|
|
Boudewijn
|
|
|
Claire laat de huwelijks agenda liggen - Jaap en Brian smeden plannen - deel 3
Brian heeft een uitdraai gelezen van de complete agenda van het aanstaande huwelijk tussen Huub en Claire en verteld dit aan Jaap. Jaap zou Jaap niet zijn als hij het niet zou kopieren wat dus ook gebeurd.
Huub merkt dat de agenda weg is en beveelt Claire om dit door te bellen als persoonlijk bezig... maarja... onze slimme Claire heeft het gewoon open en bloot laten liggen!
bekijk eerst: deel 1 - Jaap kopieert de brief deel 2 - het terug leggen van de brief
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 20 april 2008 door Boudewijn -- |
|
|
|
|
reetje 076
|
|
|
wat is die kikker bang ze mogen niet bij het eten zijn hoop dat er zoveel graat in zit dat hij en die doos er in blijven alles over der jurk en zijn kikkerpak |
|
|
|
|
mc-bjorn
|
|
|
Dat word zoon focking briljant plan die hele bruiloft gaat naar de klote ik ga kijken of ik de dag van de bruiloft vrij kan krijgen echt zo focking briljant |
|
|
|
|
reetje 076
|
|
|
ik hoop ook dat alles in de soep loopt en dat de regen er met bakken uit komt en hoop zo dat jaapie actie,s onderneemt is ze gegund in de vijver ermee japio je kan het |
|
|
|