|
|
Headliner
|
|
|
Villa Vandaag: Zwetend wakker worden...
Net zoals gisteren zijn Brian en Amanda weer flink bezig op deze zondagmiddag. Ze lagen al een tijdje lekker rustig tegen elkaar aan, maar nu gaan de dekens weer wild op en neer. Het aanstaande bruidspaar is nog gewoon in dromenland. Brian en Amanda zijn overduidelijk van de ochtendseks. Ieder zijn eigen ding.
Ze gaan er tegenaan!
bron: tien.tv |
|
|
|
|
janeke
|
|
|
zo is dat het zijn gezonde jonge mensen en wat wil je met zon heerlijk jonge vrouw naast je het is zonde van je tijd het leven is te kort om het slapend door te brengen brian heeft een super conditie hmmmmmmmm hah en de prinses ook huubje weet niet eens wat het betekend hij kan alleen 2 of zn meest 5sec sex geven zou ik ook liever slapen ahaha zijn ego is het enige wat huubje laat werken wat jammer is want ook al ben ik vierkant tegen huubje zoals hij in de kooi is ik zie heus wel dat hij ook zijn goede kanten heeft oeeeeeeeeeee het is eruit ahaha maar hij kiest er zelf voor om het niet te doen dussssssssssss en wat ik wel van hem heb gezien vanaf dag 30 of zo nee ook buiten zou ik ver uit deze mens zijn buurt blijven |
|
|
|
|
Izz@headliner
|
|
|
hij zal zeker goede kanten bezitten, die weet hij bijzonder goed verborgen te houden dan. want ik heb ze niet gezien. |
|
|
|
|
janeke
|
|
|
ik ook niet , maar ja ieder mens heeft ze toch tjeeeeeeeeeeee aahahaah |
|
|
|