|
|
Headliner
|
|
|
Villa Vandaag: "De Kooi is het podium van onze liefde"
Sandy vervolgt het gesprek met zijn mening over Lieke. "Lieke had ook pit, die vond ik meer bij je passen", wendt de gastspeler zich tot Huub. "Lieke heeft zich anders voor gedaan dan dat ze is. Claire doet dat niet", gaat Huub hier tegen in. Brian vraagt Huub of Claire het mooiste is wat hem in de Kooi is overkomen. "Het huwelijk is zeker één van de hoogtepunten", vindt de Oldenzaler. "Het is natuurlijk een gok die we alle twee nemen. Maar voor ons is de meerwaarde van het huwelijk dat we in de Gouden Kooi gaan trouwen. Dit is het podium waar onze liefde is ontstaan, bejubeld en verketterd", zegt Huub serieus. Daar lijkt Sandy zich wel in te vinden...
bron: tien.tv |
|
|
|
|
makker
|
|
|
Zo is het maar net Huub. Geweldig verwoord!! Ik sta achter je!! |
|
|
|
|
tino
|
|
|
Claire kan zich helemaal niets voordoen, Claire is een volgzame vrouw die precies doet wat de BAAS zegt en de zogenaamda meerwaarde van de gouden kooi is de meerwaarde die hij denkt te krijgen met winnen. Droom maar verder prinsje op je witte paard, het leven buiten de kooi zal hard zijn, dit huwelijk is een hoogtepunt, hoeveel "hoogtepunten" heb je al gehad in de kooi, klein opn''kertje. |
|
|
|
|
janeke
|
|
|
meerwaarde ligt hem in het vulgaire zijn en dan kruidje roer me niet spelen claire is echt een lachertje ze kan uitgeroepen worden voor de stomste vrouw in het openbaar |
|
|
|