BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Showbiz / TV / Film / Gouden Kooi / topic: VV: Nachtelijke terror tegen Huub!

Headliner: GoudenKooi Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
Headliner
 Headliner - woensdag 16 april 2008 - 13:10   quote  deeplink  
Villa Vandaag: Nachtelijke terror tegen Huub!

Brian en Sandy zitten knus samen in bad om bij te komen van hun yogales. Jaap vergezelt ze om wat tactieken te bespreken om Huub te grazen te nemen omtrent zijn motorrijexamen morgen. De Oldenzaler is er niet over te spreken dat zijn vijanden weten wanneer de belangrijke dag gaat plaatsvinden en zo te horen worden er ook al flink plannen gesmeed. "Ik heb wel een paar leuke ideetjes. Het mooiste is wanneer iemand net slaapt en hem dan steeds weer wakker maken op verschillende manieren. We kunnen ook de geluidsinstallatie verslepen naar de plek waar hij wil gaan slapen, want dat deed hij ook toen ik moest kickboksen!", oppert Brian gedreven. Zou Huub zich rustig kunnen houden zodra hij erachter komt wat de mannen van plan zijn?

bron: tien.tv
lisbeth
 lisbeth - woensdag 16 april 2008 - 13:57   quote  deeplink  
Die idioot van een Huub zit net bij Tilly te vertellen dat hij de stemmingsronde belangrijker vindt dan de trouwerij. Claire denkt er even iets anders over. Worden de ouders van Claire nog wakker voor het leed geleden is volgende week woensdag? Of heeft Talpa zoveel betaald, aan Claire haar familie, om het huwelijk door te laten gaan. Ach in die kringen lachen ze om een huwelijksvoltrekking. Het moet belastingtechnisch goed uitvallen dat is het belagrijkste. Een normaal mens hecht er veel waarden aan.
Maar daar scheelt het dus aan:"Normen en Waarden". Claire's schoonzusje is de enige normale geloof ik, die komt iet op de (zogenaamde) bruiloft.
Dus de stemronde is belangrijker in Huub's ogen.
tino
 tino - woensdag 16 april 2008 - 14:09   quote  deeplink  
ja, lisbeth, alles voor "het spel", dat zegt genoeg !!
makker
 makker - woensdag 16 april 2008 - 14:10   quote  deeplink  
Ik weet nu al hoe dit gaat aflopen. De terroracties gaan niet werken en daarop wordt Brian weer kwaad maar toch denkt hij dat hij weer een kleine overwinning heeft geboekt. Daarbij moeten de bewoners later naar bed gaan dan Huub. Iets wat normaal bijna niet gebeurd. Huub kan heel goed tegen weinig slaap dus geloof me dit gaat echt NIET werken.
makker
 makker - woensdag 16 april 2008 - 14:14   quote  deeplink  
@lisbeth: als jij elke dag kijkt weet je dat dit allang bekend is. Claire weet hier ook vanaf. Maar ja elke dag Huub en Claire zwart maken op het forum is natuurlijk ook leuk.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 16 april 2008 door makker --
lisbeth
 lisbeth - woensdag 16 april 2008 - 14:14   quote  deeplink  
Claire begint paniek te voelen. Ze zegt tegen Huub dat Jaap weg moet. Huub zegt daarp:"Maak je niet druk alles staat op beeld". Hoezo wordt er door de regie bepaald hoe of wat. Maar Brian's verjaardag mocht verziekt worden door Huub en consoorten.
Maar de stemronde is het belangrijkste, hé Huub?
makker
 makker - woensdag 16 april 2008 - 14:17   quote  deeplink  
Ach ja alleen Brian zijn verjaardag is verziekt he. Vergeten wat er gebeurde bij het gezellige diner na de ondertrouw en de voorproeverij van het diner gisterenavond? Ach ja Brian is ook zo'n zielige jongen. Heeft het al zo zwaar met zijn meisje. Mogen ze hem natuurlijk niet meer pesten.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 16 april 2008 door makker --
lisbeth
 lisbeth - woensdag 16 april 2008 - 14:29   quote  deeplink  
Als jij redelijk bent makker dan weet je dat er op een actie een reactie komt. Overigens is de proeverij gezellig en ongedwongen verlopen. Maar een trouwerij hoort door twee worden uitgezocht maar hier maakt Huub de dienst weer uit, van bloemen tot de bruidstaart en alles wat er tussen zit. Arrogante dictator.
