|
Headliner
|
|
|
Villa Vandaag: "Hell no!"
Dan is de beurt aan Huub om te horen of zijn feestje met vrienden ook doorgaat. "Voor jou hetzelfde verhaal als bij Claire. Dus je hebt 'm!", laat Jaap zijn kompaan weten. "Vrijgezellenfeest voor Huub... Jij vindt het heel leuk om er één te hebben. Ik heb nagedacht over de redenen of ik het jou zou gunnen...", begint Brian. "Na het uitschelden van mijn familie, hoezo zou ik jou dan nu drie vrienden laten uitnodigen? Ik kan geen enkele reden bedenken waarom ik het zou willen doen. Je krijgt mijn stem echt niet. Hell no!", sluit de Antilliaan af. "Ik vind dat jij al genoeg gefeest hebt in jouw relatie met Claire", begint Amanda. "Gaby! Onder de douche", vult Jaap aan. Claire moet hier om lachen. "Je wil zeggen dat Huub zijn vrijgezellenfeest met Gaby gehad heeft?", probeert Brian te verduidelijken "Zo kun je het ook zien!", grinnikt Claire. "Je hebt de familie van mijn vriend gekwetst en dat is ook mijn familie, dus je krijgt mijn stem ook niet!", sluit Amanda dan af. "Ik had het niet verwacht...", verzucht de Oldenzaler. Helaas Huub!
bron: tien.tv |
|
|