|
|
|
Mrs.B@headline
|
|
|
Op donderdag 15 mei spelen de huidige bewoners eerst een zinderende halve finale. Alle vijf de miljonairs moeten in een uur tijd een genadeloos oordeel vellen over hun medemiljonairs door middel van een puntensysteem. Elke miljonair krijgt een aantal punten toebedeeld en moet die, onder toeziend oog van een notaris, onder zijn of haar medespelers verdelen. Voor één van de bewoners heeft dit grote gevolgen. De miljonair met het laagste aantal punten moet zijn koffers pakken en de villa verlaten. Direct na de uitzending worden de telefoonlijnen geopend tot aan de grande finale en kan Nederland zijn of haar stem uitbrengen op zijn of haar favoriete miljonair via telefoon of sms. De puntenverdeling uit de halve finale bepaalt de helft van de definitieve einduitslag. De kijker bepaalt de andere helft.
Het absolute hoogtepunt wordt bereikt op donderdag 22 mei. Tijdens een twee uur durende live finale vanuit de miljoenenvilla krijgen de bewoners de laatste kans om televisiekijkend Nederland te laten zien hoe slim zij het spel hebben gespeeld en wie zich niet in de kaart heeft laten kijken. De speler met de meeste punten en stemmen is de uiteindelijke winnaar. Een ding is zeker, de eindstrijd van ‘De Gouden Kooi’, levert onvoorspelbare en spectaculaire televisie op. Wie gaat na donderdag 22 mei als miljonair door het leven? |
|
|
|
|
Izz@headliner
|
|
|
Nog nooit zo iets belachelijks gehoord. echt en wie heeft dit bepaald? |
|
|
|
|
Mrs.B@headline
|
|
|
|
|
|
pauline
|
|
|
|
|
|
Joseba@headliner
|
|
|
quote: Heeft niets meer van doen, met 'voor wat ' de spelers zich hebben ingeschreven. De 'zogenaamde' langstzittende miljonair, men heeft de regels zo vaak aangepast, toegepast hoe het uitkwam. Nu dit. de miljonairs mochten zelf beslissen hoe de finale eruitzag, het is ziekelijk, de punten telling van de pol, heeft men aangepast, zodat niemand zou protesteren. echt misselijk makend het is kritiek op de finale niet op jouw geschreven stuk, denk ik/ izzie kennende, je was alleen vergeten te vermelden wie jouw bron was. ik had het gelezen in de telegraaf. Vandaar.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 16 april 2008 door Joseba@headliner -- |
|
|
|
|
Izz@headliner
|
|
|
Ik herhaal belachelijk, ongeacht wie dit verzonnen heeft, nu wordt het alsnog een veredelde Bigbrother. een niet te controleren systeem.Wint Huub word de andere fans boos. Wint Brian zegt men ( de Huub fans) door gestoken kaart, Wint Amanda heeft haar moeder miljoenen smsjes gekocht ( bij wijze van ) wint Jaap, dan is het door gestoken kaart, wint Claire gelooft niemand het meer. gewoon weer een geld uit je zak trekkende teringzooi.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 16 april 2008 door Izz@headliner -- |
|
|
|
|
Joseba@headliner
|
|
|
ik zeg je dit, DGK en J. De Mol krijgt van mij geen Jan Tering meer. geen smsje geen telefoontje niks nakkes nada! |
|
|
|
|
Mrs.B@headline
|
|
|
quote:Op woensdag 16 april 2008 - 19:10 schreef Xanne het volgende:[..] Heeft niets meer van doen, met 'voor wat ' de spelers zich hebben ingeschreven. De 'zogenaamde' langstzittende miljonair, men heeft de regels zo vaak aangepast, toegepast hoe het uitkwam. Nu dit. de miljonairs mochten zelf beslissen hoe de finale eruitzag, het is ziekelijk, de punten telling van de pol, heeft men aangepast, zodat niemand zou protesteren. echt misselijk makend het is kritiek op de finale niet op jouw geschreven stuk, denk ik/ izzie kennende, je was alleen vergeten te vermelden wie jouw bron was. ik had het gelezen in de telegraaf. Vandaar. Ik heb het niet geschreven maar gekopieerd van RTL site. De spelregels zijn inderdaad vaak aangepast. Ik denk dat het nu onvoorspelbaar is. Jaap zit straks in een macht positie. Wie zal hij de minste stemmen geven, Huub of Brian. Wat sms betreft, het is maar net hoeveel de gek wil uitgeven. Dit als je meerdere keren mag bellen/sms-en. Van Familie kan ik het begrijpen. |
|
|
|
|
Izz@headliner
|
|
|
als men eerlijk was geweest, had men een finale bedacht die voor alle fans goed te volgen was geweest. niet een strak oplopende meter. geen smsjes meer van mij. Een eerlijk duel men is gewoon te ziek voor woorden, ik zie het nog gebeuren dat die Claire wint, zeker als Huub de fout ingaat, en half Nederland medelijden krijg met die koe. |
|
|
|
|
Izz@headliner
|
|
|