makker
 makker - woensdag 16 april 2008 - 14:36   quote  deeplink  
@Lisbeth: Ik ben op en top redelijk. Maar doel van de terror gisterenavond was het verstoren van de proeverij. Alleen lukte het zowel Brian als Amanda niet om te terroriseren dus tja dan moet het maar gezellig en ongedwongen. Sowieso mag een vrouw bij een trouwerij niet weten hoe het boeket eruit ziet dus daar moet Huub over beslissen. En wat jij verder van hem vindt is jouw eigen oordeel en die ga ik niet betwisten. Ieder zijn eigen favoriet he ;)
tino
 tino - woensdag 16 april 2008 - 14:39   quote  deeplink  
makker, proficiat met jouw favoriet, gelukkig is het de mijne niet.
De mijne is JAAP, die zo gebruikt wordt door gnoompje
makker
 makker - woensdag 16 april 2008 - 14:46   quote  deeplink  
@Tino: Zoals je waarschijnlijk goed kan lezen moet eenieder zelf weten wie zijn favoriet is. Ik ben niet iemand die daarover gaat zitten ruziemaken. Maar wordt Jaap op dit moment ook niet gebruikt door Brian en Amanda??
lisbeth
 lisbeth - woensdag 16 april 2008 - 14:46   quote  deeplink  
Ja, en die stomme broer is met hetzelfde sop overgoten hij trekt gewoon het draaiboek van de bruiloft uit Claire haar handen. En makker ik bedoel HIJ beslist ALLES en Claire heeft het nakijken.
En dan vraagt Joris aan Huub wie hem weggeeft hahahahaahhahahahahahahaha ze zijn niets gewent maar ja Oldenzaal zit dichtgeplakt met kranten dus kan het niet anders.
makker
 makker - woensdag 16 april 2008 - 14:51   quote  deeplink  
@Lisbeth: Tja niet iedereen trouwt elke dag he. Dus misschien weet Joris dat wel niet. En tja Huub is altijd al iemand geweest die alles beslist dus denk niet dat je dat nog uit hem krijgt. Maar verder stoppen we de discussie en gaan we gewoon weer ontopic reageren ;)
lisbeth
 lisbeth - woensdag 16 april 2008 - 15:01   quote  deeplink  
oke makker.
tino
 tino - woensdag 16 april 2008 - 15:02   quote  deeplink  
lisbeth, heb je trouwens gisteravond op tv gezien hoe die tuinkabouter op zijn knieen ging zitten met dombo ernaast en ging zitten bidden met de woorden : Oh, lieve God, laat Brian of Amanda a.u.b. doodgaan.
Dat is opvoeding...geweldig !!
Boudewijn
 Boudewijn - woensdag 16 april 2008 - 15:08   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 16 april 2008 - 15:02 schreef tino het volgende:
lisbeth, heb je trouwens gisteravond op tv gezien hoe die tuinkabouter op zijn knieen ging zitten met dombo ernaast en ging zitten bidden met de woorden : Oh, lieve God, laat Brian of Amanda a.u.b. doodgaan.
Dat is opvoeding...geweldig !!
zoniet bekijk dan:

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 16 april 2008 door Boudewijn --
lisbeth
 lisbeth - woensdag 16 april 2008 - 15:11   quote  deeplink  
Ja, heb ik gezien afschuwelijk mijn adem stoktte helemaal hoe kan een mens zoiets doen. Dieren zijn nog gecultiveerder dan Huub en Joris. Huub zei ook net dat "het tuig"niet bij het diner aanwezig mag zijn van het "hokje", nou hij zou aan mij een slechte hebben want hij gaat véél te ver.
tino
 tino - woensdag 16 april 2008 - 15:27   quote  deeplink  
paulintje, dit is geen bedreigen !!
