BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Showbiz / TV / Film / Gouden Kooi / topic: VV: Huub weet niet wat hij hoort...

Headliner: GoudenKooi Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
Headliner
 Headliner - vrijdag 18 april 2008 - 14:30   quote  deeplink  
Villa Vandaag: Huub weet niet wat hij hoort...

Brian besluit ook Claire en Huub te informeren over Mike's situatie. "Jez*s zeg, ik ben verbaasd! Wat gaat hij eerste instantie voor zijn f*cking geld doen?", vraagt de Oldenzaler zich af. "Ja, hij kreeg de eerste vijf maanden gratis huur, dus daar hoeft hij zich geen zorgen om te maken", weet Ricardo. "Ik ben hier niet hard om hard te zijn, maar sommige mensen willen niet geholpen worden, dat noemen ze zelfdestructief gedrag!", briest Huub die duidelijk teleurgesteld is. "Als er zoiets aan de hand is maak je dat toch bespreekbaar!", raast Huub verontwaardigd verder. De Oldenzaler is duidelijk beduusd, wie niet?

bron: tien.tv
italiangirl
 italiangirl - vrijdag 18 april 2008 - 15:04   quote  deeplink  
hoop echt dat alles goedkomt met Mikey
Merty@headliner
 Merty@headliner - vrijdag 18 april 2008 - 15:12   quote  deeplink  
Nou ik denk het niet want kwam hem laast nog tegen met uitgaan hij wordt veel herkend en weet gewoon niet hoe hij daarmee moet omgaan jammer echt hoor echt jammer
italiangirl
 italiangirl - vrijdag 18 april 2008 - 15:15   quote  deeplink  
ik snap ook niet dat ze hem naar weer naar buiten hebben gezet zonder verdere begeleiding
Merty@headliner
 Merty@headliner - vrijdag 18 april 2008 - 15:16   quote  deeplink  
Ik denk dat ze dat nu wel gaan doen let maar op is ook wel nodig want wat ik gezien heb toen ik uitging echt iedereen om hem heen en hij is zo aardig echt jammer
italiangirl
 italiangirl - vrijdag 18 april 2008 - 15:25   quote  deeplink  
hoop echt dat ze hem gaan helpen en dat het goedkomt met hem

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3145
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: GoudenKooi Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Showbiz / TV / Film / Gouden Kooi / topic: VV: Huub weet niet wat hij hoort...

0.0063459