quote:Op woensdag 16 april 2008 - 19:19 schreef Mrs.B het volgende:[..] Ik heb het niet geschreven maar gekopieerd van RTL site. De spelregels zijn inderdaad vaak aangepast. Ik denk dat het nu onvoorspelbaar is. Jaap zit straks in een macht positie. Wie zal hij de minste stemmen geven, Huub of Brian. Wat sms betreft, het is maar net hoeveel de gek wil uitgeven. Dit als je meerdere keren mag bellen/sms-en. Van Familie kan ik het begrijpen. Je moet altijd je bron vermelden, dan is dat duidelijk voor de lezer. maar niets ten nadele van jou hoor. ik raakte gwoon over de zeik. we worden gwoon genaaid, ik heb niets maar dan ook niets met Huub. maar ik zie er van komen dat Claire wint omdat Huub 1 van zijn vele fouten maakt. nou dan breekt echt de pleuris uit, kan ik je zeggen, als men eerlijk is dan gaat de finale tussen de 4 groten. dan is het eerlijk. |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
Meer bronnen via http://goudenkooi.headliner.nl :)
Maar dat wordt dus Huub proberen er als eerste uit te stemmen aangezien die de meeste smsjes achter z'n naam heeft staan. |
|
|
|
|
Mrs.B@headline
|
|
|
quote:Op woensdag 16 april 2008 - 19:23 schreef izzie het volgende:[..] Je moet altijd je bron vermelden, dan is dat duidelijk voor de lezer. maar niets ten nadele van jou hoor. ik raakte gwoon over de zeik. we worden gwoon genaaid, ik heb niets maar dan ook niets met Huub. maar ik zie er van komen dat Claire wint omdat Huub 1 van zijn vele fouten maakt. nou dan breekt echt de pleuris uit, kan ik je zeggen, als men eerlijk is dan gaat de finale tussen de 4 groten. dan is het eerlijk. No harm done. Ik begrijp dat je pissed wordt. Ik ben niet pissed maar teleurgesteld. Maar we moeten niet vergeten dat ze allemaal voor wijzigingen hebben getekend. Natuurlijk draait het om geld. Er zullen ongetwijfeld veel mensen enorme bedrag aan sms-jes en telefoontjes spenderen. Ik ga er van uit dat er niet gesjoemeld zal worden.
Let op! Huub mag drinken op z’n trouwdag. Jaap, Brian en Amanda terroriseren de boel. Huub flipt, deelt klappen uit. Bye, bye Huub. Is dit wishful thinking of niet. |
|
|
|
|
Izz@headliner
|
|
|
quote:Op woensdag 16 april 2008 - 20:07 schreef Mrs.B het volgende:[..] No harm done. Ik begrijp dat je pissed wordt. Ik ben niet pissed maar teleurgesteld. Maar we moeten niet vergeten dat ze allemaal voor wijzigingen hebben getekend. Natuurlijk draait het om geld. Er zullen ongetwijfeld veel mensen enorme bedrag aan sms-jes en telefoontjes spenderen. Ik ga er van uit dat er niet gesjoemeld zal worden. Let op! Huub mag drinken op z’n trouwdag. Jaap, Brian en Amanda terroriseren de boel. Huub flipt, deelt klappen uit. Bye, bye Huub. Is dit wishful thinking of niet. Als dit betekent dat Nederland massaal uit medelijden op de pijpslet gaat stemmen, niet. |
|
|
|
|
Mrs.B@headline
|
|
|
Sympathie stemmen zou een drama zijn. Ik schreef al het is allemaal zeer onvoorspelbaar. |
|
|
|
|
Izz@headliner
|
|
|
quote: hier zijn we het dus niet eens, ik denk dat het nu heel voorspelbaar wordt. Iedereen verwacht nu dat Huub wint, en de DGK zorgt dat het dus de nieuwe wordt. |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
quote: Een ding is zeker, de eindstrijd van ‘De Gouden Kooi’, levert onvoorspelbare en spectaculaire televisie op
spectaculaire televisie is terror! niet mindgames met een sms-poll!
Wat waren trouwens de punten die ze een tijd geleden hadden ingeleverd waarbij Jaap ze in de laatste seconden ondertekende. Volgens mij is daar niet veel van overgebleven. |
|
|
|
|
devil
|
|
|
claire stemt huub en vice versa brian en amanda ook en waar staat jaap dan? gr marga |
|
|
|
|
Joseba@headliner
|
|
|
Terror Jaap wint op zijn sloffen van Laffe Huub. dan krijgt Huub alleen maar punten van Claire, Huub geeft zijn punten aan Claire want hij is niet bang van Claire, Jaap niks nakkes nada of heel weinig, Brian geeft Amanda de meeste, Amanda geeft Brian de meeste.Zij staan dan min of meer gelijk. huub geeft Brian de minste punten ( logisch, en visa versa) het Kan afhangen van jaap, Wanneer Jaap zijn intelect gebruikt geeft hij Huub zo weinig mogelijk punten, die is de grootste zorg. Verder aardig verdeeld zodat hij niet alle punten op een hoopje gooit.Als men niet oplet gooit men punten naar Claire omdat niemand van elkaar gelooft dat ze haar punten geven. nu dan sluipt ze nog ervandoor met het iljoen, en de laagste jackpot. ik denk dat men tien onderdelen heeft, niemand weet of mag van elkaar weten wie wat aan wie geeft dus moeilijk te berekenen, ( op het lest weet niemand wie wat, aan wie geeft, ja de meeste punten. en voor de rest moeilijk anders moet je 50 puntstellingen onthouden. van Huub 10 Jaap 9 brian 3 Amanda 0. bijvoorbeeld en dat 10 x per persoon, ga er maar aanstaan.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 17 april 2008 door Joseba@headliner -- |
|
|
|
|
|