|
|
Headliner
|
|
|
Villa Vandaag: Brian gaat Mike toespreken!
Als Ton opnieuw aan de telefoon hangt vraagt hij of Brian bij Mike langs wil gaan vanavond. "Ja, graag. Ik wil ook weten hoe zijn situatie is met de girls. Ik wil hem serieus even toespreken", reageert de Antilliaan. "Jullie hebben zoveel werk verricht om te zorgen dat hij nu is waar hij is. Ik wil ook zijn kant van het verhaal horen, maar ik wil hem ook even aanspreken. Niet excuusje hier, excuusje daar", vervolgt hij. "Ik heb ook het flauwe vermoeden dat hij geleefd wordt. En dat hij zich een filmsterrenstatus aanmeet, misschien onbewust hoor", merkt Ton op. "Ik ga gewoon met hem praten, hier baal ik van. Als er nieuws is, bel me gewoon op", sluit Brian het gesprek af. "Ah man! Stom stom stom! Wat speelt er Mikey, wat doe je nu? Hij zat op het goede pad. Alles op alles zetten om hem weer aan het werk te krijgen", mompelt Brian tegen zichzelf als hij ophangt. Zal Mike de adviezen van Brian ten harte nemen?
bron: tien.tv |
|
|
|
|
italiangirl
|
|
|
brian de barmhartige....... en vanavond kan hij zeker WEER zomaar de villa verlaten en dat doet ie alleen uit eigen belang , kan ie weer lekker spelinformatie winnen , gluiperd!!! |
|
|
|
|
Merty@headliner
|
|
|
Gluiperd of niet maar hij was ook de gene die graag een zwerver wou uitnodigen en het goed voor heeft met Mike meer niet en als kikker eruit gaat voor zijn motorrijles heeft hij ook genoeg informatie maakt toch niet uit |
|
|
|
|
italiangirl
|
|
|
ja hij heeft het heel goed voor met Mike ja, om zieltjes te winnen bij kijkers meer niet.... weet je nog Mike zijn laatste avond?? hij heeft niet eens naar die man omgekeken omdat ie weer eens Papara was .... en misschien krijgt huub dan inderdaad info door, maar brian gaf toenstraks zelf toe dat hij weer spelinformatie heeft verkregen tijdens ''golfen''
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 18 april 2008 door italiangirl -- |
|
|
|
|
Merty@headliner
|
|
|
quote:Op vrijdag 18 april 2008 - 15:25 schreef italiangirl het volgende:ja hij heeft het heel goed voor met Mike ja, om zieltjes te winnen bij kijkers meer niet.... weet je nog Mike zijn laatste avond?? hij heeft niet eens naar die man omgekeken omdat ie weer eens Papara was .... en misschien krijgt huub dan inderdaad info door, maar brian gaf toenstraks zelf toe dat hij weer spelinformatie heeft verkregen tijdens ''golfen'' Maar wat ik bedoel iedereen die naar buiten gaat krijgt toch hoe dan ook informatie van fan binnen kijk maar naar die kikker bij dat ondertrouw hoeveel mensen hebben niet spel informatie doorgegeven |
|
|
|
|
Merty@headliner
|
|
|
quote:Op vrijdag 18 april 2008 - 15:25 schreef italiangirl het volgende:ja hij heeft het heel goed voor met Mike ja, om zieltjes te winnen bij kijkers meer niet.... weet je nog Mike zijn laatste avond?? hij heeft niet eens naar die man omgekeken omdat ie weer eens Papara was .... en misschien krijgt huub dan inderdaad info door, maar brian gaf toenstraks zelf toe dat hij weer spelinformatie heeft verkregen tijdens ''golfen'' Maar wat ik bedoel iedereen die naar buiten gaat krijgt toch hoe dan ook informatie van fan binnen kijk maar naar die kikker bij dat ondertrouw hoeveel mensen hebben niet spel informatie doorgegeven |
|
|
|
|
italiangirl
|
|
|
ja klopt heb je ook gelijk in |
|
|
|
|
frans-06
|
|
|
ik vraag mij af wie mike zijn baas is? brian heeft daar totaal niets mee te maken, dat moet mike uitzoeken met zijn baas, maar hij heeft begeleiding nodig anders red hij het niet,maar ja rat daar gaan we weer je moet toch ergens jou informatie krijgen |
|
|
|