BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Showbiz / TV / Film / Gouden Kooi / topic: VV: Claire angstig voor ontslagronde

Headliner: GoudenKooi Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
Headliner
 Headliner - woensdag 16 april 2008 - 19:30   quote  deeplink  
Villa Vandaag: Claire angstig voor ontslagronde

Claire en Joris hebben even een goed gesprek in de slaapkamer. Claire geeft aan dat ze zich wel zorgen maakt om de aankomende ontslagronde. "Huub weet echt niet wat hij moet doen", vertelt ze Joris en hij beaamt dit. "Je moet hem daar ook niet teveel in pushen, want dat werkt alleen maar averechts", adviseert Joris. Claire legt uit dat ze het wel begrijpt als Huub voor Jaap kiest. Zij vullen elkaar gewoon goed aan, als Huub iets aangeeft, dan springt Jaap wel. Of andersom", mompelt de Tilburgse. "Ik heb het in het begin heel moeilijk gehad met Jaap. Vooral omdat je hem niet goed kunt inschatten", zegt ze over de grote Miljonair. "Soms kijkt hij je recht in je ogen aan en dan lacht hij een beetje. Dan weet je wel dat je ook een normaal gesprek met hem kunt voeren. Ik vind het wel een leuk persoon, ik denk dat je heel erg met hem kunt lachen", is Joris' mening over Jaap. Dan worden de twee tot de orde geroepen, etenstijd!

bron: tien.tv
tino
 tino - donderdag 17 april 2008 - 09:37   quote  deeplink  
maak je niet zo druk dombo, de kabouter heeft het er niet moeilijk mee, die doet gewoon wat hij wil en jij mag het snappen.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3097
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: GoudenKooi Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Showbiz / TV / Film / Gouden Kooi / topic: VV: Claire angstig voor ontslagronde

0.0036640