BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Showbiz / TV / Film / Gouden Kooi / topic: VV: Barricade van het kantoor?

Headliner: GoudenKooi Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
Headliner
 Headliner - dinsdag 15 april 2008 - 17:40   quote  deeplink  
Villa Vandaag: Barricade van het kantoor?

De cateraars Richard en Roger hebben Claire en Huub aangeraden om iets moois aan te trekken voor hun romantische etentje. "Ik heb helemaal niets om aan te trekken", moppert Claire. "Dan trek je je trouwjurk aan", stelt Huub voor. "You wish!", roept Claire. Als het stel later door de tuin wandelt kan Claire niet ophouden over haar jurk. "Ik heb zo'n mooie jurk!", vertelt ze haar aanstaande voor de zoveelste keer. "Ja, nu wordt het voor het eggie", zegt de Oldenzaler. Jaap voegt zich bij de wandelaars en begint over een plan voor vanavond. "Die deur van het kantoor blijft open, dus die kunnen we moeilijk barricaderen", zegt hij geheimzinnig. Zullen ze Amanda en Brian uit het kantoor willen weren, of zijn de cateraars zelf de klos vanavond? Huub vindt het in ieder geval belangrijk dat Jaap aanwezig is bij de proeverij. "Ik vind het belangrijk wat jij ervan vindt, als hoofdeter. Dus daar hoor je gewoon bij", lacht Huub. Blijft er dan nog wel iets voor het bruidspaar over?

bron: tien.tv

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3168
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: GoudenKooi Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Showbiz / TV / Film / Gouden Kooi / topic: VV: Barricade van het kantoor?

0.0056350