|
|
Izz@headliner
|
|
|
Zielig voor het echtpaar! 9% Terecht, Huub is zelf ook geen lieverdje… 76% Als het maar leuk blijft… 15%
======================================================= bron: tien.tv
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 16 april 2008 door Izz@headliner -- |
|
|
|
|
Izz@headliner
|
|
|
bedoel maar, dat wordt lachen op die bruiloft, jammer dat ik er zelf niet ben op 23 april. hoop veel te zien in de filmpjes op headliner. maar de pol laat zien hoe geliefd ons manneke u is. NOT |
|
|
|
|
Izz@headliner
|
|
|
maar je ziet echt dat Brian Amanda & Jaap zwaar in de minderheid zijn, uhu |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
Ik hoop maar dat vadertje Claire zich koest houdt en niet teveel verbiedt! Het is en blijft toch DGK! Totale terror zou geweldig voor de show zijn! |
|
|
|
|
Izz@headliner
|
|
|
quote:Op woensdag 16 april 2008 - 21:14 schreef Boudewijn het volgende:Ik hoop maar dat vadertje Claire zich koest houdt en niet teveel verbiedt! Het is en blijft toch DGK! Totale terror zou geweldig voor de show zijn! besef je wel dat Jaap eruit gaat met dit stemgebeuren. huub heeft Jaap dan niet meer nodig. |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
quote:Op woensdag 16 april 2008 - 21:16 schreef izzie het volgende:[..] besef je wel dat Jaap eruit gaat met dit stemgebeuren. huub heeft Jaap dan niet meer nodig. daarom hoop ik ook op totale terror van Jaaps kant! Dan gaat hij tenminste nog waardig eruit...
een suf huwelijk waarbij niets gebeurd en daarna Jaap eruit zou heel erg tegenvallen! |
|
|
|