|
|
Headliner
|
|
|
DGK Talpa Video: Populariteitspoll Brian uit z'n dak!
bron: tien.tv |
|
|
|
|
lisbeth
|
|
|
Hoeraaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa voor Brian. Gefeliciteerd Brian.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 16 april 2008 door lisbeth -- |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
Ik hoor alleen niet hoeveel procent hij nou had? |
|
|
|
|
lisbeth
|
|
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
Dus: Claire 5% Amanda: 21% Jaap: 22% Huub: 25% Brian: 27%
Jammer dat Jaap niet boven Huub uit kwam! |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
toch vrij dicht bij elkaar allemaal, zou dat de doorslag gegeven hebben om het finalespel toch met een sms-poll te doen (behalve de inkomsten)
Wel duidelijk dat Claire buiten de boot valt dus het zou erg jammer zijn als ze er niet vantevoren uitvliegt. |
|
|
|
|
lisbeth
|
|
|
Klopt. Die Ben die binnen kwam vanavond staat belangrijke spel informatie te geven aan Huub.En Huub maar zeggen niet doen hoor, maar ondertussen. |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
quote:Op woensdag 16 april 2008 - 23:14 schreef lisbeth het volgende:Klopt. Die Ben die binnen kwam vanavond staat belangrijke spel informatie te geven aan Huub.En Huub maar zeggen niet doen hoor, maar ondertussen. wat kunnen ze nu nog zeggen wat ze al niet wisten? |
|
|
|
|
lisbeth
|
|
|
Huub is niet van plan Jaap of Claire eruit te stemmen. Dan komt het op de eerste rond finale. Natuurlijk weer gunstig voor Huub want die krijgt dan de punten van haar. |
|
|
|
|
lisbeth
|
|
|
Met betrekking tot het vertrouwen naar Jaap. Ben heeft duidelijk gemaakt dat Jaap dingen heeft gezegt naar Brian toe aangaande de plannen Giraffe,Bever en Olifant en dit wist Huub nog niet. Er werd gelijk door de geluidsinstallatie geroepen: "geen informatie verstrekken". |
|
|
|
|
frans-06
|
|
|
kijk huub ze kunnen zeggen van jou wat ze willen maar je bent wel sportief om hem te feliciteren ,maar maak je niet druk dit is voor hem pas de eerste keer dat hij heeft gewonnen, het scheeld maar twee procent |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
quote:Op woensdag 16 april 2008 - 23:21 schreef lisbeth het volgende:Met betrekking tot het vertrouwen naar Jaap. Ben heeft duidelijk gemaakt dat Jaap dingen heeft gezegt naar Brian toe aangaande de plannen Giraffe,Bever en Olifant en dit wist Huub nog niet. Er werd gelijk door de geluidsinstallatie geroepen: "geen informatie verstrekken". had Jaap dat ook daadwerkelijk tegen Brian gezegd? Het is mij ontgaan maar ik volg de streams overdag in mindere mate. |
|
|
|
|
lisbeth
|
|
|
Ja Jaap heeft het veraden. Huub vraagt het nu net aan Jaap en hij zegt nee maar ook dat het geen geheim is. |
|
|
|
|
makker
|
|
|
Al 13 maanden lang roept deze vriendelijke jongen samen met zijn vriendinnetje dat de PP er niet toe doet en werden mensen die stemden verteld dat ze niet goed snik zijn. En vandaag ja vandaag gaat hij ineens iedereen bedanken voor het stemmen. Huub bedankte altijd zijn stemmers als hij eerste werd en werd daarna belachelijk gemaakt door die 2. Ook zo veranderlijk als het weer in Nederland.Maar goed Huub staat weer even met beide benen op de grond en zal er nog hard voor moeten knokken. |
|
|
|
|
pauline
|
|
|
voor alle amanda fans!!!! hoezo komt haar moeder nooit??? waarom praat ze nooit over haar familie?? Is amanda wel 20?? is haar naam wel amanda en niet anne fleur?? waarom zegt ze altijd tegen huub dat hij op moet passen, haar familie is gevaarlijk? Is haar ex Rogier ook al niet opgepakt voor drugsmokkel?? Zou Tetje Fatimah Martje (Thea) Moear amanda's moeder zijn?? lees het volgende :
Tetje Fatimah Martje (Thea) Moear (1951) is een Nederlands crimineel en drugshandelaar.
