BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Showbiz / TV / Film / Gouden Kooi / topic: DGK Talpa Video: Populariteitspoll Brian uit z'n dak!

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: GoudenKooi Nieuws
Merty@headliner
 Merty@headliner - vrijdag 18 april 2008 - 15:22   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 18 april 2008 - 13:00 schreef lisbeth het volgende:
Oke marja, die pauline is een zéér onaangenaam mens zit hier altijd met iedereen ruzie te maken, echt een Huub fan. Gelukkig zijn er ook veel gezellige aardige mensen. (merendeel)
dus dat
frans-06
 frans-06 - vrijdag 18 april 2008 - 19:17   quote  deeplink  
onbekend weet je wanneer je gelukkig bent als je gezond bent ,dat is met geen geld te koop,de rest is maar bijzaak
frans-06
 frans-06 - vrijdag 18 april 2008 - 19:26   quote  deeplink  
ja hoor lisbeth daar ben jij er ook een van
tino
 tino - zaterdag 19 april 2008 - 09:32   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 18 april 2008 - 12:21 schreef lisbeth het volgende:
Jullie kunnen wel opscheppen maar veel mensen hebben het anders. Mijzelf genomen hartoperatie ondergaan, operatie en bestraling voor borstkanker,artrose en vorig jaar een vleesetende bacterie opgelopen en daardoor bloedvergiftiging gekregen waardoor ik 8 weken in ziekenhuis moest verblijven en heden nog niet beter en misschien wel nooit.
Maar ik heb een geweldige lieve man en ben dus niet minder gelukkig als jullie, misschien wel gelukkiger.
lisbeth, ik wil je ook nog even, net voor ik op vakantie ga, een hart onder de riem steken. Kop op meid, ik weet wat je mee maakt met een hartoperatie, heb zelf een mechanische klep gekregen, en kan daarom ook niet uitstaan dat het smerig ventje iedereen alles toewenst en vandaar mijn felheid tegen hem.
Laat verder die zogenaamde advocate Pauline maar raaskallen, ze zit daat gewoon voor nowlive en komt hier de boel verzieken, gewoon "proberen' te negeren, al is het vaak moeilijk.
Hou je taai en we "spreken" elkaar over 12 dagen nog wel.
frans-06
 frans-06 - zaterdag 19 april 2008 - 09:43   quote  deeplink  
pino prettige vakantie wees je voor zichtig, het zou jammer zijn als jij niet meer terug zou komen ,net zo als clair weet je het nog,we zullen je missen veel plezier
tino
 tino - zaterdag 19 april 2008 - 09:45   quote  deeplink  
dank je wel frans, je bent toch sportief, tot over een dag of 12 en succes met dit forum.
frans-06
 frans-06 - zaterdag 19 april 2008 - 09:51   quote  deeplink  
dat zal wel lukken dacht ik zo ,tot over 12 dagen en wees voor- zichtig prettige vakantie
pauline
 pauline - zaterdag 19 april 2008 - 10:08   quote  deeplink  
lieve lisbeth, dat je dat allemaal hebt moeten meemaken vind ik naar voor je,, echter is dat hier niet de plaats voor..
Je woorden: pauline zit altijd hier met iedereen ruzie te maken, laat mij zien hoe kortzichtig je bent.. De eerste posten van mij waren zeer vriendelijk, alleen toen ik toegaf een nowlive'r te zijn, werd ik een pot,, lesbische teef..lelijk,,dik,,een hubist,,en nog meer scheldwoorden. Als ik merk dat ik ergens niet vriendelijk ontvangen kan worden, dan reageer ik hetzelfde net als alle mensen hier die gebaned zijn bij nowlive.
dus kan je zeggen ,, de pot verwijt de ketel of vice-versa..
en lieverd, hoe kan je reageren op bepaalde posten van mensen als er niets inhoudelijks in zit.. lees het maar eens na..
kut dit,, kut kabouter..etc.
Mrs.B - donderdag 17 april 2008 - 18:49 quote deeplink

Jemig, ik denk dat Amanda niemand die op dit forum reageert ooit iets heeft misdaan.
En toch wordt ze voor van alles en nog wat uitgemaakt, haar familie beledigt en de meest bizarre verhalen verzonnen.

