|
|
Headliner
|
|
|
Villa Vandaag: Claire wel, Huub niet?
Jaap heeft nog een idee voor de stemming over het vrijgezellenfeest van Huub en Claire. "Ik zat er ook aan te denken om Claire keihard te blokken en het Huub te gunnen. Ik denk dat Claire het meer nodig heeft dan Huub en dat zal voor een breuk tussen hun zorgen", legt hij uit. "Bij wie komt het zuurder aan, bij Huub denk ik. Hem niet meer de kans geven om van het vrijgezellenleven te genieten", haakt Brian daar op in. "Huub zei net al tegen Suzanne 'Ik heb zo'n zin in mijn vrijgezellenfeest', in plaats van, 'ik heb zo'n zin in mijn bruiloft'", voegt Amanda daar aan toe. ""En we kunnen zeggen, Huub je hebt je vrijgezellenfeest met Gaby al gehad", lacht Brian. Zal Huub dit kunnen verkroppen?
bron: tien.tv |
|
|
|
|
Mrs.B@headline
|
|
|
Mooi, Claire wel Huub niet. Een ieder, bighy night |
|
|
|
|
Mrs.B@headline
|
|
|
|
|
|
moesie
|
|
|
goeie van amanda dat ze huubke heeft in gesmeerd dat hij zijn vrijgezellenavond al gehad heeft met gaby top. |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
daar gaan de tv momentjes voor Huub! die zal er vast van balen... |
|
|
|
|
frans-06
|
|
|
huub je moet maar zo denken what comes around goes around en wat in het vat zit verzuurt niet,en amanda hij heeft trouwens zijn vrijgezellen feest al gevierd bij jou vergeten misschien? |
|
|
|
|
tg3
|
|
|
quote:Op donderdag 17 april 2008 - 23:42 schreef frans-06 het volgende:huub je moet maar zo denken what comes around goes around en wat in het vat zit verzuurt niet,en amanda hij heeft trouwens zijn vrijgezellen feest al gevierd bij jou vergeten misschien? als dat de manier is om een bachelor feestje te vieren volgens jou dan ben jij wel snel tevreden |
|
|
|
|
frans-06
|
|
|
als het geblokt word heb je volgens mij geen, keus dus kun je niet anders,huub had net wat met clair,dat was zijn laatste vrijgezellen avond, toen heeft hij die geviert met amanda vergeten allemaal, het gezellige bef incident hahahaha |
|
|
|
|
Izz@headliner
|
|
|
quote:Op vrijdag 18 april 2008 - 08:55 schreef frans-06 het volgende:als het geblokt word heb je volgens mij geen, keus dus kun je niet anders,huub had net wat met clair,dat was zijn laatste vrijgezellen avond, toen heeft hij die geviert met amanda vergeten allemaal, het gezellige bef incident hahahaha hahahahah. selectief geheugen verlies. Claire was niet eens in de buurt |
|
|
|
|
tg3
|
|
|
quote:Op vrijdag 18 april 2008 - 08:55 schreef frans-06 het volgende:als het geblokt word heb je volgens mij geen, keus dus kun je niet anders,huub had net wat met clair,dat was zijn laatste vrijgezellen avond, toen heeft hij die geviert met amanda vergeten allemaal, het gezellige bef incident hahahaha je weet duidelijk niet eens waarover je het hebt dat is iets van vorig jaar zelf amanda en brian hadden niet eens een relatie ....maar goed te zien dat je je huiswerk doet |
|
|
|
|
frans-06
|
|
|
inderdaat clair was toen nog niet in de kooi ,toen was de relatie met lieke net over, en tg3 jij hebt jou huiswerk ook niet op orde ,toen had zij al een relatie met die brian,dus begin zelf eens aan jou huiswerk |
|
|
|
|
johan13
|
|
|
lieke was ook nog niet in de kooi als miljonair, ze was toen nog schoonmaakster. als er iemand niet op de hoogte is van de feiten ben jij het wel frans speciaal voor jou het filmpje en kijk goed naar de datum: 1 mei 2007
http://nl.youtube.com/watch?v=gSjMxPSU87U
- edit Boudewijn -
[ youtube ]gSjMxPSU87U[ /youtube] zonder spaties geeft:
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 18 april 2008 door Boudewijn -- |
|
|
|
|
frans-06
|
|
|
het gaat er om dat amanda toen al in de relatie met brian zat |
|
|
|
|
johan13
|
|
|
ben je weer niet goed op de hoogte, brain en amanda hadden op dat moment alleen een sex-relatie meer niet.
