|
|
Headliner
|
|
|
Villa Vandaag: Slecht nieuws over Mike!
Als Brian het gesprek aanneemt begint het gesprek goed. De heren keuvelen wat totdat Ton van wal steekt. "Waar ik jou voor bel... Ik heb een probleem, Mike heeft ontslag genomen", laat de aannemer weten. "Hij heeft mij verder ook niet gebeld, ik schrok er een beetje van want dat was niet de insteek van het verhaal!", laat Ton teleurgesteld weten. "Mike was hier maandag nog maar hij heeft mij er niets over verteld", aldus een verslagen Brian. "Het gaat in de avonduurtjes niet goed, en ik denk dat hij een beetje teveel los gaat momenteel. Ik hoor veel verhalen over zijn uitgaansleven en dat is niet erg positief! En ik denk dat dat zijn weerslag geeft op de maandagochtend", redeneert de aannemer. Mike heeft tegen zijn werkgever, Jan van Loenen, gezegd dat het niet goed gaat met zijn moeder maar Ton denkt dat dit grotendeels een smoes is. Dan wordt de verbinding per ongeluk verbroken, hoe gaat dit verhaal verder?
bron: tien.tv |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
Ik zie Mikey er goed voor aan dat hij iets teveel feest 's nachts! |
|
|
|
|
italiangirl
|
|
|
ik snap niet dat ze Mickey van straat hebben gehaald , zijn leven weer op de rails hebben gezet en vervolgens zonder verdere begeleiding weer hebben laten gaan! ik hoop dat alles goed komt met hem..... |
|
|
|
|
opperbas
|
|
|
quote:Op vrijdag 18 april 2008 - 15:01 schreef italiangirl het volgende:ik snap niet dat ze Mickey van straat hebben gehaald , zijn leven weer op de rails hebben gezet en vervolgens zonder verdere begeleiding weer hebben laten gaan! ik hoop dat alles goed komt met hem..... Scherp gezegd.
Dat stuk zonder verdere begeleiding vind ik scherp. |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
quote: ik denk dat z'n werk z'n begeleiding is die nu dus aan de noodklok hangt. |
|
|
|