|
|
|
Headliner
|
|
|
Villa Vandaag: Roddels over Claire
Vandaag zijn alle dames in de Villa aan het sporten. Claire, Amanda en Samantha staan te puffen en te hijgen op de muziek van Carlos. "Ben je misselijk?", vraagt Ricardo aan Claire als hij even komt neuzen in de sportzaal. Wanneer de Tilburgse Miljonair knikt vuurt de gastspeler meteen een andere vraag op haar af. "O, slik je de pil wel goed?", grapt Ricardo. Maar Claire kan er niet om lachen en antwoordt kort van nee. "Ik vind het super zwaar, of ligt het aan mij?", puft Claire wanneer ze uitgeput in het raamkozijn hangt. "Ik vond het trouwens goed hoe je net reageerde op Ricardo's vraag", complimenteert Amanda Claire. "Maar ik vond het ook raar dat Ricardo dat vroeg!", roept de blondine verontwaardigt. Carlos die het gesprek opvangt maakt er meteen een geintje van. "Claire ben je zwanger?",grapt de sportleraar. "En zo komen de roddels de wereld in!", waarschuwt Amanda haar. "Maar Claire ben je echt zwanger?", wil de Amsterdamse toch voor de zekerheid weten...
bron: tien.tv |
|
|
|
|
makker
|
|
|
Denk dat Ricardo achteren bij de regie iets heeft opgevangen en Claire hiermee confronteert. Als het waar blijkt te zijn en Claire is zwanger kan dat ook de trouwerij verklaren?!? Weet niet wat ik er van moet denken. W8 rustig af tot het zeker is. |
|
|
|
|
tino
|
|
|
zou de grootste mop zijn, heeft de kabouter zich verrekent, hahahahah, zou hij met Claire en een klein kikkerkopje opgescheept zitten, lachen man. |
|
|
|
|
frans-06
|
|
|
al zou het zo zijn wat dan nog, dat is hun zorg en of probleem en niet dat van jullie |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
quote: gelukkig niet ons probleem maar ik zou het erg grappig vinden...
kijken wat Brian dan zegt over 'vader Huub' net als hij toen over Dennis zat te raaskallen dat het geen goede vader zou zijn. |
|
|
|
|
|