bodewijn bedankt voor het plaatsen voor het fimpje, mischien kunnen bepaalde mensen eerst naar de feiten kijken voor ze hier op het forum reageren. |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
quote:Op vrijdag 18 april 2008 - 20:36 schreef johan13 het volgende:ben je weer niet goed op de hoogte, brain en amanda hadden op dat moment alleen een sex-relatie meer niet. bodewijn bedankt voor het plaatsen voor het fimpje, mischien kunnen bepaalde mensen eerst naar de feiten kijken voor ze hier op het forum reageren. dat ga ik niet voor hun doen en ik ga het ook niet controleren dus een (nette) discussie daarover mag gewoon! |
|
|
|
|
Merty@headliner
|
|
|
hahah die kabouter wil ook even aandacht over mike nou nou zeg we weten hoe jij erover denkt slecht slecht persoon ooh ooh als jij naar buiten komt hahahah ik wacht het af |
|
|
|
|
Merty@headliner
|
|
|
Hahah die Jaapio ik lach me stuk hier zo om die jaap die kabouter kwam weer haahha hij zegt zo mooi op einde daar trap ik toch niet in hahahah ooh geweldig |
|
|
|
|
devil
|
|
|
ja mooi he, die huub denkt echt ,dat z,n medebewoners op hun achterhoofd zijn gevallen. ik moest er hard om lachen goed zo, jaap laat zich echt niet in de maling nemen marja |
|
|
|
|
Merty@headliner
|
|
|
geweldig he en dat dansje naar de teloon gesprekken hahahah ik hoop echt dat hij mag winnen echt |
|
|
|
|
Mrs.B@headline
|
|
|
Jaap is inderdaad geweldig. Zijn acties tegen Huub en Claire heeft hem geen windeieren gelegd. Duidelijk te zien aan de poll.
Wbt Mickey; Dat na jaren ellende, een paar maanden DGK het heel erg goed zou gaan met Mickey is een illusie. Het “kan” wel helemaal goed komen maar daar is het een beetje te vroeg voor. Hij zal ongetwijfeld van “the wagon” vallen, slechte beslissingen nemen, geen beslissingen nemen, maar dat geeft niet. Hij probeert het en dat is wat nu telt. Hij moet mensen om zich heen hebben die het echt goed met hem voor hebben. Dat Brian naar hem toe is gegaan en dat Kenneth ook naar hem toegaat is prima.
Alle respect voor de makers van Nowlive, maar Mickey moet daar wegblijven. Het is mooi dat hij een plaatje wil maken maar hij moet met iemand anders in zee. Het zou mij niet verbazen als er flink misbruik van Mickey gemaakt wordt om Brian te raken. Ja beste mensen, het gaat ver. |
|
|
|
|
frans-06
|
|
|
johan 13 ik ben inderdaad op de hoogte,alleen een sex relatie? dus zonder liefde? dan heb ik toch al die tijd gelijk gehad, dus bij deze is amanda gewoon een goedkope stoep hoer,laat gaby dan een hoer zijn die word er tenminste nog voor betaald,dus bij deze eens een del altijd een del |
|
|
|
|
johan13
|
|
|
als je goed leest staat er op dat moment, nu is een ander verhaal. huub en claire n**kten eerst ook een paar keer en daarna kregen ze "een relatie". |
|
|
|