|
|
|
Headliner
|
|
|
Villa Vandaag: Huub vraagt Joris om advies!
Huub vraagt in de Chill Room de mening van Joris over de komende ontslagronde. "Ik vind het te riskant om met vijf man de finale in te gaan", begint de Oldenzaler zijn gesprek. "Jaap zou je nog nodig kunnen hebben, Claire ook. In die zin zou ik geen van hun er uit stemmen", vindt Joris. Hij wijst Huub er op dat hij beter kan proberen om Brian of Amanda naar huis te krijgen. "Misschien komt er nog wel een ontslagronde en dan wordt jij er misschien wel uitgestemd als je Jaap of Claire wegstemt", zegt Joris peinzend. "Maar van Claire heb je meer kans dat ze je er dan inhoudt", voegt het broertje van Huub er aan toe...
bron: tien.tv |
|
|
|
|
mossa
|
|
|
Als ik het broertje van Huub was dan zou ik hem adviseren om mee naar huis te gaan, en zijn excuses aan te bieden aan iedereen, Zijn argument dat hij het spel speelt, is niet geloofwaardig meer, iedereen ziet toch dat Huub continue in conflict met zichzelf is, de acties/uitspraken die hij doet hebben meer (psychische)gevolgen voor hem dan voor zijn tegenstanders, want dat hij psychische problemen heeft dat is voor MIJ wel duidelijk, hij is op zn minst zwaar gefrustreerd!! Huub is TE ver gegaan, hij is een vals(e) speler en moet tegen zichzelf in bescherming genomen worden. Dit kan toch niet langer doorgaan zo. Als ik Joris was dan zou ik Huub in therapie laten gaan. |
|
|
|
|
tino
|
|
|
dat beweer ik al tijden mossa, ook bij nowlive, maar het is EEN familie en die denken maar aan EEN ding : Euri's, daar moet alles voor wijken. |
|
|
|
|
janeke
|
|
|
kan je nagaan het feit alleen al dat deze huubke hierover twijfelt zegt toch genoeg deze jongen zijn hart is in de barmoeder van zijn moeder achtergebleven |
|
|
|
|
tino
|
|
|
nee, janeke, ze hebben de nageboorte op laten groeien... |
|
|
|