Moear is de dochter van de legendarische 'Blonde Greet' (echte naam Gijsje Balk), een bekende verschijning in het hoofdstedelijke penozecircuit. Hierdoor was ze van kinds af aan vertrouwd met de manieren om op een makkelijke wijze geld te verdienen. Haar moeder nam grote risico’s door een koffer heroïne openlijk van Singapore naar Nederland mee te nemen maar Moear pakte het op haar beurt veel professioneler aan.
In november 1969 trouwde Moear met de Surinaams-Nederlandse hasjhandelaar Hugo Ferrol, die later twee liquidatiepogingen door Klaas Bruinsma overleefde. Toen zij 19 was werd ze bij een miss verkiezing de Amsterdamse "Miss Hot Pants". In januari 1972 werd Hugo Ferrol in zijn been geschoten door Antonio Brusamolin (uit Brussel) die veel later met Moear in Panama gearresteerd zou worden. Het huwelijk tussen Moear en Ferrol hield geen stand.
Moear was vrijwel vanaf het begin betrokken bij het drugsimperium van Klaas Bruinsma dat opgericht werd in het midden van de jaren zeventig, een groot en gewelddadig misdaadsyndicaat. Terwijl Bruinsma zich binnen "de firma" vooral met de aankoop, het transport en de distributie van de handelswaar bemoeide, beheerde Moear de financiën. Zij hield de inkomsten en uitgaven bij en was ook verantwoordelijk voor uitbetaling aan mensen die werden ingehuurd om personen uit de weg te ruimen die zich niet aan de regels hadden gehouden.
In 1985 ging Moear met 'pensioen', maar zij bleef als aandeelhouder van de 'firma' nog wel betrokken bij de organisatie, hoewel op het eind de contacten verwaterden omdat medewerkers van Bruinsma volgens Moear's zeggen weigerden haar haar deel van het geld terug te geven. Omdat zij toen zelf geen organisatie meer tot haar beschikking had, en de firma van Bruinsma vlak voor diens dood in feite bestuurd werd door zijn medewerkers, was zij niet meer in staat om met geweld afgave van de gelden af te dwingen.
Na de liquidatie van Klaas Bruinsma in 1991, vestigde Moear zich in Latijns-Amerika. In de zomer van 2000 werd zij gearresteerd in Panama. De rechtbank in Panama-Stad heeft Thea 'Godmother' Moear en haar Italiaanse partner Antonio Brusamolin beiden tot tien jaar gevangenisstraf veroordeeld wegens samenzwering tot het smokkelen van partijen drugs van Europa naar Panama.
In april 2005 werd Moear vrijgelaten uit de gevangenis in Panama. |
|
|
|
|
lisbeth
|
|
|
En moet je dat Amanda aanrekenen. Je bent net zo ziek als die vriend van je Huub. Als je niemand kan krenken leef je niet. |
|
|
|
|
makker
|
|
|
@Pauline: Kan je nou eens ophouden met dat stemmingmakerij. Ook ik ben voor Huub en ook ik hoop dat ie wint maar laat alle spelers in hun waarde. Een keer er iets over zeggen is goed maar het lijkt wel of jij haar hele leven napluist. Ik en ik denk veel op deze site worden daar een beetje krankjorem van. Reageer normaal of donder op!!!!!! |
|
|
|
|
frans-06
|
|
|
pauline dat heb ik weken geleden al geschreven,kijk op google onder de naam gijsje balk,een complete criminele familie, toen is hier het gelazer begonnen ,en waarom de waarheid is hard,ik zal het amanda niet kwalijk nemen, wat haar moeder heeft gedaan en nog doet,amanda heeft zelf ook aan die rotzooi gezeten,haar familie is er rijk van geworden ,daarom wil die moeder niet komen voor velen een bekende ook voor justitie,maar dat amanda dan zo durft te zeggen dat huub een gebruiker was dat deed bij mij de deur dicht,terwijl zij zelf uit een crimineel zooitje komt,maar pauline niet getreurt,die beerput gaat toch wel open, de bladen lusten er wel pap van ,wacht maar het is nog niet zo ver |
|
|
|
|
tino
|
|
|
frans, kaasje voor je he, jij moet helemaal niet praten over criminelen, lees de kranten en kijk de tv-journaals van de laatste paar jaren maar eens na wat er allemaal voor crimineels op Vinkenslag gebeurd is !! |
