BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Showbiz / TV / Film / Gouden Kooi / topic: VV: De omstreden paaldanslerares!

Headliner: GoudenKooi Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
Headliner
 Headliner - zondag 20 april 2008 - 12:10   quote  deeplink  
Villa Vandaag: De omstreden paaldanslerares!

Vannacht heeft Amanda een optreden gehad samen met paaldanslerares Suzanne. De dames moesten twee keer op en hadden voor beide keren een aparte outfit met een hoog latex-gehalte. Van de week had de Amsterdamse echter wel wat strubbelingen met haar lerares. Ze had opgevangen dat Suzanne plannen aan het smeden was tegen haar en Brian samen met Huub en Jaap. Het plan was volgens Brian en Amanda dat Suzanne met Huub zou gaan flirten en dat zij dit dan zouden geloven en voor gek zouden staan als bleek dat dit slechts een act was. De paaldanseres ontkent in alle toonaarden terwijl ze vlak daarvoor nog meer plannen had gesmeed. Amanda heeft tegen Brian gezegd dat als blijkt dat Suzanne haar bedonderd ze na het optreden van gisternacht ze een andere paaldanslerares zal zoeken. We zijn benieuwd hoe de samenwerking tussen de twee dames vannacht is verlopen en of Amanda Suzanne nog steeds niet vertrouwt...

