BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Showbiz / TV / Film / Gouden Kooi / topic: DGK Talpa Video: Huub blaast Huwelijk af!

Headliner: GoudenKooi Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
Headliner
 Headliner - vrijdag 18 april 2008 - 22:30   quote  deeplink  
DGK Talpa Video: Huub blaast Huwelijk af!

bron: tien.tv
tino
 tino - zaterdag 19 april 2008 - 10:00   quote  deeplink  
tiran nu al
grissom
 grissom - zaterdag 19 april 2008 - 15:00   quote  deeplink  
Meneer wilt zijn zin weer hebben hoor.
Izz@headliner
 Izz@headliner - zaterdag 19 april 2008 - 15:40   quote  deeplink  
het is het enig wat ik wil wat ik vraag, hij is wit, sodemieter op Huub, hoe kan je in vredesnaam EISEN dat een jurk wit moet zijn, dropl.l
tg3
 tg3 - zaterdag 19 april 2008 - 17:53   quote  deeplink  
hij eist toch ook dat ze met hem trouwt en hij eist dat ze niet erg mag vidnen als hij haar wegstemt en hij eist van haar dat ze ok is met het feit dat hij niet monogaam is ....ach clairtje is het nu wel gewend de meeste bruidjes plannen grotendeels de bruiloft maar ook hier had claire niks te zeggen ....het enige wat eruit kwam ...' ja leuk' 'mooi' 'apart'
Izz@headliner
 Izz@headliner - zaterdag 19 april 2008 - 18:16   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 19 april 2008 - 17:53 schreef tg3 het volgende:
hij eist toch ook dat ze met hem trouwt en hij eist dat ze niet erg mag vidnen als hij haar wegstemt en hij eist van haar dat ze ok is met het feit dat hij niet monogaam is ....ach clairtje is het nu wel gewend de meeste bruidjes plannen grotendeels de bruiloft maar ook hier had claire niks te zeggen ....het enige wat eruit kwam ...' ja leuk' 'mooi' 'apart'
IK meen zeker te weten als ik ook maar 1 voorwaarde, of 1 ding geeist zou hebben, dat mijn vrouw ons huwelijk 27 jaar geleden had afgeblazen.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5883
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: GoudenKooi Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Showbiz / TV / Film / Gouden Kooi / topic: DGK Talpa Video: Huub blaast Huwelijk af!

0.0052368