|
|
Headliner
|
|
|
Villa Vandaag: Huub verlaat Claire voor tien miljoen
Samantha en Huub hebben het nog steeds over Amanda en vooral Huub analyseert de Amsterdamse. "Ik kom een stuk rustiger over maar ben veel bijdehanter dan Amanda", laat Samantha weten. "Als Amanda dan met iets komt dan kijk ik altijd hoe Brian reageert, want ik weet dan precies hoe Brian zou reageren zonder de camera's! En Amanda kan ook zo goed voor haar zelf opkomen!", gaat Huub verder. "Maar ze is heel lief en oprecht naar Brian toe", vindt haar vriendin. "Ja dat weet ik ook wel, maar hier blijft het toch een spel! Iemands gevoel kwetsen voor tien mille,dat zou Amanda nooit doen", beredeneert de Oldenzaler. "Zou jij dat doen, met Claire?", vraagt Samantha aan Huub. "Ja, maar Brian doet dat ook, ook al zie je dat niet aan hem", laat de Oldenzaler weten.
bron: tien.tv |
|
|
|
|
maggie
|
|
|
ze kunnen niet eens voor zichzelf praten gelijals er iets gevraagt word aan hem is hetgelijk ja maar dat zou brian ook doen alsof die dat tegen hem gaat vertellen |
|
|
|
|
tg3
|
|
|
wat een nietig vent je is het ook ...achter alles maar brian doet dat ook en brian dit en brian dat ....ook ik ben nooit verliefd geweest inde kooi maar ...tada hier komt ie ....brian ook niet ....zit brian je een beetje dwars huub ...jij en je aanhangers bij nolive ze weten uit frustatie niet waar ze dirt moeten halen om B en A te besmeuren zijn zelf het archief ingedoken en proberen met oude koeien iets te bereiken ...ruikt iemand angst ......of is huub vergeten een pamper aan te doen |
|
|
|
|
tg3
|
|
|
@Boudewijn ...ik had een verzoek is het misschien mogelijk om dat gesprek tussen Samantha en huub hier te plaatsen ..heb het namelijk gemist en op clipser en andere sites heb je meer HOS geinfecteerde die alle zogenaamde schadelijke filmpjes weglaten en alleen maar post en oninterresante H en c filmpjes uploaden dus de andere miljonairs hun momenten zien we dan niet
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 18 april 2008 door tg3 -- |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
ik zit pas vanavond achter de video-pc dus dan zal ik een filmpje maken |
|
|
|