|
|
|
|
johan13
|
|
|
pauline: als advocaat weet je ook wel wat de straf is op laster. ik zou maar voorzichtig zijn met je uitspraken, want alles wordt opgeslagen voor na de kooi
oh ja reactie op je verhaal: bullshit, zo kan ik ze ook wel uit mijn duim zuigen
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 17 april 2008 door johan13 -- |
|
|
|
|
devil
|
|
|
oke stront gaan gooien voor de finale worden de huub fans soms zenuwachtig? marja |
|
|
|
|
tino
|
|
|
quote: zeker weten, onbekend, dit hadden ze natuurlijk niet verwacht, dat die kabouter GEEN eerste zou zijn. |
|
|
|
|
devil
|
|
|
volgens de chinese astrologie is huub een rat dus over wie heb jij het nou steeds? over huub toch? marja |
|
|
|
|
frans-06
|
|
|
wij worden niet zenuwachtig er is maar een grote rat en dat is brian de enige echte |
|
|
|
|
tino
|
|
|
hebben jullie die "notaris" gezien op tv, was helemaal nep...die twee waren twee acteurs die net deden alsof, uitleggen op een stuk gekleurd papier met mannen- en vrouwen poppetjes wat huwelijkse voorwaarden zijn....denk maar eens aan de grote donorshow van BNN, dit huwelijk zal worden gesloten zonder de huwelijksakte te tekenen, er zal zogenaamd getekend worden.....allemaal nep !!!! |
|
|
|
|
Mrs.B@headline
|
|
|
Jemig, ik denk dat Amanda niemand die op dit forum reageert ooit iets heeft misdaan. En toch wordt ze voor van alles en nog wat uitgemaakt, haar familie beledigt en de meest bizarre verhalen verzonnen.
Wat zou de reden zijn iemand, die je absoluut niet kent, op deze manier zwart (proberen) te maken. Het is afgunst. Ja, puur afgunst, niets meer en niets minder. |
|
|
|
|
lisbeth
|
|
|
ja mrs.B heb ik ook al gezegt. |
|
|
|
|
Mrs.B@headline
|
|
|
quote: Niet normaal gewoon. Een voor een voer voor zielenknijpers. |
|
|
|
|
lisbeth
|
|
|
ja er is nog veel werk op dat gebied. |
|
|
|
|
Merty@headliner
|
|
|
quote:Op donderdag 17 april 2008 - 18:49 schreef Mrs.B het volgende:Jemig, ik denk dat Amanda niemand die op dit forum reageert ooit iets heeft misdaan. En toch wordt ze voor van alles en nog wat uitgemaakt, haar familie beledigt en de meest bizarre verhalen verzonnen. Wat zou de reden zijn iemand, die je absoluut niet kent, op deze manier zwart (proberen) te maken. Het is afgunst. Ja, puur afgunst, niets meer en niets minder. Ja maar weet je sommige mensen zijn zo dom zeker als ze van nowfuckinglive niet normaal waar die mensen zich bezig houden ze hebben geen werk ze zien er niet uit enigste wat ze hebben is dat in een fantasie leven dat ze een advocaat zijn nou heb je het weleens mee gemaakt dat een advocaat zoveel tijd en energie kan steken op een forum ??? Maar ja als deze advocaat geen klanten binnen krijgt tja |
|
|
|
|
frans-06
|
|
|
mrs.b ga ff naar google onder de naam gijsje balk dan heb je verder geen uitleg nodig,dat krijg je er van als je amanda en brian heet, en altijd famielies door de slijk haalt, laten ze maar in hun eigen stront gaan roeren dan hebben ze meer dan genoeg ,en dan pas oordelen over een ander |
|
|
|
|
johan13
|
|
|
je weet zoveel frans, noem mij een voorbeeld wanneer hebben brain en amanda familie van andere miljonairs bij het spel betrokken? |
|
|
|
|
frans-06
|
|
|
johan13 sinds wanneer kijk jij naar de gouden kooi? hoe is lieke volgens hun binnen gekomen die heeft zich toch ook de kooi ingeneukt ,hoe hebben ze het gehad over huub zijn zus en over zijn familie met z.g.n.3vaders dus een kleine greep uit het hele gebeuren, maar dat ze amanda haar vader uit het raam gegooid hebben ,en dat hij schizofreen en een alcolist was mag allemaal niet gezecht worden zeker,en wat te bedenken van de cocaine handel? nee johan het een net zo goed als het ander ga naar google onder de naam gijsje balk dan weet jij meer dan genoeg |
