Merty het volgende:Boudewijn ik weet niet of je streamen bent nu maar laatst had ik het hier over toch zie je wat hij doet hij zoekt de camera op voor zijn momentje weer is toch te zielig. Ik kan niet wachten tot de bruiloft er is wacht maar wat Jaapio gaat Japio is de gekste de leukste nummer 1 met show maken heb ze nu uit staan, de gesprekken tussen Claire en Huub zijn mij iets te saai, laat staan piano spelen en Jaapio die achter z'n pc zit. Mijn koptelefoon muziek klinkt net even ietsjes beter :) |
|
|
|
|
Merty@headliner
|
|
|
quote:Op zondag 20 april 2008 - 02:57 schreef Boudewijn het volgende:[..] heb ze nu uit staan, de gesprekken tussen Claire en Huub zijn mij iets te saai, laat staan piano spelen en Jaapio die achter z'n pc zit. Mijn koptelefoon muziek klinkt net even ietsjes beter :) Nee geluid staat ook niet zo lang hier aan hoor en zeker niet bij piano spelen maar ik zit ook steeds jaapio in de gaten te houden die is echt zo grappig veel leuker dan die andere in huis daar maar goed slaap lekker |
|
|
|
|
frans-06
|
|
|
ik wil jullie geen opgedrongen mening geven, maar mag wel vertellen hoe ik hier over denk dat is dus mijn mening,en ik laat mij door jullie ook niets op dringen,en starten jullie maar een mail actie wat denk je er mee te bereiken?niets dus |
|
|
|
|
johan13
|
|
|
quote:Op zondag 20 april 2008 - 02:39 schreef Boudewijn het volgende:[..] ik denk niet dat die groot aantal Huub fans daaro de actie zullen steunen maar mocht het nodig zijn dan is uiteraard elke hulp welkom :) ik weet wel andere site's, maar die zet ik niet hier neer. als jij een mailactie start dan zet ik hen op die andere site's |
|
|
|