BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Showbiz / TV / Film / Gouden Kooi / topic: VV: Geen afsluiting van Huubs vrijgezelligheid!

Headliner: GoudenKooi Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
Headliner
 Headliner - vrijdag 18 april 2008 - 08:50   quote  deeplink  
Villa Vandaag: Geen afsluiting van Huubs vrijgezelligheid!

Gisteravond heeft er een stemming plaatsgevonden over de vrijgezellenfeesten van Huub en Claire. Voor de bruid en bruidegom moest er apart gestemd worden en een meerderheid van stemmen zou de doorslag geven voor de verloofden om drie vrienden uit te nodigen, zonder meerderheid zijn ze aangewezen op hun mede-Miljonairs. Brian, Amanda en Jaap hebben een lange bespreking in het kantoor. Uiteindelijk geeft Jaap Claire en Huub zijn stem, Brian en Amanda geven alleen Claire hun stem. Huub is verrast want hij had juist verwacht de stemming te krijgen omdat hij dacht dat zijn mede-Miljonairs vast zouden denken dat hij zich zou misdragen op een vrijgezellenfeest. Zijn tegenstanders geven echter aan dat ze vinden dat hij wel genoeg heeft gefeest tijdens zijn relatie met Claire en zijn vrijgezellenavond al heeft gehad met Gaby, onder de douche. Helaas Huub, nu maar hopen dat Claire niet nog op wraak zint tijdens haar laatste avond als vrijgezel.

bron: tien.tv
madeleine
 madeleine - vrijdag 18 april 2008 - 12:25   quote  deeplink  
Brian blijft maar bij het geval *Gaby* Hij is toch de man die het achter zijn handjes allemaal erg spannend vond. Brian genoot meer van het doucheverhaal dan Huub zelf. Hij heeft het er steeds over. Brian zou zoiets toch graag doen, hij had ooit.... een momentje met een dame
onder de douche herinner ik me vaag. Voor hem is dat misschien toch een droom. Een stille wens voor Brian, laat Brian eens
staan douchen en daar de Yoga lerares bij zetten. Denk niet dat hij zijn handen thuis kan houden, of een andere tropische
verrassing.
madeleine
 madeleine - vrijdag 18 april 2008 - 12:31   quote  deeplink  
Kan me voorstellen dat A en B Huub geen vrijgezelligheid willen geven.

Huub heeft de moeder van Brian uitgescholden, luid en duidelijk. Mensen uitschelden
siert niemand, je wint er geen stemmen mee en dit is nu toch jammer voor hem, maar
wel zijn eigen schuld.

Mannen die schelden met ziektes of grofheid, ze zullen er niet de winnaar door
worden. Het feit dat Brian sommige vrouwen steeds hoeren noemt, is ook
duidelijk onmacht van Brian, maar het siert hem ook niet. Maar als je mensen
dood wenst, gaat dat wel heel erg ver, verwacht dan ook geen enkele stem meer
van je huisgenoten. Huub, soms ben je zoooooo verkeerd bezig.
Je hebt Lieke ook zo uitgescholden ! welke vrouw wil er nu een man hebben die haar
zo uitscheldt ? Of je hierdoor ooit een winnaar zult worden .. ik betwijfel het..
Merty@headliner
 Merty@headliner - vrijdag 18 april 2008 - 12:34   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 18 april 2008 - 12:31 schreef madeleine het volgende:
Kan me voorstellen dat A en B Huub geen vrijgezelligheid willen geven.

Huub heeft de moeder van Brian uitgescholden, luid en duidelijk. Mensen uitschelden
siert niemand, je wint er geen stemmen mee en dit is nu toch jammer voor hem, maar
wel zijn eigen schuld.

Mannen die schelden met ziektes of grofheid, ze zullen er niet de winnaar door
worden. Het feit dat Brian sommige vrouwen steeds hoeren noemt, is ook
duidelijk onmacht van Brian, maar het siert hem ook niet. Maar als je mensen
dood wenst, gaat dat wel heel erg ver, verwacht dan ook geen enkele stem meer
van je huisgenoten. Huub, soms ben je zoooooo verkeerd bezig.
Je hebt Lieke ook zo uitgescholden ! welke vrouw wil er nu een man hebben die haar
zo uitscheldt ? Of je hierdoor ooit een winnaar zult worden .. ik betwijfel het..
helemaal eens waar hij lieke allemaal heeft voor uitgescholden niet normaal

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 18 april 2008 door Merty@headliner --

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3098
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: GoudenKooi Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Showbiz / TV / Film / Gouden Kooi / topic: VV: Geen afsluiting van Huubs vrijgezelligheid!

0.0062460