BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Showbiz / TV / Film / Gouden Kooi / topic: VV: Slijmbal!

Headliner: GoudenKooi Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
Headliner
 Headliner - woensdag 16 april 2008 - 10:30   quote  deeplink  
Villa Vandaag: Slijmbal!

Brian zit samen met Sandy en Ricardo al op tijd aan de ontbijttafel. Kennelijk regeren Ferhat en Thijs niet met dezelfde harde hand als Palma, want het merendeel van de gastspelers en Miljonairs ligt nog op één oor. Hun wake-up-call heeft dus weinig effect gehad. Samantha is nog even lekker dicht tegen Amanda aangekropen, de twee hebben elkaar dan ook zolang moeten missen. Brian is Sandy ondertussen in aan het wijden over Nancy die ieder moment de Villa in kan komen. "Ze is een hele mooie vrouw en ze leert ons yoga", verklaart hij eenvoudig. Probeert hier iemand een wit voetje te halen?

bron: tien.tv
Izz@headliner
 Izz@headliner - woensdag 16 april 2008 - 10:58   quote  deeplink  
Naar mijn idee is brian zeer gecharmeerd van de yoga lerares. geef hem eens ongelijk, het is bijzonder mooie getalenteerde welbespraakte vrouw. wie is er dan niet gecharmeerd? volgens mij lust Sandy ook wel een stukje Nancy.
madeleine
 madeleine - woensdag 16 april 2008 - 11:15   quote  deeplink  
Brian is gecharmeerd van de Yoga lerares, dat zag je al meteen, ze heeft een mooi kleurtje, daar valt hij wel op. Maar....
zal dat wederzijds zijn. Nancy heeft toch wel heel wat in huis aan spiritualiteit etc. geen madammeke als Amanda.
Hij doet alsof het leuk is voor zijn vriendje Sandy, maar intussen geniet Brian ervan. Weer een slimme zet van Brian, die
graag met haar zou willen daten. Brian is geen man voor Yoga, maar de lerares vindt hij errrruuugggg leuk !.
Amanda ziet dit niet eens.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3098
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: GoudenKooi Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Showbiz / TV / Film / Gouden Kooi / topic: VV: Slijmbal!

0.0080749