|
|
|
Headliner
|
|
|
Villa Vandaag: Vervanging voor Joris!
Terwijl alle Miljonairs nog van hun diner aan het genieten zijn, komt er een auto voorrijden. Een jonge man stapt uit met een grote weekendtas. "Ik ben benieuwd naar zijn reactie", mompelt hij tegen de chauffeur en loopt naar binnen. Het is een vriend van Huub, Ben. De maten lopen meteen naar buiten om even bij te praten. "Joris is net weg", vertelt Huub hem. "Ja, ik heb hem net misgelopen", antwoordt Ben met een goed Twents accent. "Je gaat gewoon trouwen!", zegt Ben daarna. "Ben je gek op haar?", vraagt hij nog even voor de zekerheid. "Ja!", antwoordt Huub zelfverzekerd. Zo, dat is uit de lucht, dan kan het gesprek nu verder gaan over Oldenzaal en de nieuwtjes die Huub heeft moeten missen door zijn Miljonairsbestaan.
bron: tien.tv |
|
|
|
|
Izz@headliner
|
|
|
ik hoorde net dat Lieke of vanavond of morgen komt, dat lijkt mij ect humor. |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
quote: Het was toch een week voor het huwelijk?
Maar van mij mag ze er meteen in! |
|
|
|
|
Izz@headliner
|
|
|
quote: volgende week woensdag is het huwelijk, en vandaag is het woensdag, ik weet het je werkt veel, en dat soort zaken, maarrrrrr |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
quote:Op woensdag 16 april 2008 - 21:21 schreef izzie het volgende:[..] volgende week woensdag is het huwelijk, en vandaag is het woensdag, ik weet het je werkt veel, en dat soort zaken, maarrrrrr ohja.. :) het is volgende week al! woensdag... hmm... even een afspraak verzetten naar donderdag! |
|
|
|
|
|