|
|
Headliner
|
|
|
Villa Vandaag: Suzanne spreekt niet de waarheid!
Brian en Amanda roepen Suzanne bij zich in de Chill Room en leggen hun probleem uit. "Ik had al gehoord dat jij dat vrijgezellenfeest gaat organiseren. Maar ik heb ook gehoord dat jij daarmee een plannetje tegen mij gaat smeden", vertelt Amanda. "Het was een beetje jullie insteek om Brian en Amanda te doen laten geloven dat jij dat vrijgezellenfeest organiseert en dat jij een aantal dingetjes met Huub doet, en zelfs met hem in een bed gaat liggen en dat wij dan voor gek staan omdat wij daarin geloven", legt Brian verder uit. " Ik ben altijd in voor een geintje, maar dat is het enige wat ik tegen hen heb gezegd daarover", zegt Suzanne. "Wat is er wel van waar?", vraagt Brian over de verhalen die hij heeft opgevangen vorige week. "Het gedeelte dat ik met Claire heb besproken dat het niet mijn bedoeling was om Huub van haar af te pakken", antwoordt de danseres. Na nog wat vragen zeggen Brian en Amanda dat ze Suzanne geloven. "Ik ben hier niet om sneaky plannetjes te smeden", probeert Suzanne het stel gerust te stellen. Ze heeft net nog met Huub plannen besproken in het nadeel van Brian en Amanda dus écht eerlijk antwoord heeft de danseres niet gegeven.
bron: tien.tv |
|
|
|
|
Mrs.B@headline
|
|
|
Ik vermoed dat dit plannetje gaat mislukken. |
|
|
|
|
johan13
|
|
|
suzanne zal ook wel een e-mailactie gehad hebben van geenleven |
|
|
|
|
Merty@headliner
|
|
|
quote: dus dat maar ja ze gaaat zien want brain heeft dit stukje achter gehouden in het gesprek hij weet dit ook al want kikker heeft dit hier al eerder een uitspraak over gedaan |
|
|
|
|
Mrs.B@headline
|
|
|
ai,ai,ai ze moeten het echt blokken. |
|
|
|