BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Showbiz / TV / Film / Gouden Kooi / topic: VV: Weddingplanners en bloemisten

Headliner: GoudenKooi Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
Headliner
 Headliner - woensdag 16 april 2008 - 14:10   quote  deeplink  
Villa Vandaag: Weddingplanners en bloemisten

Bezoek! Claire staat op het bordes en ze ontvangt weddingplanners Corine en Sandra en bloemisten Albert en Sabine. Ze begeleidt de vier gasten naar het terras waar ze lekker in de zon zich gaan beramen op het huwelijk van Huub en Claire. "Ik wil dat mijn broer Bram gaat getuigen", deelt Claire mee. Ook Jaap is inmiddels aan komen lopen en hij gaat er gezellig bijzitten. Hopelijk gedraagt hij zich!

bron: tien.tv
makker
 makker - woensdag 16 april 2008 - 14:23   quote  deeplink  
Whahaha dat is een goeie van Huub. Een corsage met distels voor Brian en Amanda. Geweldig. O wat zullen die 2 over de zeik gaan dan. Als ik hun was zou ik ook een 2e taart bestellen. Wanneer eerste taart wordt gebracht en vernield door Amanda betreft dit persoonlijk bezit, dus exit. Daarna lekker smullen van tweede taart. Whahaha
frans-06
 frans-06 - woensdag 16 april 2008 - 16:20   quote  deeplink  
goed zo huub zo ken ik jou weer, huub ik begrijp niet dat jij ze taart geeft ,geef ze een space cake flink gevuld
Izz@headliner
 Izz@headliner - woensdag 16 april 2008 - 17:10   quote  deeplink  
ik denk dat Brian en amanda wel de humor daar van zien, tenmnste niet zo ziekelijke grap als dat Huub normaal doet

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 6016
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: GoudenKooi Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Showbiz / TV / Film / Gouden Kooi / topic: VV: Weddingplanners en bloemisten

0.0058159