BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Showbiz / TV / Film / Gouden Kooi / topic: VV: Populariteit-tijd...

Headliner: GoudenKooi Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
Headliner
 Headliner - woensdag 16 april 2008 - 22:20   quote  deeplink  
Villa Vandaag: Populariteit-tijd...

De Miljonairs zitten nu gezamenlijk op de bank en kijken naar de videoboodschap op de plasmatelevisie. Er wordt de Miljonairs vertelt wie er het populairste is de laatste tijd. Uiteindelijk is Amanda nummer vier met 21 procent van de stemmen, direct gevolgd door Jaap op nummer drie met 22 procent. Na een tijdje in spanning te hebben gezeten wordt duidelijk dat Brian dit keer het populairste is met 27 procent van de stemmen. Voor het eerst laat hij Huub achter zich met een verschil van 2 procent. Brian is door het dolle heen en als klap op de vuurpijl wint hij een weddenschap met Huub wat de Oldenzaler weer 150 contactpunten kost. Gefeliciteerd Brian, voor het eerst is Huub van de troon gestoten!

bron: tien.tv
johan13
 johan13 - woensdag 16 april 2008 - 22:24   quote  deeplink  
ik heb niks met brain, maar toch gefeliciteerd
makker
 makker - woensdag 16 april 2008 - 22:24   quote  deeplink  
Nou Brian gefeliciteerd hoor. En Huub blijkbaar moet je nog even hard aan de bak. En verder geen gelul.
Mrs.B@headline
 Mrs.B@headline - woensdag 16 april 2008 - 22:28   quote  deeplink  
Brian van harte gefeliciteerd.
Ik denk dat trouwerij Huub geen goed heeft gedaan.
djen
 djen - woensdag 16 april 2008 - 22:34   quote  deeplink  
geweldig dit ..ik zeg ik hou der afn hahah en terrecht en het gaat nog veel mooier worden hahahah eindelijk mogen wij eens wat doen haha eens kijken waar ze blijven met een paar honderd man hahahahahah
johan13
 johan13 - woensdag 16 april 2008 - 22:37   quote  deeplink  
het was gezellig hier totdat er een aantal mensen hier kwamen om de boel te verzieken. ik heb geen problemen met jou of frans06, want verschil van mening mag er best zijn. als je blind bent voor alles wat die kabouter doet en ons dan gaat aanvallen vind ik een beetje triest

pauline@NOWLIVE - woensdag 16 april 2008 - 21:25

jullie moeten met zijn allen ( een man of 15 dus,) de programma leiding mailen

wie de bal kaatst kan hem terug verwachten
makker
 makker - woensdag 16 april 2008 - 22:48   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 16 april 2008 - 22:37 schreef johan13 het volgende:
het was gezellig hier totdat er een aantal mensen hier kwamen om de boel te verzieken. ik heb geen problemen met jou of frans06, want verschil van mening mag er best zijn. als je blind bent voor alles wat die kabouter doet en ons dan gaat aanvallen vind ik een beetje triest

