|
|
Headliner
|
|
|
Villa Vandaag: De jurk is gevonden!
De poort gaat open en dat betekent dat Claire weer terug is! Zou ze erin geslaagd zijn om de juiste bruidsjurk te vinden? "Mama heeft hem eruit gehaald!", vertelt Claire trots over haar keuze. "Er bleven uiteindelijk drie keuzes over en je moet er gewoon op vallen. Maar het was echt heel leuk!", vertelt Claire enthousiast. Ook Huub is blij dat Claire vanmiddag geslaagd is. "Heb je er ook bruidslingerie bij?", vraagt hij lachend. "Ja, dat hoort er allemaal bij", lacht Claire. Gelukkig maar!
bron: tien.tv |
|
|
|
|
tino
|
|
|
ja en een kuisheidsgordel voor het geval dat..... |
|
|
|
|
janeke
|
|
|
dat huubke haar eruit stemt hahaha |
|
|
|
|
tino
|
|
|
|
|
|
reetje 076
|
|
|
clair maar zeggen huub heeft er voor gezorgt dat mijn mama er was voor mijn trouwjurk nee clair dat heeft die ouwe van je gedaan dreigent met 5 man zondag avond naar de kooi komen en nu staat er in de krant je papie vind de redaktie debora en al die andere buren zo geweldig eerst een dreig verhaal laten plaatsen en nu zo |
|
|
|
|
pauline
|
|
|
reetje076 je doet je naam eer aan... je lult uit je reet |
|
|
|
|
reetje 076
|
|
|
ja en jij uit je nek ha ha |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
quote: een tweede stuk in de krant over hoe goed dgk wel niet is heb ik even gemist, maar dat niet Huub maar die vader geregeld had dat haar moeder meemocht klopt wel denk ik.
We halen even de feiten erbij:
In het gesprek van Claire met haar vader: deel 1 02:20-02:35 en 18:20-einde + deel 2 begin tot 00:15
daar zegt Claire dat Huub het geregeld heeft maar die vader 'kan er wel dingen over zeggen, maar dat doe ik niet', oftewel het was allang geregeld en Huub zei alleen maar dat hij 300 contactpunten betaald zou hebben. (heeft hij ze overigens al in de pot gedaan????)
Wat me nu ook opviel is dat die vader zei: "fans zoals Sly, die ook zeggen dat dit niet geaccepteerd kan worden" (deel 1 12:15) waarna de vader het eigenlijk op z'n beloop wilde laten maar dus toch overgehaald is. Geen wonder dat de DGK redactie nowlive tegenwerkt (zoals op nowlive staat, verder weet ik er geen details over) en dat nowlive als pro-Huub neergezet wordt.
En nog iets wat me opviel is dat haar vader het even had over dat de ze heftige reacties kregen van de buitenwereld en daarop antwoord Claire: "ik had niet verwacht dat dit zou gaan gebeuren". KOMOP ZEG!!! Dat weet toch iedereen die erin stapt een jaar en nogwat na dato!!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 15 april 2008 door Boudewijn -- |
|
|
|
|
tino
|
|
|
De grootste hypocriete familie van Tilburg aan het woord, een stelletje criminelen zijn het. En Paulintje, je pist elke keer naast de POT !!! |
|
|
|