bron: tien.tv
janeke
 janeke - zondag 20 april 2008 - 12:20   quote  deeplink  
amandaa en brian hoeven niets te doen want huubke heeft gister toen sussan met aman wegging zelf aan sus gevraagd als zze zin heeft in een trio
waar claire bijstaat zegt sus nee als claire weg is zegt sus dat ze wel een trio wil met huubke en claire vulgaire
madeleine
 madeleine - zondag 20 april 2008 - 13:17   quote  deeplink  
Wat ordi om Amanda in een latex pakje te zien paaldansen. Het ziet er n i e t uit. Je staat daar letterlijk en figuurlijk voor paal. Er zijn toch wel leukere hobbies om mannen bezig te houden ? want daar gaat het toch om ? Hoe kan ik de mannen
behagen ? Wat zijn wij vrouwen toch super, super dom op dit gebied.
janeke
 janeke - zondag 20 april 2008 - 13:26   quote  deeplink  
het staat ook niet iedereen het klopt
en er zijn inderdaad mannen die dit super vinden
net zoals er mannen zijn die het normaal vinden om een vrouw aanteranden
of dat er mannen zijn die naar de hoeren gaat
of mannen die het super vinden om vrouwen dronken te voeren en pilletjes in hun drinken te zetten zodat ze de wip van hun leven kunnen krijgen
wat gelukiig mislukt ahaah ik weet wel wat hij kreeg een rode zee
ahahah
amanda is jong en mag dragen wat ze wil en alles staat haar
dom is om je leven te geven en er ook nog plublieke voor te tekenen en dat met een man die alleen van vrouwen houd die hem behagen
amanda vind het leuk om te paaldansen
als die mannen erbij verzinnen dat ze daardoor behaagt zijn is dat hub probleem .
devil
 devil - zondag 20 april 2008 - 14:52   quote  deeplink  
haha denk niet dat amanda het tegen haar zin doet
ze houd er ook van en ze kan de kleding goed hebben
niks mis mee
marja
italiangirl
 italiangirl - zondag 20 april 2008 - 15:46   quote  deeplink  
amanda is een ordinair meisje, en mensen die haar hier willen neerzetten als een ''puur'' person die zijn waarschijnlijk hard op hun achterhoofd gestuiterd... een meisje van 20 jaar wat er de god ganze dag als een goedkoop hoertje bijloopt en ook hetzelfde taalgebruik heeft is wel puur , maar dan puur hoerig punt
madeleine
 madeleine - zondag 20 april 2008 - 16:55   quote  deeplink  
Helemaal mee eens Italian Girl, Het staat haar natuurlijk wel al die ordi kleding. Ik zie Claire niet in dit soort kleding lopen e
velen anderen ook niet. Als je dan zoooo rijk bent, ga je er niet zo bijlopen als Amanda, het is echt zooo super ordinair, dat
paaldanspakje is belachelijk en heel goedkoop. Amanda doet niets tegen haar zin, ze wil er graag zo bijlopen omdat ze zichzelf
als een O b j e c t ziet en Brian ook. Ook zo lelijk met dat valse haar erbij wat ze steeds moet vasthouden, alles is zo nep
aan dit meisje, super, super jammer. Ze heeft een knap gezichtje maar ze doet er niets aan om een vrouw met allure te worden
bijvoorbeeld. Dat zat zelfs nog meer bij Anastacia, die was super schoon op haar lichaam en kleedde zich ook niet altijd top,
maar toch iets beschaafder dan Amanda.
madeleine
 madeleine - zondag 20 april 2008 - 16:57   quote  deeplink  
Ik bedoel niet Anastacia, maar Natasja natuurlijk. Die had een enorme grote mond net als Amanda, maar misschien soms
iets beter gekleed dan Amanda. Natasja was toch niet zo ordi gekleed ? ben het even kwijt, te lang geleden.
devil
 devil - zondag 20 april 2008 - 17:14   quote  deeplink  
dus jullie mening is de ultieme waarheid??
dacht dat smaak persoonlijk was
marja
madeleine
 madeleine - zondag 20 april 2008 - 18:47   quote  deeplink  
Smaak is persoonlijk, het heeft niets met waarheid te maken maar met Smaak voor mooie dingen bijvoorbeeld of... lelijke
dingen. Amanda vind ik, en velen met mij, heeft geen leuke kleding smaak. Zij heeft nu de kans met alle luxe om b.v.
echte mooie mode te dragen, er is geld voor de betere modehuizen, zij zou dat heel goed kunnen dragen, maar ze kiest zelf
voor een beetje ordi-smaak.
De een houdt van mooie stoffen en de ander draagt alleen maar acryl. Amanda zou best geadviseerd kunnen worden door een
mode dametje, die haar bekijkt en de goeie outfits
frans-06
 frans-06 - zondag 20 april 2008 - 20:40   quote  deeplink  
ach dit is nu eenmaal haar smaak en smaken verschillen ze is en blijft ordinair,ze loopt het liefst in haar blote reet en hoe meer bloot des te mooier zij het vind,het is gewoon een meid van de straat ik kan er niets anders van maken,maar wie ben ik als mijn dochter er zo bij zou lopen kwam ze niet eens buiten maar ja het is en blijft een slettebak
devil
 devil - zondag 20 april 2008 - 21:47   quote  deeplink  
amanda is nog heel erg jong en zit veel in het uitgaans wereldje
ze kleed zich gewoon zoals de jonge meiden dat doen
als ze wat ouder is,zal haar kleding keuze veranderen
nu kan ze het zich prima veroorloven
ordinair is het pas,als je te dikke lijven in dat soort pakjes en jurken hijst
maar amanda kan het heel goed dragen
marja
frans-06
 frans-06 - zondag 20 april 2008 - 22:06   quote  deeplink  
amanda is ook niet vies van een trio allemaal vergeten soms,en smaken verschillen ik zie liever een vrouw puur natuur met eigen haar en borsten,dus geen pruik, geen silicone tieten, eigen wenkbrauwen,alles aan dat kind is nep zelfs haar karakter
frans-06
 frans-06 - zondag 20 april 2008 - 22:24   quote  deeplink  
onbekend ze is punt een geen 20jaar ,punt twee ze heet geen amanda maar anne fleur balk en alles wat je maar bedenken kan is nep zelfs haar naam en leeftijd
Mrs.B@headline
 Mrs.B@headline - zondag 20 april 2008 - 22:33   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 20 april 2008 - 22:24 schreef frans-06 het volgende:
onbekend ze is punt een geen 20jaar ,punt twee ze heet geen amanda maar anne fleur balk en alles wat je maar bedenken kan is nep zelfs haar naam en leeftijd
Frans toch, je moet niet alles geloven wat je leest. Je weet het niet zeker, sterker nog niemand weet hoe het precies zit. Het is dat zij binnen zit en jij buiten anders had je aardig wat problemen gehad denk ik.
devil
 devil - zondag 20 april 2008 - 22:53   quote  deeplink  
wij hebben een familie balk als klant ,bij ons op de jachthaven
een tof gezin,hij is verzekeringsagent,ook familie soms van?
marja
frans-06
 frans-06 - zondag 20 april 2008 - 23:00   quote  deeplink  
onbekend-dat zal ik niet weten er zit maar een balk en een kubatz een ballegooien een clair en een jaap in de kooi
devil
 devil - zondag 20 april 2008 - 23:06   quote  deeplink  
hoi frans ,ja begrijp jewel,maar de fam jansen komt ook veel voor
is misschien wel familie maar ,kan ook hele ver uit elkaar liggen
ik heb ook een neef die de gevangenis meer ziet dan niet
maar wil niet zeggen dat ik ook crimineel ben
vind dit allemaal zover gezocht en zeker geen bewijs
heb zeker wel gekeken ,maar zegt me niet dat amanda er familie van is
en al zou dat wel zo zijn!!!!daar kan zij dan toch niets aan doen of wel?
en buiten dat alles,ik beoordeel haar op wie ze is en niet waar ze vandaan komt
dat lijkt me wel zo eerlijk niet dan ?
marja
Joseba@headliner
 Joseba@headliner - zondag 20 april 2008 - 23:18   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 20 april 2008 - 23:00 schreef frans-06 het volgende:
onbekend-dat zal ik niet weten er zit maar een balk en een kubatz een ballegooien een clair en een jaap in de kooi
Balk Ballengooyen. Claire en Jaap. en alleen omdat die achternaam is opgeduikeld en nu mensen gaan lopen googlen denk jij dat Amanda Fleur is, dan had je beter moeten opletten toen Amanda net in de kooi zat, en verscheiden klasgenoten van Amanda gekletst hebben over Amandaas borsten. dan had jij geweten dat Amanda altijd al Amanda is geweest en niets van doen heeft met de Balk die FLeur heeft opgeduikeld niet zo maar alles na schrijven wat je 1 xc hebt gelezen, en ik heb jou al zo vaak moeten verbeteren met je domme verhalen, stupid fuck!
Joseba@headliner
 Joseba@headliner - zondag 20 april 2008 - 23:18   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 20 april 2008 - 23:11 schreef onbekend het volgende:
neem aan dat je ander bedoelt xanne?
want ik heb nooit op een gemeente huis gewerkt!!!!!!!!
marja
Nee inderdaad Marja. ik sprak niet tegen jou, mijn quote was ook van Frans.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 20 april 2008 door Joseba@headliner --
linnie42
 linnie42 - maandag 21 april 2008 - 06:06   quote  deeplink  
ik vind amanda een leuke meid , en ze moet doen wat ze leuk vind , waarom zou ze het laten? ze heeft een leuk koppie , niks mis mee, dus ik zou zeggen ga zo door amanda
frans-06
 frans-06 - dinsdag 22 april 2008 - 08:03   quote  deeplink  
xanne je moet meer gaan googlen dan lees je nog eens wat

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3165
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: GoudenKooi Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Showbiz / TV / Film / Gouden Kooi / topic: VV: De omstreden paaldanslerares!

0.0065970