|
|
|
|
Mrs.B@headline
|
|
|
quote:Op donderdag 17 april 2008 - 20:53 schreef frans-06 het volgende:mrs.b ga ff naar google onder de naam gijsje balk dan heb je verder geen uitleg nodig,dat krijg je er van als je amanda en brian heet, en altijd famielies door de slijk haalt, laten ze maar in hun eigen stront gaan roeren dan hebben ze meer dan genoeg ,en dan pas oordelen over een ander Al is ze de dochter van Idi Amin. Het geeft niemand het recht om haar door het slijk (proberen) te halen. Het is laag en lafhartig zeker als degene zich niet kan verweren. Ik ben absoluut niet van plan om op Google te gaan zoeken. |
|
|
|
|
johan13
|
|
|
volgens mij kijk ik langer naar de gouden kooi dan jij. het geval met de zus van huub kwam dennis mee en het verhaal van de drie vaders kwam na alle verhalen van huub over de vader van amanda. volgens mij heeft huub diverse keren uitgesproken dat lieke zich de kooi heeft ingen**kt en daarna in een groepsgesprek gebruikt door amanda en brain. |
|
|
|
|
frans-06
|
|
|
pino ik verloochen mijn afkomst niet,ik ben er zelfs trots op want ik heb totaal niets te verbergen voor niemand,en ik hoef mij voor niemand te verbergen, ik ben niet het zelfde als die surrogaat moeder van amanda,ik kan iemand nog altijd recht in de ogen kijken |
|
|
|
|
frans-06
|
|
|
mrs.b dan moet ze ook eens leren om haar klep te houden over cora, huub zijn familie, en clair haar familie dan gebeuren er zulk soort dingen niet |
|
|
|
|
Mrs.B@headline
|
|
|
quote:Op donderdag 17 april 2008 - 21:40 schreef frans-06 het volgende:pino ik verloochen mijn afkomst niet,ik ben er zelfs trots op want ik heb totaal niets te verbergen voor niemand,en ik hoef mij voor niemand te verbergen, ik ben niet het zelfde als die surrogaat moeder van amanda,ik kan iemand nog altijd recht in de ogen kijken Frans doe normaal man. Ken je Amanda d’r moeder ? nee. Waarom haar beledigen door haar een surrogaat moeder te noemen. Waar is het goed voor ? voel je je goed als je dat zegt ? Nee. |
|
|
|
|
Mrs.B@headline
|
|
|
quote:Op donderdag 17 april 2008 - 21:45 schreef frans-06 het volgende:mrs.b dan moet ze ook eens leren om haar klep te houden over cora, huub zijn familie, en clair haar familie dan gebeuren er zulk soort dingen niet Dat doen ze als spelers onder elkaar. Jij en ik zijn buitenstaanders . |
|
|
|
|
frans-06
|
|
|
mrs.b wou jij zeggen dat dit gezond is een moeder die nooit naar haar kinderen om kijkt, amanda haar woorden ik was 12 toen liep ik al in bontjassen rond en reed met een taxie van kroeg na kroeg,wat voor voorbeeld heeft zij voor ogen gehad,amanda heeft gewerkt in clubs,ze heeft 3jaar een verhouding gehad en samen geleefd met ene rogier die zit ook in een gouden kooi maar wel met tralies opgepakt wegens cocaine smokkel dus zo,n nette dame is amanda niet en zij was ook een cocaine gebruikster,van de week zat ze nog samen met haar vriendin te praten hoe stoned ze waren,dus bij deze als jij dit een goede moeder vind oke,waarom komt moeder nooit bang voor herkenning of justitie,ik heb zo mijn eigen gedachten hier over het kind is 20??????maar ik verzeker jou ze heeft al meer lullen in haar leven geslikt als de hoeveeheid klinknagels in de eifeltoren,moet zij weten maar dan ook niet oordelen over anderen |
|
|
|
|
lisbeth
|
|
|
Amanda gebruikt nu niets meer zelfs het roken heeft ze opgegeven. Daar moet je respect voor hebben. Sinds de kooi heeft ze haar nageldiploma gehaald en visagie-diploma plus nu bezig met auto rijbewijs en paaldansen. Ik heb respect voor haar om op die leeftijd zoveel te halen. |
|
|
|
|
pauline
|
|
|
