|
|
Headliner
|
|
|
Villa Vandaag: Amanda maakt zich duidelijk zorgen...
"Er is een kans van één op een miljoen dat je als zwerver deze kans krijgt. En als je daar niets mee doet, dan wil je ook niet geholpen worden", vindt Huub. "Hij moet echt zijn eigen verantwoordelijkheid nemen", herhaalt Brian nogmaals. "Weet hij wel hoeveel moeite er is gedaan om voor hem die baan te regelen?", vraagt Ricardo zich enigszins boos af. Amanda zucht en kijkt verdrietig voor zich uit. Het is duidelijk te merken dat zij het heel erg vindt dat het met Mike toch niet zo goed gaat als zij hoopte...
bron: tien.tv |
|
|
|
|
Merty@headliner
|
|
|
Ja zij wel maar die kabouter kan het geen fuck zin in niet normaal hoe hij dan de camera zoekt om even zogenaamd te zeggen hoe stom kan je zijn wat erg wat erg wat een makketel zeg niet normaal |
|
|
|
|
frans-06
|
|
|
ach misschien heeft amanda haar moeder wel een baantje voor mike |
|
|
|
|
italiangirl
|
|
|
mooi tv momentje voor dellie, doet ook net of het haar wat kan schelenn.... ze denkt ook zo hiermee krijg ik weer wat extra stemmen, actrice! |
|
|
|
|
frans-06
|
|
|
er komt bij haar veel naar boven, zij heeft het zelfde leven geleid als mike ook iedere dag zwerven,maar dan van kroeg naar kroeg |
|
|
|
|
tino
|
|
|
zij reageert tenminste nog, kun je van die twee trouw-gekken niet zeggen, die denken alleen maar aan zichzelf |
|
|
|
|
frans-06
|
|
|
pino bha je valt me weer weer zwaar tegen vandaag, zij kan beter reageren op andere dingen , in plaats van de boel te blokken,waarom zijn dit trouw gekken?jaloezie is het ergste wat er bestaat, zonde hoor |
|
|
|
|
italiangirl
|
|
|
ja die denken inderdaad alleen maar aan zichzelf maar doen er niet schijnheilig over, die twee dweilen doen nu opeens zo sociaal omdat ze weten dat de finale eraan komt en stemmen nodig hebben van mensen die niet streamen maar alleen de tvuitzendingen kijken, hoelang roepen ze al dat die popo ze niets doet?? en nu dat ze weten dat mensen moeten stemmen kijk de draai van 360 graden die ze maken! bah |
|
|
|
|
tino
|
|
|
daaaaaaaaaaaaaaag allemaal, ik ben weg |
|
|
|