BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Showbiz / TV / Film / Gouden Kooi / topic: DGK Talpa Video: Ook Nathanael Wordt gebeld!

Headliner: GoudenKooi Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
Headliner
 Headliner - vrijdag 18 april 2008 - 22:20   quote  deeplink  
DGK Talpa Video: Ook Nathanael Wordt gebeld!

bron: tien.tv
mezelf
 mezelf - vrijdag 18 april 2008 - 23:34   quote  deeplink  
jaap wat ben je toch een lafaard wat heeft Huub jou gedaan tegenover wat Braak jou geflikt heeft die moet je een hak zetten bv Anna van het programma van $$#$#$$ tot dame uitnodigen en die moet tegen Amanda dan wordt t lachen want die is niet op der mondje gevallen
Merty@headliner
 Merty@headliner - vrijdag 18 april 2008 - 23:37   quote  deeplink  
Hahah leuk gezellig super cool van jaapio en nog beter dat hij zich nu zo zit te fucken dat hij niet mag drinken op zijn trouwdag waar hij nog niet eens een antwoord van weet nog zieliger is dat hij iedere keer van die steken laat vallen dat het door de buren komt bang dat hij gaat verliezen DIE KIKKER
lisbeth
 lisbeth - zaterdag 19 april 2008 - 03:11   quote  deeplink  
En dan die achterlijke opmerking :"Als de jurk niet wit is, loop ik weg", ik zou het graag zien. Wat een kwal. En Claire later weer in tranen.
Merty@headliner
 Merty@headliner - zaterdag 19 april 2008 - 09:43   quote  deeplink  
Ja maar die uitspraken doet hij bewust omdat hij dan weer mensen zoals bij nowfuckinglive hem zielig gaan vinden maar we weten beter niet normaal kikker
Boudewijn
 Boudewijn - zaterdag 19 april 2008 - 14:04   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 19 april 2008 - 09:43 schreef Merty het volgende:
Ja maar die uitspraken doet hij bewust omdat hij dan weer mensen zoals bij nowfuckinglive hem zielig gaan vinden maar we weten beter niet normaal kikker
ik denk niet dat het hem daarom gaat.

Het zou ook best dom zijn om de Claire fans te beledigen zodat ze niet op Huub zullen gaan stemmen zodra Claire eruit is.
Merty@headliner
 Merty@headliner - zaterdag 19 april 2008 - 16:12   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 19 april 2008 - 14:04 schreef Boudewijn het volgende:

[..]

ik denk niet dat het hem daarom gaat.

Het zou ook best dom zijn om de Claire fans te beledigen zodat ze niet op Huub zullen gaan stemmen zodra Claire eruit is.
Nou ik denk het wel vanaf het begin dat hij erin zit moet je maar opletten hij zoekt altijd de camera op welke draait en vervolgens gaat hij over andere bewoners weer leugens uitkraaien zodat nowfuckinglive weer denkt dat het aan de buren ligt
pauline
 pauline - zaterdag 19 april 2008 - 16:34   quote  deeplink  
vertel jij maar eens wat die leugens zijn, over welke bwoners en wat?? als je dit soort dingen zegt, moet je ook eens vertellen wat voor leugens..
Boudewijn
 Boudewijn - zaterdag 19 april 2008 - 17:52   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 19 april 2008 - 16:34 schreef pauline@NOWLIVE het volgende:
vertel jij maar eens wat die leugens zijn, over welke bwoners en wat?? als je dit soort dingen zegt, moet je ook eens vertellen wat voor leugens..
Huub zou 300 contactpunten betalen zodat Claire met d'r moeder een jurk zou kunnen uitzoeken. Heeft hij ooit die 300 contactpunten betaald?

En ik heb Huub wel eens leugens over Lieke horen zeggen om haar in diskrediet te brengen. Ik kan zo 1-2-3 echter geen voorbeeld noemen, te lang geleden.
Izz@headliner
 Izz@headliner - zaterdag 19 april 2008 - 18:19   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 19 april 2008 - 16:34 schreef pauline@NOWLIVE het volgende:
jij hebt het liegen uitgevonden, wie denk jij dat JIJ bent om hier vragen te stellen domme doos?
Izz@headliner
 Izz@headliner - zaterdag 19 april 2008 - 18:21   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 19 april 2008 - 17:52 schreef Boudewijn het volgende:

[..]

Huub zou 300 contactpunten betalen zodat Claire met d'r moeder een jurk zou kunnen uitzoeken. Heeft hij ooit die 300 contactpunten betaald?

En ik heb Huub wel eens leugens over Lieke horen zeggen om haar in diskrediet te brengen. Ik kan zo 1-2-3 echter geen voorbeeld noemen, te lang geleden.
o.a de leuegns over de marine mannen, het verraad van de AIVD. een gesprek wat zij onder de dekens hadden publiekelijk op de streams gooien met Jaap, toen Lieke hem had duidelijk gemaakt dat ze niet meer met hem wilde samen werken.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5141
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: GoudenKooi Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Showbiz / TV / Film / Gouden Kooi / topic: DGK Talpa Video: Ook Nathanael Wordt gebeld!

0.0042819