BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Showbiz / TV / Film / Gouden Kooi / topic: VV: Massa proeverij!

Headliner: GoudenKooi Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
Headliner
 Headliner - dinsdag 15 april 2008 - 19:00   quote  deeplink  
Villa Vandaag: Massa proeverij!

Brian en Amanda hebben de laatste woorden nog niet gerept over het wangedrag dat Huub heeft vertoond richting Brians moeder. "Voor mij zijn nu alle bommen los. Als Jaap die taart niet in de vijver gooit, dan gooi ik hem er wel in", zegt Amanda resoluut. "Voor ons zijn alle remmen los, maar we zullen niet tegen gasten of familie of kindjes die hier komen dingen doen. Zij zijn gewoon vieze mensen", vervolgt de Amsterdamse haar tirade. "Het kan mij ook overkomen, als ik doorsla. Sommige dingen floep ik eruit waar ik later spijt van krijg. Maar de afgelopen tijd heb ik wel gemerkt van, ik zeg gewoon een paar dingen, en ik krijg Huub, zonder alcohol helemaal over de zeik. Gister is ook een smerig spel gespeeld met mijn familie, nu krijgen ze de wind van voren. The game's on! No mercy!", is Brians onheilspellende mening. Hij vertelt dat hij sowieso ook het eten voor Huub en Claire gaat proeven. "Ik ga zelf ook proeven, want ik laat hier niets bestellen zonder mijn goedkeuring. Ik ben heel goed in het proeven van eten. Je weet hoe goed ik jou proef", zegt Brians gedeeltelijk serieus, gedeeltelijk als grapje. Zal er nog wel iets van het voedsel voor het bruidspaar overblijven?

bron: tien.tv

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 6001
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: GoudenKooi Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Showbiz / TV / Film / Gouden Kooi / topic: VV: Massa proeverij!

0.0040400