BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Showbiz / TV / Film / Gouden Kooi / topic: VV: Huub nooit verliefd geweest in de Kooi!

Headliner: GoudenKooi Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
Headliner
 Headliner - vrijdag 18 april 2008 - 13:10   quote  deeplink  
Villa Vandaag: Huub nooit verliefd geweest in de Kooi!

Nog steeds bespreekt Samantha haar vriendin met Huub. "Vriendinnen van mij die zonder vader zijn opgegroeid, trekken toch wat meer naar de vaderfiguren toe. Amanda zou nooit naar een jongen kunnen luisteren die jonger is dan haar, of net zo oud", vertelt de jongedame. "Amanda, een jaar terug, vond ik haar een stuk leuker dan dat ik haar nu vind", zegt Huub toch nog even. Samantha waardeert haar echter erg als vriendin. "Amanda geeft alles in een vriendschap of een relatie en dat vind ik één van de allermooiste eigenschappen van haar. Datgene wat ze heeft gemist zoekt ze nu in relaties", beaamt Huub. Dan vraagt Samantha of Huub gemakkelijk verliefd wordt. "Nee, ik ben hier nog nooit verliefd geweest. En Brian ook niet, kan ik je vertellen", antwoordt Huub. Mooi is dat met een huwelijk voor de boeg...

bron: tien.tv
tg3
 tg3 - vrijdag 18 april 2008 - 14:30   quote  deeplink  
daar heb je het !rechtstreeks van de bron ...hij geeft het zelf toe dat hij niet verliefd is op claire ....terwijl hij de afgelopen weken steeds looopt te schreeuwen hoeveel hij van haar houdt en hoe verliefd hij op haar is ....en btw hij kan niet voor brian praten ..hij kan alleen brian erin betrekken zodat zijn waarheid minder hard is ......walgelijk hoe deze vent met de emoties van een dom schaap speelt .......echt moreel verwerpelijk

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 18 april 2008 door tg3 --
Merty@headliner
 Merty@headliner - vrijdag 18 april 2008 - 15:20   quote  deeplink  
Tja als ik alles bekijk dat barbie zo snel ja heeft gezegd dan ga ik toch echt 1+1 doen want haar vader die zo veranderd is van mening ik denk echt dat barbie zwanger is het zou er niet van opkijken
Boudewijn
 Boudewijn - zaterdag 19 april 2008 - 00:17   quote  deeplink  
Ik heb het opgenomen gesprek tussen Huub en Samantha (het gesprek duurt zo'n 35 minuten) nu 2 keer beluisterd en t'm
quote:
Amanda geeft alles in een vriendschap of een relatie en dat vind ik één van de allermooiste eigenschappen van haar. Datgene wat ze heeft gemist zoekt ze nu in relaties
wordt dat letterlijk door Huub gezegd, maar ik kan niet vinden dat hij een uitspraak doet over dat hij daar nog nooit verliefd is geweest.
Alleen in het begin van het gesprek dat hij niet verliefd is geweest op Amanda en ook dat hij Claire zou inruilen voor een geldbedrag.

Heeft iemand echt gehoord dat hij die uitspraak deed?
tg3
 tg3 - zaterdag 19 april 2008 - 03:50   quote  deeplink  
@boudewijn zou je dat gesprekje kunnen uploaden want ik kan hem nergens anders vinden ..dat was te verwachten ...wil dat stukje wel horen over dat 10 miljoen gedoe ...thanks
Boudewijn
 Boudewijn - zaterdag 19 april 2008 - 16:37   quote  deeplink  
deel 1:

deel 2:

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 19 april 2008 door Boudewijn --
tg3
 tg3 - zaterdag 19 april 2008 - 17:33   quote  deeplink  
@boudewijn thanks je bent een topper ...maar dat wisten we allang :)
Boudewijn
 Boudewijn - zaterdag 19 april 2008 - 17:43   quote  deeplink  
Overigens wel vreemd dat dit op de tien.tv site wordt geplaatst dat hij dat letterlijk zo gezegd heeft.
Of ben ik nou doof en heb ik het gewoon gemist in het gesprek? Samantha en Huub hebben toch maar 1 keer zo'n gesprek gehad?
tg3
 tg3 - zaterdag 19 april 2008 - 17:48   quote  deeplink  
je hebt gelijk ik heb het ook niet zo gehoord ..zocht ook naar dat gedeelte ...het ging meer over amanda en zijn mening over haar ...het is wel een vreemde jah ...vraag me af op zo een uitspraak dan later op de week iets kan goedpraten ...misschien dat hij de bruiloft afblaast ..omdat hij niet verliefd is ....het is een mysterie

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5146
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: GoudenKooi Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Showbiz / TV / Film / Gouden Kooi / topic: VV: Huub nooit verliefd geweest in de Kooi!

0.0063481