|
|
Headliner
|
|
|
Villa Vandaag: Het finalespel...
Het is nog steeds niet klaar voor de Miljonairs, ze hebben ook nog een brief gekregen. Vol spanning kijken ze toe hoe Jaap de brief opent. "Beste Miljonairs", begint Jaap. "Volgende week is er nog een ontslagronde en daarna gaan we op naar de finale. Voordat de finale komt, zal er een halve finale plaatsvinden. Op 15 mei zullen jullie de degens kruisen in een strijd die een uur duurt. En er zullen punten verdeeld moeten worden. Degene met de minste punten moet vertrekken. Na de finale heeft Nederland een week de kans om te stemmen op één van jullie. De stemmen van de kijkers zullen de doorslag geven voor de live finale op 22 mei", zegt Jaap. Dat is dan duidelijk!
bron: tien.tv |
|
|
|
|
makker
|
|
|
Amanda begrijpt er als enige helemaal geen donder van. Claire is eindelijk eens slim en weet dat Brian of Amanda er niet uitmoet de 15e. Want dan gaan stemmers van 1 van de 2 naar de ander dus meer kans op winst. En Jaap die baalt aangezien hij tussen 2 stelletjes instaat. Maar ook die komt er weer overheen. En Huub tja............. nog veel werk aan de winkel. D8 te gemakkelijk dat ie er al was. Nu niet gaan lullen over mogelijke manipulatie maar gewoon er hard voor knokken (je kan het namelijk toch niet aantonen). |
|
|
|
|
johan13
|
|
|
voor claire is het ook duidelijk, want zij maakt toch geen kans meer |
|
|
|
|
makker
|
|
|
@Johan13: denk dat Claire hier ook enigzins rekening mee houdt en de 15e als eerste het veld moet ruimen. Daarbij denk ik dat er voor Claire ook geen echte winst inzit. |
|
|
|
|
djen
|
|
|
huub denk dat het hem gaat lukken met claire en jaap er achter hij denkt alleen aan zich zelf en jaap is tig keer slimer als huub ..als hij wel clair laat gaan en ik ben fan van niemand krijgt amanda of brain de minste punten 1 weg 3 over staan jaap huub en brain in finale en de kijkers beslissen toch dus wat is wijsheid ..en dit telt natuurlijk ook voor de andere of ben ik nu dom en blond ahahhhaaaa |
|
|
|
|
johan13
|
|
|
makker: zo kan het ook tussen tegenstanders |
|
|
|
|
makker
|
|
|
Ja vind ik wel. Zoals ik eerder beschreef heb ik ook wel een gevoel bij Jaap. Niet altijd maar Jaap is zo slim om nu 2 kanten te bespelen. Zowel Brian als Huub. Dus Jaap is hier heel slim bezig. We zullen het de komende weken zien. Verwacht een leuke strijd in ieder geval. |
|
|
|
|
djen
|
|
|
ik hoop het terwijl huub met een vuil spelletje bezig is in nadeel van jaap .. |
|
|
|
|
Izz@headliner
|
|
|
wanneer de tegenstanders slim zijn, wippen ze eerste Huub en dan Claire eruit, Huub omdat hij de grootste bedreiging voor iedereen is, Huub had dit zelf ook door, schrok zich te pletter en rende naar Jaapio. Claire vedwijtn vanzelf 15 mei. |
|
|
|
|
makker
|
|
|
quote:Op woensdag 16 april 2008 - 23:04 schreef izzie het volgende:wanneer de tegenstanders slim zijn, wippen ze eerste Huub en dan Claire eruit, Huub omdat hij de grootste bedreiging voor iedereen is, Huub had dit zelf ook door, schrok zich te pletter en rende naar Jaapio. Claire vedwijtn vanzelf 15 mei. Denk niet dat Huub zal verdwijnen voor het eindspel. Ook RTL zal niet op zijn kopje gevallen zijn een weet dondersgoed dat een groot aantal vaste stemmers dan afhaken. Ik denk zelf dat tijdens de ontslagronde niemand weggaat en Claire de 15e als eerste moet vertrekken. Daarna zullen Huub, Jaap, Brian en Amanda overblijven voor de finale. Wat denk jij Izzie? Zonder gevoelens?
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 16 april 2008 door makker -- |
|
|
|