Wat zou de reden zijn iemand, die je absoluut niet kent, op deze manier zwart (proberen) te maken. Het is afgunst. Ja, puur afgunst, niets meer en niets minder.

dit soort dingen dat is pas hypocriet..
Wie kent huub hier persoonlijk,, wie heeft huub hier iets aangedaan??persoolijk!!
mrs B. vertel dat eens even..
pauline
 pauline - zaterdag 19 april 2008 - 10:10   quote  deeplink  
en tino, je hebt een hekel aan me, maar ik wens je wel een goede vakantie toe
Merty@headliner
 Merty@headliner - zaterdag 19 april 2008 - 10:13   quote  deeplink  
Pauline dat kunnen de andere ook zeggen wat heeft Brain, Amanda of Jaap dan gedaan ???? Wie kent hun persoonlijk leg mij dat eens uit dan
pauline
 pauline - zaterdag 19 april 2008 - 10:17   quote  deeplink  
Dat hoor je mij niet zeggen.. alle bewoners hebben een duit in het zakje gedaan.
Maar mrs. B kiest er 1 uit, nml. amanda. haar woorden zijn toch,, ::waarom amanda aanvallen? ze heeft toch niemand hier op het forum iets aangedaan..
Wat heeft huub jullie persoonlijk aangedaan of claire, toch ook niets..
dat begrijp ik dus niet.
pauline
 pauline - zaterdag 19 april 2008 - 10:21   quote  deeplink  
let wel.. ik ben geen hubist. ik vind het spel leuk, maar het wordt gewoon niet eerlijk gespeeld, ook jaap is daar het slachtoffer van.
het is een vaststaand feit, dat brian en amanda het een stuk makkelijker hebben, ze hebben de meeste uitjes, er mag geen terror op ze uitgevoerd worden, brian kreeg geen boete's waar huub ze wel kreeg. Als de regie eerlijker spel had gespeeld, had je minder 2 kampen gehad, minder haat en elkaar te beledigen.
tino
 tino - zaterdag 19 april 2008 - 10:22   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 19 april 2008 - 10:10 schreef pauline@NOWLIVE het volgende:
en tino, je hebt een hekel aan me, maar ik wens je wel een goede vakantie toe
dank je wel, een ding wil ik je toch meegeven, op dit forum dat NEUTRAAL is kan iedereen zijn ei kwijt op zijn manier, mijn eigen ondervinding bij now-live is : 2 keer jullie Huub aangevallen en meteen een BAN, dat is niet NEUTRAAL dus zijn jullie bevooroordeeld en dat weet je zelf maar al te goed want bij jullie worden Amanda, Brian en Jaap ook voor van alles en nog wat uitgescholden, net zo goed als hier over huubke, maar die krijgen GEEN BAN, dus zijn jullie direkt of indirekt met Huub verbonden.
Merty@headliner
 Merty@headliner - zaterdag 19 april 2008 - 10:23   quote  deeplink  
Maar zo kunnen we steeds op deze manier elkaar blijven aanvallen laten we 1 ding goed uitelkaar halen dat is dat dit maar een spel is en meer dan dat niet.
Dat fans hebben duidelijk een mening over een bepaalde persoon dat moet kunnen want tenslot van rekening is dat je idol meer dan dat is het niet . Niemand kent 1 persoon hier persoonlijk maar wat een heleboel niet kunnen uitstaan is dat er veel zijn die niet voor kabouter zijn maar voor een ander ook daar zouden jullie respect voor kunnen tonen en dat doen jullie ook niet dus wat je hier schrijft vind ik echt onzin maar ja zie dit niet weer als een persoonlijke aanval maar meer een mening van een ander en heb daar respect voor
tino
 tino - zaterdag 19 april 2008 - 10:25   quote  deeplink  
daaaaaaaaaaaaaaaaaaag, ik ben weg !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
frans-06
 frans-06 - zaterdag 19 april 2008 - 10:26   quote  deeplink  
