|
|
Headliner
|
|
|
Villa Vandaag: Motormuis Huub!
Huub komt terug van zijn rijexamen bijzondere verrichtingen, en stuit op een lege Villa. Snel zoekt hij Claire op die zich aan het omkleden is. "En?", vraagt de blondine belangstellend. "Ja, wat denk jij nou?", roept de Oldenzaler opgetogen. En de twee vallen in elkaars armen. "Ik ben op eentje gezakt maar dat kwam omdat ik naar een maatje aan het kijken was die keihard op zijn bek viel!", geeft Huub eerlijk toe. "Maar heeft hij niets ergs?", vraagt Amanda die het verhaal hoort. "Ja, een deuk in zijn ego denk ik", grapt Huub. Vervolgens zoekt hij Ben, Brian en Jayms op in de Chill Room, trots laat hij weten geslaagd te zijn. De mannen feliciteren elkaar en er heerst meteen een gezellige sfeer. Gefeliciteerd Huub!
bron: tien.tv |
|
|
|
|
makker
|
|
|
|
|
|
tino
|
|
|
gefeliciteerd Huub,met een gedeelte van je mototrijbewijs, frenske uit Vinkenslag heeft een motor voor je.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 17 april 2008 door tino -- |
|
|
|
|
frans-06
|
|
|
huub van harte gefeliciteerd,ik wist van te voren al dat jij dit zou halen perfect jongen |
|
|
|
|
johan13
|
|
|
huub is niet geslaagd, hij is gezakt op een onderdeel, maar dat was niet zijn schuld. typisch voorbeeld van die kabouter altijd een ander de schuld geven |
|
|
|
|
frans-06
|
|
|
huub ik had niet anders verwacht van jou perfect jongen |
|
|
|
|
frans-06
|
|
|
huub jou quead staat klaar |
|
|
|
|
visje
|
|
|
Begint hier ook al een HUUB site te worden Jammer hoor |
|
|
|
|
Izz@headliner
|
|
|
Op 1 punt gezakt is niet geslaagd, neem dat maar van een rijschoolhouder aan, niks geslaagd, is net zo iets als bevallen, maar het hoofdje zit er nog in. gek |
|
|
|