BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Showbiz / TV / Film / Gouden Kooi / topic: VV: Samantha en Amanda samen de hort op!

Headliner: GoudenKooi Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
Headliner
 Headliner - woensdag 16 april 2008 - 16:00   quote  deeplink  
Villa Vandaag: Samantha en Amanda samen de hort op!

Lex is zojuist in de Villa gearriveerd om zijn leerling Amanda op te halen voor hun zoveelste lesritje. De jongedame springt op zodra ze hem ziet, ze moet zo als gewoonlijk nog even haar pumps verwisselen voor een paar sportieve gympies. Lex wacht haar terugkomst geduldig af en kletst ondertussen even met Huub over zijn aankomende motorrijexamen. Samantha gaat ook mee de weg op om te zien hoe ver haar vriendinnetje al gevorderd is in haar rijtactieken. Als Amanda zo ver is kan het feest beginnen! Veel succes!

Lex!

bron: tien.tv
madeleine
 madeleine - woensdag 16 april 2008 - 17:18   quote  deeplink  
Is Amanda ooit een keer op tijd geweest met autorijlessen ? ????
frans-06
 frans-06 - woensdag 16 april 2008 - 19:49   quote  deeplink  
nou dat dacht ik niet ze heeft het veel te druk waarmee weet ik niet maar ze is altijd te laat
Izz@headliner
 Izz@headliner - woensdag 16 april 2008 - 20:22   quote  deeplink  
het zou de eerste rij instructeur zijn in Nederland die op tijd is, maar met klanten als Amanda kom je altijd op tijd, die kijkt nog vies op haar neus als dit straks afgelopen is, en zij alles zelf moet regelen, er geen auto meer voor rijd, maar zelf een taxi bestellen, omdat ze slokkie te veel op heeft of nog lang niet klaar is met zuipen.
frans-06
 frans-06 - woensdag 16 april 2008 - 21:07   quote  deeplink  
eens een alcoholist altijd een alcoholist,plus je neusgaten vol met cocaine dan ben je echt goed bezig
frans-06
 frans-06 - woensdag 16 april 2008 - 21:27   quote  deeplink  
zou ze weten hoe ze een taxi moet bellen???????

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3165
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: GoudenKooi Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Showbiz / TV / Film / Gouden Kooi / topic: VV: Samantha en Amanda samen de hort op!

0.0041880