Tot God bidden om een 'vijand' dood te laten gaan is geen bedreiging, dit is stiekem hopen dat hij je verhoord, bovendien beledig je hier een hoop mensen mee.
Dus objectief blijven.
pauline
 pauline - woensdag 16 april 2008 - 15:28   quote  deeplink  
en er zit ook verschil tussen hoe en wie dat zegt.. huub zegt het met een lach,,tv moment... brian doet het uit agressie,, en jaap doet het voor de lol
pauline
 pauline - woensdag 16 april 2008 - 15:29   quote  deeplink  
wat is erger,, iemand doodwensen, of iemand bedreigen met de dood?
tino
 tino - woensdag 16 april 2008 - 15:32   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 16 april 2008 - 15:29 schreef pauline@NOWLIVE het volgende:
wat is erger,, iemand doodwensen, of iemand bedreigen met de dood?
nou, met jouw objektiviteit is geen discussie mogelijk, dus einde discussie, je moet toch huubje verdedigen, nou succes ermee. einde discussie
pauline
 pauline - woensdag 16 april 2008 - 15:34   quote  deeplink  
je kan met mij heel lang een discussie houden, echter ik stel een vraag en krijg nooit antwoord hier,, boudewijn probeert dat tenminste, maar de rest dan krijg je alleen maar te horen pot dit pot dat
tino
 tino - woensdag 16 april 2008 - 15:34   quote  deeplink  
einde discussie, kun je lezen
frans-06
 frans-06 - woensdag 16 april 2008 - 16:24   quote  deeplink  
lisbeth laat oldenzaal dicht geplakt zijn met kranten bij jullie rijden de wouten op varkens
frans-06
 frans-06 - woensdag 16 april 2008 - 16:27   quote  deeplink  
pino jullie hopen toch ook dat de gehele bruiloft in de soep loopt,en pino het woorden boek erbij gepakt? ik vind wel dat je nu hele dure woorden gaat gebruiken
frans-06
 frans-06 - woensdag 16 april 2008 - 16:35   quote  deeplink  
lisbeth ik neem aan dat de bruid en bruidegom uitmaken wie er uitgenodigd gaan worden,dan vertoeven die twee maar voor een dag in de paardenstal of in de kapsalon daar zitten ze toch zo graag
Izz@headliner
 Izz@headliner - woensdag 16 april 2008 - 16:49   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 16 april 2008 - 14:10 schreef makker het volgende:
Ik weet nu al hoe dit gaat aflopen. De terroracties gaan niet werken en daarop wordt Brian weer kwaad maar toch denkt hij dat hij weer een kleine overwinning heeft geboekt. Daarbij moeten de bewoners later naar bed gaan dan Huub. Iets wat normaal bijna niet gebeurd. Huub kan heel goed tegen weinig slaap dus geloof me dit gaat echt NIET werken.
nu weten we wie je bent. Char, is het een B,C,D,F,G.H.J.K.L.M.N.P.R.S.T. Z dan? de 2 e letter een e? ohwwwwwwwwwwwwwwwwwwwww, die ZEUR
lisbeth
 lisbeth - woensdag 16 april 2008 - 17:02   quote  deeplink  
Dat domme wicht kan geeneens bloemen in een vaas schikken. Het enige wat ze kan is roken, drinken en grappig, top en gaaf zeggen.
Izz@headliner
 Izz@headliner - woensdag 16 april 2008 - 17:06   quote  deeplink  
toemaah kan se ook.lol
lisbeth
 lisbeth - woensdag 16 april 2008 - 17:08   quote  deeplink  
oh jee dat vergat ik nog.
