|
|
Headliner
|
|
|
Villa Vandaag: Twijfels over het huwelijk...
Gisteravond laat baalde Huub enorm over het feit dat hij niet mag drinken tijdens het huwelijk, het was zelfs zo erg dat hij zijn huwelijk met Claire wilde afblazen. De Tilburgse Miljonair vindt dat Huub alleen maar aan zichzelf denkt en is pissig op haar aanstaande. Als de Oldenzaler ziet hoe Claire reageert geeft hij haar gelijk. "Ik wil super graag met je trouwen en ik moet niet alleen aan mijzelf denken!", aldus de kleine Miljonair. Maar zal hij daar vandaag nog op terugkomen?
bron: tien.tv |
|
|
|
|
gabi
|
|
|
hij is bang aan het worden en lijkt wel op zoek te zijn naar allerlei manieren om er onderuit te komen. |
|
|
|
|
Merty@headliner
|
|
|
Ja bang hij kan zijn ei niet kwijt zonder drank lullo |
|
|
|
|
thea
|
|
|
nouw bang is tie niks hy zegt teminste de waarheid hy mag niks maar die 2 ratten wel die mogen alles van achter daar zien ze niks van |
|
|
|
|
djen
|
|
|
ach huubertje mag weer niks nou hij mag zelfs nog meer en die gast blijft alleen maar geld kosten wat wil hij nog meer de jankerd hij heeft immers meer voor elkaar gekregen dan wie dan ook .laat hem aub zuipen kan hij tegelijk naar huis de jankerd |
|
|
|
|
pauline
|
|
|
djen kan je uitleggen wat hij meer voor elkaar heeft gekregen dan een ander?? en kom dan niet aan met het nathanael verhaal!! vind het knap als je 3 dingen kan noemen |
|
|
|
|
aanpassen
|
|
|
Dan wil hij het huwelijk weer afblazen als de jurk niet wit is, dan wil hij het huwelijk weer afblazen als hij niet mag drinken, Blaas het dan af als je zoveel noten op je zang hebt |
|
|
|
|
grissom
|
|
|
Huub is gewoon een schijtert en een klein kind die aandacht wil.En waarom moet clair in een witte jurk als ze toch geen maagd meer is. |
|
|
|
|
djen
|
|
|
huub krijgt steeds alles voor elkaar huub krijgt zijn snuifie optijd ..huub kreeg t voor elkaar dat amanda niet meer mocht ..huub kreeg t voor elkaar om moeders te regelen voor ons de schijn op houden en het leuk te maken voor tv dat hij puntjes ervoor in heeft moeten leveren...hij krijgt een heel trouwfeest wat nog meer kost wat een ander ooit heeft gehad dus datte en ja inderdaad terug mogen komen dat was t grootste top punt ze hadden hem moeten laten waar ie was had er nog iets van gezelligheid in gekomen en niet dat de andere door hem toedoen zo hebben verlaagd dus datte ..maar goed stoppen jullie maar je centjes erin ..we zullen zien ..of ga klaagen en mailen hoe harder dat hun lache en ik erbij ...en mooi die stekker eruit en over een paar maanden ligt jullie fan met een andere in het nest en hemelen jullie hem nog op zonder na te kijken wat voor verdriet hij iedereen heeft aan gedaan ...stuk misbaksel als er resept tegen die ziekte bestond en je zou het hem kunnen geven spoot ik t als eerste bij hem erin geloof me ...maar ach een handje vol of heel nederland die hem uitkotst...en regie laat hem aub zuipen |
|
|
|
|
Izz@headliner
|
|
|
Huub moet gewoon zo snel mogelijk in een dwangbuis, dan is iedereen ff veilig, de grootste straf die je Huub kan opleggen is zijn audio afpakken, dan heeft hij het ect wel gehad, en dan is het pas lachen. |
|
|
|
|
Merty@headliner
|
|
|
quote:Op zaterdag 19 april 2008 - 15:30 schreef djen het volgende:huub krijgt steeds alles voor elkaar huub krijgt zijn snuifie optijd ..huub kreeg t voor elkaar dat amanda niet meer mocht ..huub kreeg t voor elkaar om moeders te regelen voor ons de schijn op houden en het leuk te maken voor tv dat hij puntjes ervoor in heeft moeten leveren...hij krijgt een heel trouwfeest wat nog meer kost wat een ander ooit heeft gehad dus datte en ja inderdaad terug mogen komen dat was t grootste top punt ze hadden hem moeten laten waar ie was had er nog iets van gezelligheid in gekomen en niet dat de andere door hem toedoen zo hebben verlaagd dus datte ..maar goed stoppen jullie maar je centjes erin ..we zullen zien ..of ga klaagen en mailen hoe harder dat hun lache en ik erbij ...en mooi die stekker eruit en over een paar maanden ligt jullie fan met een andere in het nest en hemelen jullie hem nog op zonder na te kijken wat voor verdriet hij iedereen heeft aan gedaan ...stuk misbaksel als er resept tegen die ziekte bestond en je zou het hem kunnen geven spoot ik t als eerste bij hem erin geloof me ...maar ach een handje vol of heel nederland die hem uitkotst...en regie laat hem aub zuipen Inderdaad laat hem zuipen kan niet wachten tot hij dat weer mag . En tja hij is bijna uit zijn schulden volgens zijn broertje lief moet hij de postbank nog aflossen dat krijg je als je zo weinig verdient maar gebruik van drugs en drank maakt terwijl je bijna geen inkomen meer hebt. Toch blijft het me verbazen iemand die volgens hem zo slim is dat hij niet verder is gekomen dan een verkoper tja triest |
|
|
|
|
djen
|
|
|
en die dagelijks zowat om zijn snabbetjes zit te schooien nou huubertje die hebben ze 1 keer nodig bij jensen en dan is het af en gedaan met huubertje o ja mag hij een keer dj komen spelen wat hij niet eens kan hahahahah...maar ik gun de huub fans echt zo,n liefe schoonzoon ze kunnen hem straks gratis afhalen en laat de andere maar ordie zijn ..dat hebben ze aan hem te danken ..die bereiken meer als huubertje die kan straks honkbal les gaan geven aan de zijlijn |
|
|
|
|
Izz@headliner
|
|
|
quote:Op zaterdag 19 april 2008 - 16:01 schreef Merty het volgende:[..] Inderdaad laat hem zuipen kan niet wachten tot hij dat weer mag . En tja hij is bijna uit zijn schulden volgens zijn broertje lief moet hij de postbank nog aflossen dat krijg je als je zo weinig verdient maar gebruik van drugs en drank maakt terwijl je bijna geen inkomen meer hebt. Toch blijft het me verbazen iemand die volgens hem zo slim is dat hij niet verder is gekomen dan een verkoper tja triest En maar opscheppen daar, verdiende zoveel en zoveel, nou vriend wat heb je met dat geld gedaan dan? |
|
|
|
|
frans-06
|
|
|
ach hij heeft tenminste nog gewerk voor zijn geld, beter dan profiteren van de maatschappij |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
quote:Op zaterdag 19 april 2008 - 16:11 schreef izzie het volgende:[..] En maar opscheppen daar, verdiende zoveel en zoveel, nou vriend wat heb je met dat geld gedaan dan? het is eerder zonde want hij is best slim en erg welbespraakt dus je vraagt je inderdaad af wat hij nou met het geld gedaan heeft.
Z'n broer zei niet voor niets dat Huub zich niet rijk moest rekenen voor na de kooi. Ik denk dat daar nog wel iets meer achter zat dan dat hij op de streams wilde zeggen maar Huub wilde het niet begrijpen. |
|
|
|