BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Showbiz / TV / Film / Gouden Kooi / topic: VV: "Op naar de miljoen!"

Headliner: GoudenKooi Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
Headliner
 Headliner - dinsdag 15 april 2008 - 21:20   quote  deeplink  
Villa Vandaag: "Op naar de miljoen!"

Het is Brian en Amanda de laatste tijd steeds meer opgevallen dat Huub gewoon trouwt voor het spel. Brian hoorde hem zelfs zeggen: "Op naar de miljoen!". "Z'n eigen spelpartner ziet precies wat Huub los geeft", vertelt hij over Jaap. "Hij zegt het gewoon in het open. Niemand reageert erop, behalve zijn tegenstanders", voegt Brian er aan toe. Ze weten dat hij steeds wel zegt dat ze trouwen in de Kooi omdat het een meerwaarde heeft. "Maar als je dat weghaalt... Ja: op naar de miljoen", meldt de Antilliaan. De twee zijn het er helemaal over eens dat Huub zichzelf steeds meer verraadt. Zal Huub dat misschien expres doen?

bron: tien.tv
frans-06
 frans-06 - dinsdag 15 april 2008 - 21:37   quote  deeplink  
dat is voor jullie een vraag en voor hem een weet,het valt mij op dat jullie zo gespannen zijn ,hoe zou dat komen?
Mrs.B@headline
 Mrs.B@headline - dinsdag 15 april 2008 - 22:14   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 15 april 2008 - 21:37 schreef frans-06 het volgende:
dat is voor jullie een vraag en voor hem een weet,het valt mij op dat jullie zo gespannen zijn ,hoe zou dat komen?
Gespannen ? Dat trouwerij is een noodgreep van Huub.
Alles voor de poen. "Alles" kan ook goed fout zijn en Huub gaat heel erg ver. Vergeet niet dat hij ooit had geroepen dat hij zelfs zijn moeder zou verkopen voor een miljoen. Dan spoor je toch niet helemaal ?
frans-06
 frans-06 - dinsdag 15 april 2008 - 22:21   quote  deeplink  
mrs,b maakt niet uit is niet ons probleem ,maar als het fout loopt is het hun probleem,en er zijn zoveel dingen geroepen door al de bewoners trouwens,dus neem ik alles met een korrelje zout
Mrs.B@headline
 Mrs.B@headline - dinsdag 15 april 2008 - 22:28   quote  deeplink  
Frans; Is zeker niet ons probleem maar we leven allemaal mee, WE zijn fanatieke DGK kijkers en reageren soms heel fel. Je moet zeker niet alles geloven wat je ziet of hoort. Zou het geen stunt zijn als na afloop van DGK Brian en Huub maties worden ?
frans-06
 frans-06 - dinsdag 15 april 2008 - 22:43   quote  deeplink  
mrs.b dat zou kunnen,maar ik begrijp niet dat ze personen aanvallen op hun uiterlijk, ik ben van niemand fan maar als het er op aan komt, dat huub zo sommigen schrijven na de kooi in elkaar getrapt word, vind ik punt een asociaal wan gedrag en dan ben ik in staat om hem te helpen, want dit loopt echt de spuigaten uit ,maar ik denk dat het grootspraak is ,ik heb verschillende keren gezecht kom maar bij mij langs, dat zal je wel gelezen hebben maar dan beginnen ouwe viezerik pedofiel demente,mijn moeder mijn buuren en ga zo maar door, dat is laf je kan mij uitdagen ik geef mijn adres maar ze durven schijnbaar niet,grootspraak meer niet en dat noemt zich fans

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3163
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: GoudenKooi Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Showbiz / TV / Film / Gouden Kooi / topic: VV: "Op naar de miljoen!"

0.0057020