lisbeth het is hier een forum voor de bewoners van de gouden kooi, een ieder heeft wel wat mee gemaakt jij bent niet de enigste ,het is erg genoeg,zo heeft ieder huisje zijn kruisje, maar daar zijn praat groepen voor,en ga hier niet zielig zitten doen,daar is dit forum niet voor
pauline
 pauline - zaterdag 19 april 2008 - 10:27   quote  deeplink  
Ik zit vanaf het eerste uur bij nowlive. Het is wel een feit dat het merendeel ( 85%) voor huub is, maar dat is zo gegroeid, huub heeft nu eenmaal de meeste fans. kunnen we ook niet helpen.
Dat je gebaned bent, heeft waarschijnlijk met uitspraken te maken, die niet toegestaan zijn in de voorwaarden, er zijn ook veel huub fans die een ban hebben gekregen, wegens herhaardelijke beledigingen ton opzichte van mede forumers en bewoners. lees nowlive maar eens goed, dan vind je genoeg fans van amanda brian.. maar als die inhoudelijk en niet beledigend reageren kunnen ze gewoon hun mening geven.
tino
 tino - zaterdag 19 april 2008 - 10:32   quote  deeplink  
hoe moet ik het lezen als ik een ban heb...antwoord maar niet meer want ik stap nu in de auto, groetjes.
pauline
 pauline - zaterdag 19 april 2008 - 10:32   quote  deeplink  
Je moet ook onderscheid maken tussen de tv kijker en de streamer.
Jullie weten net zo goed als ik, dat in de tv montage brian altijd als een lieve vriendelijke jongen word neergezet, die bijna niets verkeerd doet.
We weten allemaal beter!
Daarom is het voor veel mensen onbegrijpelijk dat brian fans heeft. Ik veroordeel niemand daarop. Jaap wordt op tv neergezet als een gek.. een streamer weet wel beter. dat is dus negatieve manipulatie door de programma makers
pauline
 pauline - zaterdag 19 april 2008 - 10:33   quote  deeplink  
goede reis tino
lisbeth
 lisbeth - zaterdag 19 april 2008 - 10:33   quote  deeplink  
Dank je Tino heel lief van je. Een fijne vakantie hoor. Tot over 12 dagen voorzichtig hè?
Merty@headliner
 Merty@headliner - zaterdag 19 april 2008 - 10:37   quote  deeplink  
Pauline ook daar ben ik het niet mee eens kijk je wel vanaf het begin en stream jij ook vanaf het begin pfff dit is wat jullie maar denken hoor zo bekijk ik het namelijk niet
pauline
 pauline - zaterdag 19 april 2008 - 10:39   quote  deeplink  
vanaf dag 1..
Merty@headliner
 Merty@headliner - zaterdag 19 april 2008 - 10:41   quote  deeplink  
Sorry pauline maar dan kijk je echt niet goed hoor vanaf begin heb ik duidelijk vanaf de stream en tv gezien de wordt veel geknipt en geplakt maar dat moet wel maar elke bewoner wordt een keer slecht en een keer goed in beeld gebracht
lisbeth
 lisbeth - zaterdag 19 april 2008 - 10:43   quote  deeplink  
Frans ik doe helemaal niet zielig want mijn devies is: Wat er ook gebeurt, we blijven lachen.
En Pauline al die woorden die jij hier schrijft heb ik er geen één van geschreven.
Merty@headliner
 Merty@headliner - zaterdag 19 april 2008 - 10:46   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 19 april 2008 - 10:43 schreef lisbeth het volgende:
Frans ik doe helemaal niet zielig want mijn devies is: Wat er ook gebeurt, we blijven lachen.
En Pauline al die woorden die jij hier schrijft heb ik er geen één van geschreven.
Lisbeth 1 advies laat die kwal maar lullen en niet meer reageren op hem doe ik ook niet meer daar heb je hem het meest mee.
Met Pauline kan gewoon normaal reageren en die reageerd ook als een volwassen persoon maar die kwal weet niet hoe dat moet dat is jou en vele niet ons niveau
pauline
 pauline - zaterdag 19 april 2008 - 10:50   quote  deeplink  
lisbeth - vrijdag 18 april 2008 - 13:00 quote deeplink