pauline@NOWLIVE - woensdag 16 april 2008 - 21:25

jullie moeten met zijn allen ( een man of 15 dus,) de programma leiding mailen

wie de bal kaatst kan hem terug verwachten
Ben ik helemaal met je eens. Ik ben dan wel voor Huub maar vind Jaap ook geweldig. Dus die mag van mij ook winnen hoor. Lig vaak dubbel om hem. Natuurlijk niet altijd ;) Maar als je geen aandacht aan zo iemand besteed zal het snel overzijn. Heb ik vroeger altijd geleerd eigenlijk. Weet niet of het nu nog zo is. whahaha
makker
 makker - woensdag 16 april 2008 - 22:51   quote  deeplink  
Weet ik niet Mrs. B. Heb het niet gehoord. Maar denk in ieder geval dat Claire zich er wel bij neer hebt gelegd. Zij zal nooit de kooi winnen. Laat de strijd maar lekker tussen Huub, Jaap, Amanda en Brian gaan. Zal nog een lekkere strijd worden.
Mrs.B@headline
 Mrs.B@headline - woensdag 16 april 2008 - 22:55   quote  deeplink  
@ Makker; Ik geloof dat het nog erg spannend gaat worden. May the best man win.
Even een vraag, ZONDER RUZIE, wie gun je de winst ?
Izz@headliner
 Izz@headliner - woensdag 16 april 2008 - 23:00   quote  deeplink  
Freudiaanse verspreking,maar wanneer Huub Jaap verneukt kost hem dit zijn overwinnig, niemand houd van maten naaiers.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 16 april 2008 door Izz@headliner --
makker
 makker - woensdag 16 april 2008 - 23:02   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 16 april 2008 - 22:55 schreef Mrs.B het volgende:
@ Makker; Ik geloof dat het nog erg spannend gaat worden. May the best man win.
Even een vraag, ZONDER RUZIE, wie gun je de winst ?
Nou over zo'n vraag ga ik geen ruzie maken hoor ;) Mijn favoriet is Huub maar ook Jaap verdient het om te winnen. Ik heb zelf niets met Brian of Amanda maar dat is persoonlijk.
makker
 makker - woensdag 16 april 2008 - 23:04   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 16 april 2008 - 23:00 schreef izzie het volgende:
Freudiaanse verspreking,maar wanneer Huub Jaap verneukt kost hem dit zijn overwinnig, niemand houd van maten naaiers.
Ik denk dat Huub er inderdaad goed aan doet om Jaap te vriend te houden. Maar Jaap is iemand die zijn hersens echt wel gebruikt en volgens mij gewoon van 2 walletjes eet op dit moment. En geef hem eens ongelijk. Hij heeft een vrije positie. Denk dat Claire als eerste het veld gaat ruimen.
Izz@headliner
 Izz@headliner - woensdag 16 april 2008 - 23:06   quote  deeplink  
nogmaals als zij het allen slim spelen wippen ze eerst Huub eruit, Claire vanzelf op 15 mei. Huub zijn punten gaan naar Jaap. of de mensen stemmen helemaal niet meer, maar wanneer Huub Jaap naait? is er geen hond die jaap zijn stem aan Huub gaat geven. in de wetenschap dat Huub Jaap genaaid heeft.
Boudewijn
 Boudewijn - woensdag 16 april 2008 - 23:10   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 16 april 2008 - 23:06 schreef izzie het volgende:
nogmaals als zij het allen slim spelen wippen ze eerst Huub eruit, Claire vanzelf op 15 mei. Huub zijn punten gaan naar Jaap. of de mensen stemmen helemaal niet meer, maar wanneer Huub Jaap naait? is er geen hond die jaap zijn stem aan Huub gaat geven. in de wetenschap dat Huub Jaap genaaid heeft.
daar heb je een heel goed punt!
Jaap eruit = winnaar Brian, Huub eruit = spannende strijd.
makker
 makker - woensdag 16 april 2008 - 23:12   quote  deeplink  
Denk dat zowel Huub als Jaap de finale ingaan samen met Brian en Amanda. In de ontslagronde zal uiteindelijk niemand vertrekken. Daarna zal Claire op 15 mei het toneel verlaten. Ook RTL is natuurlijk niet gek en weet dondersgoed dat de favorieten en niet zomaar uitmoeten.

-Trouwens tot morgen, ga jullie nu verlaten. Welterusten-

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 16 april 2008 door makker --
moesie
 moesie - woensdag 16 april 2008 - 23:45   quote  deeplink  
Top brian dat je de poppo gewonnen hebt,op naar de finale zal nog heel spannend worden
frans-06
 frans-06 - donderdag 17 april 2008 - 09:21   quote  deeplink  
de kijkers hebben een week de tijd om te sms-en,en wat eerlijkheid betreft er zal wel weer genoeg gesjoemel worden,maar wel erg spannend, ik denk dat het een grote wending word die niemand verwacht
tino
 tino - donderdag 17 april 2008 - 09:44   quote  deeplink  
volgens mijn bescheiden mening eindelijk een pol die NIET gemanipuleerd is, zoals alle voorgaande.
Izz@headliner
 Izz@headliner - donderdag 17 april 2008 - 10:06   quote  deeplink  
ik denk dat de pol vanaf dag 1 gemanipuleerd is. Dat men Brian en Amanda zand in de oogjes striit

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3168
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: GoudenKooi Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Showbiz / TV / Film / Gouden Kooi / topic: VV: Populariteit-tijd...

0.0098450