Izz@headliner
 Izz@headliner - woensdag 16 april 2008 - 20:42   quote  deeplink  
en ik kan je verzekeren dat Huub dit nu al weet. hij is de hele middag weg geweest dus hij heeft dit heus gehoord.
frans-06
 frans-06 - woensdag 16 april 2008 - 22:57   quote  deeplink  
kom op huub doe jou best morgen veel succes je kan het,en lisbeth er zijn er wel meer die dingen niet kunnen behalve n..ken hahahahaha
lisbeth
 lisbeth - woensdag 16 april 2008 - 23:04   quote  deeplink  
hoeraaaaaaa voor Brian. Popo gewonnen.
frans-06
 frans-06 - woensdag 16 april 2008 - 23:23   quote  deeplink  
huub al vast gefeliciteerd ik weet zeker dat jij slaag,succes morgen laat ze een poep ie ruiken
frans-06
 frans-06 - woensdag 16 april 2008 - 23:24   quote  deeplink  
lisbeth zonde van al die sms-jes die je hebt gestuurd voor jaap
Boudewijn
 Boudewijn - woensdag 16 april 2008 - 23:25   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 16 april 2008 - 23:24 schreef frans-06 het volgende:
lisbeth zonde van al die sms-jes die je hebt gestuurd voor jaap
nee hoor, zijn aandeel is toch verdubbeld dus de volgende keer gewoon weer wat extra versturen en misschien stijgt ie nog wel weer!
tino
 tino - donderdag 17 april 2008 - 09:23   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 16 april 2008 - 23:23 schreef frans-06 het volgende:
huub al vast gefeliciteerd ik weet zeker dat jij slaag,succes morgen laat ze een poep ie ruiken
heb je nog een "sloop"-autotje of een trapautotje voor die kabouter staan, frans ?
frans-06
 frans-06 - donderdag 17 april 2008 - 09:48   quote  deeplink  
ja pino ik heb er alleen een staan voor die del maar dan doe ik er wel een beschijving bij hoe het werkt,zet een kind van 4 in een skelter die rijd er zo mee weg maar die stomme kut vraagt hoe werk dit? ja hoor pino jij bent al net zo intiligent
tino
 tino - donderdag 17 april 2008 - 10:05   quote  deeplink  
ik had het over huub, frenske, maar misschien is het voor jou moeilijk om onderscheid te maken en heb je al die tijd ook huubke bedoeld.
frans-06
 frans-06 - donderdag 17 april 2008 - 10:13   quote  deeplink  
moet huub niet zijn motor rijbewijs halen die heb ik wel voor hem, maar de skelter is voor die slettenbak,die moet binnenkort ook op voor haar rijbewijs
tino
 tino - donderdag 17 april 2008 - 10:15   quote  deeplink  
ik had het over je vriend huubke, einde discussie
frans-06
 frans-06 - donderdag 17 april 2008 - 10:26   quote  deeplink  
pino ben jij nou aan het dementeren of wat is dat met jou ,hij moet zijn motor rijbewijs halen en geen auto rijbewijs,dus bij deze wie is hier gek ,jij dus hahahaha
tino
 tino - donderdag 17 april 2008 - 10:33   quote  deeplink  
frenske crim, nog een keer dan maar dit is wel het laatste, ik had het over een sloopautotje of een trapautotje, daar heb je geen rijbewijs voor nodig toch.
Lezen is niet je sterkste kant en begrijpen nog minder, maar wat wil je...
DEFINTIEF EINDE DISCUSSIE
frans-06
 frans-06 - donderdag 17 april 2008 - 11:08   quote  deeplink  
inderdaad pino met jou opjectiviteit is geen discussie mogelijk
hahahahahaha
frans-06
 frans-06 - donderdag 17 april 2008 - 12:00   quote  deeplink  
niet voor die kabouter,die krijgt van mij een motorfiets, maar wel een sloopauto met oog op haar drankgebruik of een skelter voor die slettenbak lord wanhoop
frans-06
 frans-06 - zaterdag 19 april 2008 - 00:21   quote  deeplink  
als die del slaagt voor haar rijbewijs zorg ik persoonlijk dat zij een sloop auto krijgt ,dan laat ik er grote bulbars op lassen,met grote verstralers met sirene en blauw zwaailicht, hahahaha en ga deze persoonlijk bij haar afleveren,dus surogaat mama de auto krijgt zij van mij mits zij slaagt natuurlijk

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5139
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: GoudenKooi Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Showbiz / TV / Film / Gouden Kooi / topic: VV: Nachtelijke terror tegen Huub!

0.0099110