Oke marja, die pauline is een zéér onaangenaam mens zit hier altijd met iedereen ruzie te maken, echt een Huub fan. Gelukkig zijn er ook veel gezellige aardige mensen. (merendeel)
johan13
 johan13 - zaterdag 19 april 2008 - 11:24   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 19 april 2008 - 10:27 schreef pauline@NOWLIVE het volgende:
Ik zit vanaf het eerste uur bij nowlive. Het is wel een feit dat het merendeel ( 85%) voor huub is, maar dat is zo gegroeid, huub heeft nu eenmaal de meeste fans. kunnen we ook niet helpen.
Dat je gebaned bent, heeft waarschijnlijk met uitspraken te maken, die niet toegestaan zijn in de voorwaarden, er zijn ook veel huub fans die een ban hebben gekregen, wegens herhaardelijke beledigingen ton opzichte van mede forumers en bewoners. lees nowlive maar eens goed, dan vind je genoeg fans van amanda brian.. maar als die inhoudelijk en niet beledigend reageren kunnen ze gewoon hun mening geven.
in de periode van de ruzie tussen huub en lieke zijn bijna alle liekefans gebannen omdat ze het zat waren wat er allemaal werd geschreven op het lieke-topic door de meeste huubfans. toen ik een keertje iets terug schreef op het huub-topic werd ik diverse keren bestookt met mailtjes van dezelfde huubfans. toen ik deze mailtjes doorstuurde naar sly werd ik gewaarschuwd en ik lokte het zelf uit volgens hem. daarna deed ik hetzelfde bij de huubfans en ik kreeg een ban van 120 dagen ivm uitlokking.

ik heb er helemmal geen moeite mee dat nowlive(sly) voor huub is, maar wees dan eerlijk en zeg dat dan ook en doe niet zo hypocriet. boudewijn geeft hier duidelijk aan dat hij voor jaap is, dat is pas eerlijk en daar kan sly een voorbeeld aan nemen.

op het topic van amanda en brain wordt nooit inhoudelijk gereageerd en ze worden continu beledigd , door dezelfde fans die ook het lieke-topic bevuilden. (toevallig allemaal maatjes van sly) dus zeg nou niet dat nowlive objectief is want dat zijn ze niet
lisbeth
 lisbeth - zaterdag 19 april 2008 - 12:44   quote  deeplink  
Goed gezegt Johan. Ik heb dezelfde ervarig. Sly misbruikt zijn positie wat bij mij laf overkomt.
lisbeth
 lisbeth - zaterdag 19 april 2008 - 13:19   quote  deeplink  
zo is het wij boffen met Boudewijn. Ik heb hem al eens een kanjer genoemd. En dat is hij.
linnie42
 linnie42 - zaterdag 19 april 2008 - 13:30   quote  deeplink  
thanks johan
frans-06
 frans-06 - zaterdag 19 april 2008 - 13:38   quote  deeplink  
ach ach ach wat worden sommige personen toch weer aangevallen, wees toch eens inhoudelijk,en val die sly niet aan die heeft hier niets mee te maken
johan13
 johan13 - zaterdag 19 april 2008 - 13:58   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 19 april 2008 - 13:40 schreef frans-06 het volgende:
als jullie nou eens terug lezen hoe jullie lieke de grond in geboort, hebben kom je al een heel eind
noem een bericht waarin ik lieke de grond in heb geboort. ik ben al vanaf het begin liekefan en daarom heb ik een hekel aan huub en nowlive
Boudewijn
 Boudewijn - zaterdag 19 april 2008 - 14:03   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 19 april 2008 - 13:58 schreef johan13 het volgende:

[..]

noem een bericht waarin ik lieke de grond in heb geboort. ik ben al vanaf het begin liekefan en daarom heb ik een hekel aan huub en nowlive
dat was vast een ander forum want dit forum was tijdens Lieke nog niet actief geloof ik.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5171
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: GoudenKooi Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Showbiz / TV / Film / Gouden Kooi / topic: DGK Talpa Video: Populariteitspoll Brian uit z'n dak!

0.0076792