even centjes verdien.. tot straks .. jullie zijn mijn verheldering. |
|
|
|
|
devil
|
|
|
jeeeeetje,heeft amanda zoveel meegemaakt! nou dan krijgt ze mijn stem op de finale kan dat vrouwtje uit het beroerde milieu stappen en heeelemaal opnieuw beginnen,als ze dat geld wint marja |
|
|
|
|
tino
|
|
|
quote:Op vrijdag 18 april 2008 - 10:24 schreef onbekend het volgende:jeeeeetje,heeft amanda zoveel meegemaakt! nou dan krijgt ze mijn stem op de finale kan dat vrouwtje uit het beroerde milieu stappen en heeelemaal opnieuw beginnen,als ze dat geld wint marja TOP van je. |
|
|
|
|
devil
|
|
|
wat zal jij rijk worden zeg, haha ik zit hier lekker te typen in mijn trui en spijkerbroek deze maand gekocht een engels merk boxspring van 2 bij 2.2o 7900 EUROOTJESMET 4 BELLA DONNA hoezen a 95.euro per stuk een infra rood sauna van het merk chaleur met licht therapie 4700 eurootjes en nieuwe vloerbedekking in mijn slaapkamer van 9 bij 4.4o 1700 euro.s en wat denk je ,heb deze maand nog geld over en ga vanmiddag 2 grote boedha beelden kopen kosten nog onbekend en weet je hoe,door een paar loodsen te verhuren en 3 appartementen daarbij komt nog dat ik jaarlijks een aardige duit rente van mijn centjes van de bank ontvang normaal hou ik er niet van om zo te pochen integendeel,maar jij doet nou net of jij gewedig bent met je 185 eurootjes per half uur.ik lach me nu rot uitsloofster ik hoef er nog veel minder aan te doen ,namelijk helemaal niets mijn man regelt alle zakeijke dingen,en voel me wel prettig in mijn spijkerbroekie werk ze marja |
|
|
|
|
lisbeth
|
|
|
Jullie kunnen wel opscheppen maar veel mensen hebben het anders. Mijzelf genomen hartoperatie ondergaan, operatie en bestraling voor borstkanker,artrose en vorig jaar een vleesetende bacterie opgelopen en daardoor bloedvergiftiging gekregen waardoor ik 8 weken in ziekenhuis moest verblijven en heden nog niet beter en misschien wel nooit. Maar ik heb een geweldige lieve man en ben dus niet minder gelukkig als jullie, misschien wel gelukkiger. |
|
|
|
|
Izz@headliner
|
|
|
quote:Op vrijdag 18 april 2008 - 12:21 schreef lisbeth het volgende:Jullie kunnen wel opscheppen maar veel mensen hebben het anders. Mijzelf genomen hartoperatie ondergaan, operatie en bestraling voor borstkanker,artrose en vorig jaar een vleesetende bacterie opgelopen en daardoor bloedvergiftiging gekregen waardoor ik 8 weken in ziekenhuis moest verblijven en heden nog niet beter en misschien wel nooit. Maar ik heb een geweldige lieve man en ben dus niet minder gelukkig als jullie, misschien wel gelukkiger. Lisbeth, je weet toch dat de sterkste het meeste krijgen te verwerken, en voor hen die het zelfde reageren als Het Idooltje Huub? totaal gebrek aan levenservaring. |
|
|
|
|
lisbeth
|
|
|
Ja izzie, maar daarom vind ik het zoveel erger om zo met je borst vooruit te lopen en zoals Huub doet een ieder nare dingen toe te wensen. Eens zullen we ons moeten verantwoorden. |
|
|
|
|
devil
|
|
|
nee hoor lisbeth was geen opscheppen van mij was niet de bedoeling kon het bericht niet uitstaan van pauline wat ik inmidddels niet meer zie staan heb zelf jarenlang horeca zaken gehad en vreselijk hard moeten werken was me ook alleen daarom te doen en ik ben zeker gelukkig met mijn gezin maar dat komt niet door geld te hebben,want 1 ding is zeker geld is makkelijk maar heeft niets met echte geluk te maken dat is iets wat je van je gezin ontvangt en vice versa en ook ik weet wat het is om niets te hebben ,want zo ben ik immers begonnen gr marja |
|
|
|
|
lisbeth
|
|
|
Oke marja, die pauline is een zéér onaangenaam mens zit hier altijd met iedereen ruzie te maken, echt een Huub fan. Gelukkig zijn er ook veel gezellige aardige mensen. (merendeel) |
|
|
|