|
|
Headliner
|
|
|
Villa Vandaag: Succes Brian!
"Ik heb naar het programma gekeken en ik heb geen oordeel over mensen", gaat Madeleine verder. Inmiddels is Brian ook even komen kijken waar het allemaal precies over gaat. Dan lopen de twee afluisteraars terug naar de keuken en lichten de rest in over wat er in de Chill Room gaande is. Amanda rent meteen mee om het geheel te aanschouwen. Maar ondertussen rijdt er alweer een andere auto de oprit op voor Brian. Hij vertrekt naar Mike om hem een hart onder de riem te steken en voornamelijk om ervoor te zorgen dat hij zijn ontslag niet doorzet. Succes Brian!
bron: tien.tv |
|
|
|
|
frans-06
|
|
|
mike ook al ster alures eens een zwerver, altijd een zwerver, hij had bergeleiding moeten hebben, zulke personen redden het echt niet zonder hulp, ze vergooien hun hele leven ,zijn werk zijn huis hij zal weer op de straat belanden,hij heeft echt dringend hulp nodig |
|
|
|
|
italiangirl
|
|
|
Brian kan op deze manier weer lekker zieltjes en zijn imago op te krikken zo voor het einde , volgens mij is Mickey er sowieso alleen maar ingehaald om Brian een beter imago aan te meten, bah alsof die gluiperd echt wat om Mickey geeft. |
|
|
|
|
frans-06
|
|
|
zijn broer kennith smeekt of wij massaal op de rat willen stemmen hij heeft zo veel bereikt?omdat hij het langst er in zit, nou kennith kubats mijn stem krijgt hij zeker niet,en dat met mike is doorgestoken kaart ,inderdaad kijk eens wat voor goede jongen ik ben bha bha ik ga er van over mijn nek, het is en blijft een rat |
|
|
|
|
italiangirl
|
|
|
mike heeft professionele hulp nodig en wie sturen ze???brian???!!! mooie tv proberen te maken en meneer de agressiebal in een beter daglicht te laten komen voor mensen die niet streamen maar alleen de tv uitzendingen kijken en zo Brian proberen neer te zetten als een soort van Wendy van Dijk zodat hij zieltjes kan winnen voor de finale, en dat allemaal over de rug van Mikey! schandalig!!! |
|
|
|
|
frans-06
|
|
|
volkomen met jou eens italiangirl |
|
|
|