|
|
Headliner
|
|
|
Villa Vandaag: Vies en slijmerig
Gisteravond laat baalde Huub nog steeds als een stekker dat zijn vrijgezellenfeest van de baan is. Hij deelt zijn afgunst alleen met Claire. "Ik begrijp niet dat ze jou nu ineens wel wat gunnen, omdat het beter zou zijn voor de fans!", tiert de Oldenzaler. "Ik vind Brian en Amanda maar vies en slijmerig", uit hij zijn ongenoegen. De Tilburgse hoort haar aanstaande aan en blijft geduldig. Uiteindelijk besluit ze naar bed te gaan maar Huub kan het maar niet loslaten en spuwt zijn gal bij kompaan Ben. "Mijn ideale finale is met Claire, Jaap en Amanda. Brian moet er hoe dan ook uit anders is mijn winst niet zeker!", laat hij Ben weten. De twee vrienden keuvelen tot in de vroege uurtjes door. Blijkbaar zit het de Oldenzaler hoog dat zijn mede-Miljonairs hem geen vrijgezellenfeest gunnen. Zal Huub naar aanleiding hiervan nog acties ondernemen tegen Amanda en Brian?
bron: tien.tv |
|
|
|
|
tino
|
|
|
|
|
|
Merty@headliner
|
|
|
Goede morgen Tino alles goed |
|
|
|
|
djen
|
|
|
net goed ..ze hebben al niks als feest daar ..voor eeuwig opgesloten van alles en iedereen ..nou zeg pff die regel is allang weg ..een vrijgezelle feestje en de volgende dag weer door met feesten die gast kost kapitaale geld omdat hij rlt om zijn vinger heeft en dreigd met zijn nep advocaatje en anders staat meneer te janken |
|
|
|
|
pauline
|
|
|
even centjes verdien.. tot straks .. jullie zijn mijn verheldering. |
|
|
|
|
grissom
|
|
|
Je laatste dagen zijn geteld Huub,wahahahaha |
|
|
|
|
Izz@headliner
|
|
|
inderdaad, Huubje naar huis en snel olee olee |
|
|
|
|
frans-06
|
|
|
djen hoe dom ben jij om er zelf aan mee te betalen? er is er maar een die lacht,dat is john de mol daarbij is huub is niet de enigste ,het zijn allemaal profiteurs,en vullen hun zakken |
|
|
|
|
djen
|
|
|
waar betaal ik aan mee frans ik heb nog nooit 1 cent gegeven hahhhaaa |
|
|
|
|
frans-06
|
|
|
ik dacht dat jij zo,n grote streamer was,bij deze excuus voor mijn lompheid,zal niet meer gebeuren |
|
|
|